zwarte spookjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » ma jun 25, 2012 8:17 pm

ons "gevonden" zwarte spookjes doen het heel goed
ze eten goe,gaan in hun bakje,
ik kreeg gisteren zelfs een likje :wub: :wub: :wub:
ze bijten niet of zo ,alleen als ze verschieten kunnen ze krijsen :roll: ocharme de bolletjes
maar e zijn de dagdagelijkse geluidjes al wat gewoon nu,maar deze middg lag e nog 1 van de 3 te slapen ,toen ik die wou oppakken om te vrleggen was die zo erg geschokken.....
tot hij het door had dat er niets gbeurde,en dat ik hem gewoon ff op een vers fliesje legde........
nu hebben ze ff rust,woensdag hun vacin en hopelijk te laatste maandag hun chip en dan kunnen ze naar nieuwe baasjes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Peewee » ma jun 25, 2012 10:28 pm

Ik zie een Happy End in de maak :D
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor jeanine » di jun 26, 2012 10:02 am

Die spookjes komen wel terecht. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor a3ke » di jun 26, 2012 12:53 pm

Voor jongere exemplaartjes opvangertjes heb je meestal vrij snel kandidaten uit ervaring
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » di jun 26, 2012 1:45 pm

Ze zitten niet in de Opvang, daar was geen plaats ... xp

Ach, als ze maar allemaal ne goeien thuis krijgen, das het belangrijkste! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor a3ke » di jun 26, 2012 1:49 pm

Maar ze zijn toch opgevangen door Vicky dus mogen ze toch ook als opvangertjes gelabeled worden ? :p ;)

En inderdaad geen plaats nee , door de iets oudere sukkeltjes die maar niet weggeraken :(
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » di jun 26, 2012 1:59 pm

Als het dat nu nog alleen was, hé, die "oudjes" heb ik vroeger ook allemaal zelf geadopteerd of als zorgfret gehouden om hen nog een leuke oude dag te geven maar én geen opvangplaatsen en dure Da-kosten ... zucht, da's er één (2) teveel aan ... xp
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 27, 2012 8:56 am

die kleine mooie lieve snotjes zijn echte cassanovas die het hartje van kimmetje(en vriendin) al hebben weten te veroveren :wub: :wub: (dat mogen ze zaterdag nog eens proberen chris ;) )
ze hebben er dat bruineke met wit snoetje uitgekozen :lol: :lol:
ik weet zeker dat hij daar een mooi toekomst gaat hebben en omringd worden door heel veel liefde
en geef toe.... ze hbben ht dubbel en dik verdiend ook!!!!
vandaag gaat heel de bende naar de DA voor hun vaccin .

kimmeke heeft ons duracel konijntje eens bezig gezien gisteren :evil: :evil: haha hij is niet normaal meer he

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Kimster » wo jun 27, 2012 9:28 am

De zwarte snotjes zijn dus alle 4 vier ontzettend schattig, mooi, lief en bijtvrij. Ze schrikken nog wat als je te bruusk naar de kooi stapt maar dat komt wel in orde. Wie die kleine beestjes op straat gegooid heeft is niet juist bij zijn hoofd.

en die Loekie is dus echt onvermoeibaar! :rol:

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 27, 2012 7:25 pm

vandaag hebben onze cassanovas hun spuitje gekregen
ze hebben een 10 op 10 gekregen van de dierenarts :D
vandaag gewogen : ram 1 =530gr (zoekt baasje)
ram 2 =548gr (zoekt baasje)
ram 3 =505 gr (gereserveerd)
moertje 368gr ( zoekt baasje)

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 27, 2012 7:48 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Carolinexx » wo jun 27, 2012 9:11 pm

Wat een schatjes :wub: :wub:

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor weena » wo jun 27, 2012 9:24 pm

allez vicky,

ge hebt uwe speeltuin sneller terug boven mogen halen dan verwacht.... xd
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » wo jun 27, 2012 9:35 pm

lach maar :lol: :lol: ik heb nu helemaal geen plaats meer hier
ze zijn om op te vreten die sloebers.....
ik mag er niet aan denken wie het over zijn hart krijgt om die te dumpen....grrrrr :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
maar kom...als we een nieuwe thuis voor ze vinden omt alles uiteindelijk wel goed met hen
ze zijn kerngezond,gevaccineerd,ontwormd en morgen hun chip ......
waar zitten die smeltende hartjes?? :rol: :rol: :rol: we zoeken nog 2 mandjes ...een hangmatje is ook goed :lol:

RenzoDeFret
Berichten: 0
Lid geworden op: za jun 16, 2012 12:40 pm
Locatie: Vilvoorde

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor RenzoDeFret » wo jun 27, 2012 9:57 pm

als het later lukt met mijn 2 fretjes kunnen we er wel nog een derde bijnemen. We hebben intussen al een soort apparte kamer voor de fretties en als ze wat zindelijker zijn enzo kunnen we er nog wel een derde bijnemen.. We hebben veel tijd voor de beestjes enzo..

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » do jun 28, 2012 10:17 pm

ugh....kom je na een drukke periode weer eens online en zie je zo'n topic....wat een heerlijke spookjes :wub:

Snoesje, ik denk dat wij bij onze huidige frettenploeg nog wel wat plek hebben....we kunnen gewoon geen 'neen' zeggen >__<

wij willen gerust een ram & moertje bijnemen :-) mss best een rammetje dat het goed met het moertje kan vinden?
Anders komen we volgende week op een avond wel eens kijken? Eigenlijk moet ik 'reserveren' zeggen >__< stuur gerust pb met adres en zooo :-)

Mamamaaaaaaargiet~ leg maar al wat hangmatten klaar :-D en slaapzakjes en.....

greetings
Senpuppy & Taiga ^__^
en pootjes van Misha, Kitty & Lucky

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Taiga » do jun 28, 2012 10:37 pm

Het zijn inderdaad echte dotjes :3

Hoe kan iemand die schatjes nu zo dumpen...schandalig gewoon.

Mja...zoals mijn partner in crime (lees: Senpuppy) reeds aanhaalde zouden we graag twee van deze snotjes nog een hangmatje bezorgen bij ons thuis. Hij is altijd al een grote fan geweest van donkere fretseltjes alhoewel hij met ons wit spookje ook de gekste stoten uithaalt. Wij hebben reeds twee oudjes van de frettenark bij ons thuis zitten, een albinootje (Kitty) en een sandy'tje (Misha) en een hollands wildkleurtje van één jaar oud genaamd Lucky. Alledrie spookjes eersteklas die met veel plezier nog speelkameraadjes verwelkomen.

Laat ons dus maar gerust weten welke van deze snotjes nog een thuis zoeken en we beginnen hier met namen zoeken~ :P

Likjes en pootjes van de frettenbende en geef ze daar allemaal een knuffel van ons!
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Peewee » do jun 28, 2012 10:38 pm

ugh....kom je na een drukke periode weer eens online en zie je zo'n topic....wat een heerlijke spookjes :wub:

Snoesje, ik denk dat wij bij onze huidige frettenploeg nog wel wat plek hebben....we kunnen gewoon geen 'neen' zeggen >__<

wij willen gerust een ram & moertje bijnemen :-) mss best een rammetje dat het goed met het moertje kan vinden?
Anders komen we volgende week op een avond wel eens kijken? Eigenlijk moet ik 'reserveren' zeggen >__< stuur gerust pb met adres en zooo :-)

Mamamaaaaaaargiet~ leg maar al wat hangmatten klaar :-D en slaapzakjes en.....

greetings
Senpuppy & Taiga ^__^
en pootjes van Misha, Kitty & Lucky
Geweldig nieuws :domhoog:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » vr jun 29, 2012 10:54 am

Jongens, laat straks eens iets horen ofzo, dan geef ik de gegevens van Vicky door zodat je zo snel mogelijk bellen kan naar haar.

De chips en de vaccinaties zijn in orde, hun tekenverleden is achter de rug en hun oren zijn mijt-vrij dus de "mensen" kennende zal de desinteresse enerzijds (dumpen op fietspad) snel omslaan in "ah, helemaal in orde voor zo 'n prijsje" anderzijds! Geweldig natuurlijk voor Vicky die toch maar weer, ondanks al haar gezondheidsproblemen, van de ene seconde op de andere besliste om hen te helpen naar nieuwe baasjes want zoals je weet, de Da enkele keren bezoeken op 10 dagen kost ook geld, geld dat zij toch maar allemaal zelf voorgeschoten heeft, al heb ik proberen mijn steentje bij te dragen in een deeltje van hun "in orde maken". ;)

Dus, ik verwacht jullie te horen voor gegevens en euh ... hangmatten ... doeme, ik ga eens rap achter mij machine mogen kruipen, ik heb nog soortgelijke vragen gehad deze week! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » vr jun 29, 2012 11:49 am

Jongens, laat straks eens iets horen ofzo, dan geef ik de gegevens van Vicky door zodat je zo snel mogelijk bellen kan naar haar.

De chips en de vaccinaties zijn in orde, hun tekenverleden is achter de rug en hun oren zijn mijt-vrij dus de "mensen" kennende zal de desinteresse enerzijds (dumpen op fietspad) snel omslaan in "ah, helemaal in orde voor zo 'n prijsje" anderzijds! Geweldig natuurlijk voor Vicky die toch maar weer, ondanks al haar gezondheidsproblemen, van de ene seconde op de andere besliste om hen te helpen naar nieuwe baasjes want zoals je weet, de Da enkele keren bezoeken op 10 dagen kost ook geld, geld dat zij toch maar allemaal zelf voorgeschoten heeft, al heb ik proberen mijn steentje bij te dragen in een deeltje van hun "in orde maken". ;)

Dus, ik verwacht jullie te horen voor gegevens en euh ... hangmatten ... doeme, ik ga eens rap achter mij machine mogen kruipen, ik heb nog soortgelijke vragen gehad deze week! :rol:
zeg margietje...da's al allemaal geregeld hoor :p we hebben al gebeld, de gps is al ingesteld, etc....
woensdagavond rijden we naar Aalst :-)
zullen we maandagavond naar Rotselaar komen? :rol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » vr jun 29, 2012 12:10 pm

:domhoog:

Ik had gewoon liever dat ze goed terecht zouden komen en ik weet hoe snel sommige mensen impulsief kunnen besluiten een fret te halen, zeker als die helemaal in orde is ... :hammer:

Ik denk dat dat maandag moet lukken maar ik moet het nog ff proberen na te gaan! (Heb zooooveel opstaan volgende week :bow: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor senpuppy » vr jun 29, 2012 12:23 pm

:domhoog:
Ik had gewoon liever dat ze goed terecht zouden komen en ik weet hoe snel sommige mensen impulsief kunnen besluiten een fret te halen, zeker als die helemaal in orde is ... :hammer:
Impulsief? Bij fretjes? nee toch :p je wilde ze gewoon zelf houden hé :p enkel nog booster & castraat :hammer: hoewel, best ni met zo'n hamer :p

Ik denk dat dat maandag moet lukken maar ik moet het nog ff proberen na te gaan! (Heb zooooveel opstaan volgende week :bow: )
dinsdagavond kan/mag ook of maandagnamiddag kan ook nog maar da moet ik via sms regelen..we zitten in de vm effe in Leuven :-)

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Taiga » vr jun 29, 2012 12:44 pm

Eikes Leuven :P ik ga liever naar Margiet ze...héhé ^__^

Kijk maar wanneer het voor jou het best past hoor, Margiet :) we weten dat je al zo'n druk bestaan hebt. Ik zou tijdelijk zelf matjes proberen te voorzien om je werk te verlichten maar als ik een naald vastneem dan gaat zelfs de frettenbende schuilen... :oops:

Ik ben zo benieuwd naar de zwarte spookjes :D we zullen die twee scheetjes eens goed verwennen zodat ze de enge ervaringen in hun korte leventje snel kunnen vergeten. Alhoewel ik zeker ben dat Vicky hen ook al in de watten gelegd heeft ^__^ moesten alle mensen zo zijn dan was er geen opvang meer nodig zijn...

Het einde van gedumpte fretjes is helaas nog niet in zicht vrees ik...
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor snoesje53 » vr jun 29, 2012 12:55 pm

i ben zo blij dat ze een goede thuis gaan krijgen,ze verdienen het dubbel en dik!!
ik heb eventueel wel een hangmatje dat ik kan meegeven ook hoor,dan heeft margiet ff de tijd he
hier i het hetzelfde hoor,als ik die naaimachien boven haal vlugt iedereen :rol:
ik zou nie weten hoe dat komt :mrgreen:
maandag verwacht ik kimmeke en woendag taiga ,en zaterdag chris ....
normaal hebben ze dan allemaal een neiuwe thuis
thanks iedereen :bow: :bow: :bow: :bow:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zwarte spookjes

Berichtdoor Margiet » vr jun 29, 2012 1:37 pm

:domhoog:
Ik had gewoon liever dat ze goed terecht zouden komen en ik weet hoe snel sommige mensen impulsief kunnen besluiten een fret te halen, zeker als die helemaal in orde is ... :hammer:
Impulsief? Bij fretjes? nee toch :p je wilde ze gewoon zelf houden hé :p enkel nog booster & castraat :hammer: hoewel, best ni met zo'n hamer :p

Ik denk dat dat maandag moet lukken maar ik moet het nog ff proberen na te gaan! (Heb zooooveel opstaan volgende week :bow: )
dinsdagavond kan/mag ook of maandagnamiddag kan ook nog maar da moet ik via sms regelen..we zitten in de vm effe in Leuven :-)
Oké, helemaal "puppy-in orde" dan, hé! ;) Wou dat alle pups zo weggingen bij hun "kwekers", maar helaas ... :(

Dinsdag vertrekt Caro weer een maand naar Afrika dus dat wordt niks vrees ik maar tot nu toe is me voor maandag niks extra's te binnen geschoten! ;)
Waarom roept mijn agenda niet op de uren die volstaan?? En waarom verwittigd die mij niet als er sowieso iets opstaat?? Rotding! xp

Hangmatjes lukt wel, hoor, maar vermits de stoffenbeurzen niet gehouden worden van mei tot september is de keuze waarschijnlijk beperkter ... :(
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 41 gasten