Net geen paniekaanval

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Quokka
Berichten: 13
Lid geworden op: do sep 29, 2005 1:07 pm

Berichtdoor Quokka » zo jan 08, 2006 11:48 am

Een half uurtje geleden was ik vlijtig de frettenkooi aan het schoonmaken.
Ik kijk terloops even door het openstaande raam en wat zie ik daar...Stitch op verkenningstocht in de tuin (aka vuilnisbelt)!!! ~0
Volgens mij moet die op de één of andere manier op de radiator zijn geraakt en vervolgens via een hoekje in het vliegenraam naar buiten :?
Gelukkig liggen er wegens verbouwingswerken een paar bergen zand in de tuin, en zat meneer daar rustig te graven...
Ik zal in het vervolg de ramen maar braafjes dicht laten als de fretsels loslopen (@)
Groetjes Quokka, Tassie, Nibbler & Stitch

tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » zo jan 08, 2006 12:55 pm

Ja als je zoeits door hebt dan begin je inderdaad bijna te flippen gelukkig dat hij nog niet weg was.

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » zo jan 08, 2006 1:00 pm

een geluk dat je hem vlug gevonden hebt
Ons yana die permiteerd zich dat ook al wel eens maar zijn loopt
direct het tuinhuisje in
een geluk maar groetjes katty

karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » zo jan 08, 2006 5:39 pm

Ik heb Lola ook ooit eens gevonden op de vensterbank buiten. Ze was daar ook op een slimme manier daarop geraakt, en was liefjes rondom haar aan het kijken. Ik mag er niet aan gedacht hebben dat ze naar beneden zou gevallen zijn. Tzou toch een goede 5 à 6 meter geweest zijn..
Toen was ik ook wel ff verschoten ~0

Markata

Berichtdoor Markata » ma jan 09, 2006 8:30 am

Zo herken je een fret.
Altijd op zoektocht en denk maar niet dat ze iets uit het oog verliezen of laten voorbijgaan.

En iedere mogelijkheid benutten om er van tussen te muizen. %)

Quokka
Berichten: 13
Lid geworden op: do sep 29, 2005 1:07 pm

Berichtdoor Quokka » ma jan 09, 2006 4:07 pm

Hij is gelukkig niet van hoog gevallen, er lagen nog een paar zakken cement onder het raam.

Mja, ik heb precies nog wel het één en ander te leren over frettenlogica :?
Volgens mij is die eerst op zijn kooi gekropen, doet hij wel meer, dan via de computertafel naar de radiator, en dan door 't raam de wijde wereld in...

Toch maar is terug op ferretproofing-tocht gaan ;)
Groetjes Quokka, Tassie, Nibbler & Stitch


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten