Je huisdier(en) verzekeren

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor Fretlife » wo mar 13, 2013 2:04 pm

Ik kwam deze link toevallig tegen op facebook http://www.verzekerjehuisdier.nl. Ik heb een paar aanbieders vluchtig doorgebladerd. Het is alleen nog mogelijk bij honden, katten , papegaaien en konijnen.

Wie heeft zijn of haar huisdieren verzekerd? Hoe zijn jou ervaringen hiermee? En voor diegene die nog niet verzekeren: Zou je (in de toekomst) een verzekering afsluiten voor je huisdier? Waarom wel of waarom niet?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor jeanine » wo mar 13, 2013 4:21 pm

Waarschijnlijk niet omdat er te veel in de kleine lettertjes staat dat niet terugbetaald wordt. Laat het nu net die zaken zijn waar je met fretten meestal te maken krijgt.
Geen fret hier alvast, misschien als je contact neemt :s
http://www.huisdierplan.be/nlsummary.html
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor sah » wo mar 13, 2013 6:25 pm

Wij hebben de hond van mijn ouders (nadat mijn ouders overleden zijn is deze hond bij mijn broer in Nederland gaan wonen en hebben we de verzekering met 4 kinderen gedeeld) verzekerd in Nederland, dat is toen wel goed uitgekomen, want na 1 jaar ofzo kreeg die een gezwel aan de aars dat operatief moest worden verwijderd en dat heeft die verzekering betaald. (de hond leeft nog steeds hoor)
Maar ik denk dat dat in Nederland meer de gewoonte is en dat het daardoor daar ook wat makkelijker gaat.

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor kysimoza » wo mar 13, 2013 7:03 pm

mijn hond is extra verzekerd in onze familiale.
( honden )
als je wilt heb ergens het foldertje zal ik het eens overtijpen :) is bij KBC

Gebruikersavatar
SylSparkle
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 1:05 am
Locatie: Ninove
Contacteer:

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor SylSparkle » do mar 14, 2013 12:40 pm

amai, toevallig was ik eigelijk vandaag ook op "huisdieren verzekeren" uitgekomen, en vroeg me nog af of dit niet voor fretten mogelijk zou zijn... had gezien dat je dat zelfs bij kruidvat kon afsluiten ! (hoewel daar enkel katten en honden vernoemd worden)
maar ik weet niet, lijkt me toch wel nog handig... vooral omdat met fretjes sowieso sneller naar de DA gelopen wordt (of in mijn geval toch :mrgreen: )
misschien is dat wel eens leuk om wat research naar te doen... :p (als ik het niet vergeet xD)
Ferrets leave tiny little pawprints on your heart... <3

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor ufo » do mar 14, 2013 4:54 pm

Ik heb vroeger een verzekering gehad ( ongeveer 20 jaar geleden ) voor onze eerste hond .
Wij hebben hier nooit spijt van gehad maar de verzekering ging toen overkop en toen bestond er geen andere .
Als je meerdere dieren hebt word wel niet meer betaalbaar , als er kosten zijn word het eerst altijd goed onderzocht voor je de centen terug krijgt en alles is niet verzekerd .
Nu zou ik het niet meer nemen , gewoon te veel dieren ;)
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor kysimoza » za mar 16, 2013 8:33 pm

Ik betaal 35euro.voor de 3honden vast bedrag.
Kan ook 37 zijn voor 3honden.
Katten en Fretten wel doorgegeven.
Volgens kbc staan die bij op de familiale.
Voor de honden is het als ze weglopen en tegen een auto op knotsen
Of als ze iemand bijten.
Operatie voor hun.
Ga dees week folder zoeken.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor ufo » za mar 16, 2013 11:57 pm

De verzekering die ik vroeger had telde voor alle operaties of behandelingen die nodig waren uitgezonderd de standaard verzorging .
De enige voorwaarden waren dat het dier gezond was op moment van afsluiting verzekering , de opgelopen kosten niet door eigen schuld waren .
Het was toen ongeveer een 10€ per maand per dier
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

kanita
Berichten: 0
Lid geworden op: vr dec 19, 2014 10:59 am

Re: Je huisdier(en) verzekeren

Berichtdoor kanita » vr dec 19, 2014 11:03 am

Bij ons steelt Nymeria alles wat ze vastkrijgt, meestal zijn dat stillo's, aanstekers, bestek,... dus,...het hoeft niet eens eetbaar te zijn voor de liefhebbers van stelen!
Sign up with 640-760 brain dumps ccna for getting incredible online testking courses testking.me - MB7-702 brain dumps and artinstitutesmiami We also provide best www.tabor.edu and selftestengine with guaranteed success in Florida Institute of Technology


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 35 gasten