Onze Buster

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Onze Buster

Berichtdoor jeanine » za aug 18, 2012 6:15 pm

Bij deze onze Buster voorstellen. Of hij die iets breekt, betekenis van zijn naam.
Jong en veel te zot. Hij leert snel, behalve bij de meisjes. Hij is zo onstuimig dat het hier vaak op een gepiep eindigt. Thirza vecht telkens voor de kong met hem. :( Nu met het te warme weer wel een probleem dat ze nog niet samen in de noodkooi kunnen. Echt niet handig om ze beneden heel de dag los te houden. Eigenlijk doet hij die meisjes niet echt pijn.

Afbeelding
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor sah » za aug 18, 2012 6:48 pm

Mooie fret!
Ik heb nog steeds geen foto van mijne Pantoef kunnen trekken, hij blijft niet mooi zitten :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » zo aug 19, 2012 11:08 am

Deze nacht korte metten mee gemaakt. Alle drie in de noodkooi, Buster niet welkom in de hangmat van de meisjes. :| Hij is dan maar braaf op de bodem in een sloop gedoken. Af en toe een poging om toch bij de meisjes te mogen slapen. Dat komt wel goed.
Onze Buster is maar half zo mooi als zijn broer Brawnen, dat lijkt een reuze fret te worden. Maar dat hij iets minder mooi is maakt hij dik goed door zijn lieve karakter. ;)
Sah ik heb wel foto's van je kleintje, maar hij gelijkt zo goed op het andere dat ik het in elk geval niet weet. Zal er eentje in jou topic steken :idea: ?
Ze zijn bijna niet deftig te fotograferen zo vol leven zitten ze. :mrgreen:
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor sah » zo aug 19, 2012 4:06 pm

Bedankt Jeanine,
maar hij is al zo veel veranderd op 1 weekje tijd, hij lijkt vast niet meer op de foto!
Ik zal wel foto's trekken hoor, jullie moeten enkel geduld hebben!

Goed dat je fretjes nu samen slapen! Ze zullen wel wennen.

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor Kimster » zo aug 19, 2012 8:51 pm

Buster lijkt mij een goede keuze te zijn, hij was de kleinere maar liefste van de rammetjes als ik het mij goed herinner want die witte pluizebollen leken voor mij wel sterk op elkaar. Juist Branwen was en is zo gemakkelijk herkenbaar omdat hij zo gigantisch groot en breed is :rol:
Het zusje Zena, de wildkleur met de witte tenen is hier al een pittig dametje geweest maar ze begint nu stilaan getemd te geraken :domhoog: of ligt het nu aan het warme weer :rol:

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Onze Buster

Berichtdoor Jamjam » ma aug 20, 2012 9:53 am

Ik weet niet hoe zijn broer er uit zag, maar ik vind hem alleszins een mooie fret! En het is vooral het karakter dat telt he :)
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » ma aug 20, 2012 12:19 pm

Buster heeft dus een zusje bij Kimster :D Leuk om ze zo te kunnen volgen. :domhoog:
Deze morgen Buster in de hangmat bij de dames gevonden. Met Free lijkt het nu te beter gaan, maar ons Thirza is een ander paar mouwen. Ze zijn deze morgen naar de grotere kooi verhuist van de meisjes. Het heeft er al op gezeten met ons Thirza. Buster sleept met haar en zij laat zich niet doen. :(
Na een tijdje zag ik Buster naast de hangmat van Freebee liggen zoals eentje dat de wacht houdt. Ons Thirza zocht de hoogste regionen op.
Hij begint al behoorlijk te ruiken en mannetjes oefenkuren te vertonen. Ik hoop dat we vlug enkele maanden verder zijn zodat hij een implantaat mag krijgen. Ik denk dat er dan pas echt rust zal komen in die kooi.
of ligt het nu aan het warme weer
Denk dat ze inderdaad een stuk kalmer zijn door de warmte.
Buster is een echte zelfmoordkandidaat. Kruipt en springt overal op en af. Ook de tv is niet veilig voor aanvallen, hij denkt er prooi te zien. :roll:
Hij moet het nog leren als ik nee roep om mij even de tijd te gunnen om een handje toe te steken. Bij mijn andere fretten werkte het wel, dus er is hoop.
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor sah » ma aug 20, 2012 4:38 pm

Dat gaat goed zo te horen!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Onze Buster

Berichtdoor daikiri » ma aug 20, 2012 4:50 pm

lol,
mss binnen enkele maanden weer speelmiddag...in oost-vl..
ben iets op het spoor...
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » wo aug 29, 2012 9:07 pm

Een weekje later. Onze Buster maakt veel huidvet aan door de hormoontjes en probeert dominant te worden over de meisjes. Hij vertoont wel enig sleepgedrag zonder meer nog. Dus slapen ze niet meer in dezelfde kooi om ons Freebee de nodige rust te kunnen geven. Te veel onrust in de kooi met Buster er bij.Ik hoop eenmaal het implantaat er is dat de verstandhouding weer beter wordt en ze wel samen kunnen slapen zonder gekibbel. Tijdens de speeltijd jaagt hij op Thirza en Freebee, gunt ze geen dutje meer tussendoor. Ons Freebee probeert te vergeefs een rust plaatsje te vinden. Ik zie om beurten er eentje uitgezet worden met veel gepiep. Ons Freebee is niet altijd een gemakkelijke tante en ons Thirza speelt voor de bliksemafleidster. Buster was vandaag aan het neuten met heel kleine piepgeluidjes om toch maar bij iemand te mogen liggen, zo lief om te zien. Hij had net een wandeling van meer dan een uur achter de kiezen en was heus wel aan slapen toe. Maar bij de meisjes dus niet welkom. :( Soms spelen ze echt heel mooi samen en soms wordt het te veel voor de meisjes . Ons Thirza is duidelijk opgefleurd met haar nieuwe speelkameraadje.Er zit weer meer leven in het meisje nu. Ik geef ze een gezamelijke speeltijd s'morgens van een halfuurtje en na de namiddagwandeling van Buster opnieuw. Volgens de stemming van het moment blijft Buster na die speeltijd in de kooi terwijl de meisjes wat extra tijd voor hen beneden krijgen. Of mag hij mee naar beneden als hij braaf genoeg is. :p
Wat bijten betreft valt het heus erg mee tot hier toe. Enkele keren de tandjes gevoeld maar niet echt bijten om te hebben. Hij moet wel af en toe tot de orde geroepen worden als hij voeten ziet maar ook dit valt goed mee.Een heerlijk ventje :domhoog:
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor sah » do aug 30, 2012 6:42 pm

