Ik heb een opvangfret genomen maar nu bijt hij ? hij is bijn...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
pamie20
Berichten: 5
Lid geworden op: zo dec 28, 2003 2:37 pm

Berichtdoor pamie20 » wo jan 14, 2004 2:29 pm

Hey nu heb ik eindelijk een opvang fret genomen ij is 4j bijna en hij bijt me niet altijd zo ineens doet hij het en wel tot bloedens toe en als ik hem dan in het gezicht blaas doet hij het nog harder hij is wel lief tegen mijn vrouwtje maar niet altijd naar mij ik weet geen raad meer moet ik hem terug doen of krijg ik het gedrag er nog uit??!!!Help me aub :?

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » za jan 17, 2004 4:20 am

Hey Pam,

Ik denk wel dat je dit gedrag er nog af krijgt in het begin is het nog even kijken we de baas in huis is. Dus moet je laten zien dat jij baas bent. Als hij bijt, streng en kordaad straffen. bvb door een tik tegen de neus te geven. De fret in de kooi zwieren heeft geen zin. Zij aanzien dit niet als een straf ziet. zeker niet in het begin.

meer informatie vind je bij opvoeding (straffen van een trouwe vriend) op de site.

groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 38 gasten