Oei, dat wordt al echt een dominant mannetje :D ik hou mijn hart vast voor als dat hier gebeurd! Onze Pantoef is maar enkele weekjes jonger he.
Maar verder gaat het precies wel goed bij jou dan he?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » do aug 30, 2012 9:14 pm

Sah, ik denk dat net die paar weekjes voor het verschil kunnen zorgen. De donkere maanden komen er aan en heel waarschijnlijk zal Pantoef minder last hebben van de hormoontjes daardoor tot de lente aanbreekt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » di sep 18, 2012 8:15 pm

Onze Buster al wat groter nu met Thirza;)
Afbeelding
Afbeelding
Buster op bezoek in de meisjeskooi. :ninja:
Afbeelding
Ondertussen zit Buster in de XL weer, vond de noodkooi toch wat klein om zolang er in te verblijven.
Wandelen gaat ook heel erg goed, ventje gaat gemiddeld een anderhalf uurtje op stap zonder gedragen te worden :domhoog: Ik heb al konijntjes zien vertrekken als ze hem ruiken. :rol:
Afbeelding

eleandril
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 08, 2012 1:34 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor eleandril » di sep 18, 2012 9:11 pm

Buster trekt als 2 druppels water op onze Zowi!! zijn ze toevallig van het zelfde nestje?

mvg Steve

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Onze Buster

Berichtdoor Jamjam » di sep 18, 2012 10:06 pm

En als hij Flobbe tegenkomt maakt hij even een praatje (soms al wat ruwer :p)
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » wo sep 19, 2012 6:55 am

Buster is van 28 april 2012 van bij Daikiri. Dit is dus van het oudste nestje van de 3.
Buster wat ruw :evil: :rol: Jong en heel erg zotjes, een beetje lomp maar een goed karakter.
Afbeelding

eleandril
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 08, 2012 1:34 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor eleandril » wo sep 19, 2012 8:51 am

Dan gaat hij inderdaad een broertje zijn van onze zowi en lisi , leuk om eens de broertjes en zusjes te zien... lisi is een fijn maar extreem zot geval en zowi is een iets moeilijker karakter om mee om te gaan maar heb door hoe ik met haar moet omgaan

Mvg Steve

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » wo sep 19, 2012 6:27 pm

Elke fret is anders van karakter, dat maakt ze net zo leuk. ;) Het is inderdaad goed als je de belevenissen van broertjes en zusjes verder kan volgen. :domhoog: Buster was de Fen uit het nestje.
Bij Kimster zit er ook nog een zusje. Dus al vier + deze die bij Dai nog zijn nu.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Onze Buster

Berichtdoor daikiri » di sep 25, 2012 1:30 pm

hey,
1 tje zit er bij mij(de donkere ram ) mythos.
hij voelt zich nogal gewichtig maar is een lieve sok!
en Belita (zusje) is ook verhuist zal vragen of ze hun willen aanmelden :D
nog enkel Branwen en Amergo 2 lieve zotte rammen wachten op een baasje..
gezellig hier!!
dai!
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » wo okt 10, 2012 8:18 pm

Hoe zit het met het gewicht van broers en zusjes?
Onze Buster vandaag 1290 gr. Dat ventje spaart geen energie, speelt gemiddeld 2u en een wandeling er bovenop. Mocht hij mogen beslissen was het nog geen bedtijd daarna. :mrgreen:
Gisteren konijn op zijn menu, schoudertje en de kop gekregen om hem rustig bezig te houden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Onze Buster

Berichtdoor jeanine » zo nov 04, 2012 7:42 pm

Buster de zes maanden net voorbij. Half November mag hij om zijn implantaat en spuitje Rabies gaan bij de da. Nu hij bij de meisjes fulltime woont moeten zijn hormoontjes op een laag pitje blijven draaien;) Dan is ook hij klaar om mee te mogen als we weg gaan. :domhoog: Hij gedraagt zich uitstekend in de kooi. Wel eens een neepje bij de grote baas proberen te zetten. :mrgreen: Dat komt ook wel goed nog.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Onze Buster

Berichtdoor Margiet » ma nov 05, 2012 5:12 pm

Moah ...... die is mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Onze Buster

Berichtdoor Jamjam » ma nov 05, 2012 10:26 pm

Margriet neemt me de woorden of eerder letters uit de mond :) Het wordt toch een knappe vent hoor! Amai!
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Onze Buster

Berichtdoor Margiet » di nov 06, 2012 8:47 am

:wub: :wub: :wub:

In Gent is van véél korterbij bekijken, hoop ik!! :rol:
Afbeelding

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Onze Buster

Berichtdoor Kimster » di nov 06, 2012 9:32 pm

Dat is een flinke fret geworden :wub:


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten