hotel fretten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

hotel fretten

Berichtdoor sah » ma jul 01, 2013 6:43 pm

Hallo iedereen,
Ik ging hier af en toe wat posten om Ellen en Kim te laten weten hoe het met hun fretjes gaat :D
Ze zijn hier sinds zaterdagavond.
Momenteel gaat alles heel goed. Ze hebben net weer flink gespeeld (nog geen te erge deugnieterij uitgehaald, ze zijn de boel nog wat aan t verkennen denk ik)
Ze hebben ook al elke dag flink gegeten, de vleesjes zijn telkens op en vandaag waren de muizen ook op (gisteren waren ze halfopgegeten - jakkes)
Zena haar medicatie lukt ook goed.
Ik heb geprobeerd om vandaag foto's te trekken, mr toen Zena eindelijk als eerste eens wou stil staan is mn camera uitgevallen met platte batterij. Volgende keer beter :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » ma jul 01, 2013 7:12 pm

Die muizen zal effe wennen worden voor je :lol:
Hotel draait goed :domhoog:
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor sah » ma jul 01, 2013 8:44 pm

Die muizen zijn ok, ik denk dat het me niet veel doet omdat ik zelf geen vlees eet, ik denk hoogstens "dat ziet er toch niet lekker uit" mr vanavond heb ik dus zelfs geen restje gevonden. Gisteren avond de halve muizen opruimen vond ik iets viezer. De muizen zitten in de diepvries waar ook mijn brood zit en dat doet mij helemaal niets, het is toch allemaal diepvries.
Ik ben wel wat bezorgd dat die fretjes dus niet de hele tijd eten hebben, mijn fretten hebben altijd brokjes staan, mr de hotel-fretten moeten soms wachten op hun eten, ze krijgen een keer muis en een keer vleesmengsel (dat op een heel gezonde manier is samengesteld, dus geen zorgen dat ze wat te kort komen hoor). Het is zeker niet dat ze er niet goed en gezond uitzien hoor (Beer is zelfs een beetje dik en Turon is groter dan Pantoef die mijn grootste man is en Zena is groter dan Zomer die mijn grootste vrouw is), mr ik vind het moeilijk om n fret zonder hapje te zetten (mr ik doe wat de baasjes zeggen, dus maak je geen zorgen dat ik hun eetschema overhoop gooi) Misschien zijn de mijne te verwend (ik wed dat er nu een boel mensen "ja zeker" gaan denken)
t Zijn wel heel lieve fretten :wub: :wub: Turon vind ik leuk omdat het net Pantoef is, mr groter en met een andere kleur, mr toch gelijkaardig even nieuwsgierig en slim enzo. en Zena is een lieve,felle dame en Beer is een grote knuffel.... :wub: :wub:
Hotel, ik doe het wel graag, mr ik vind het ook wel een hele verantwoordelijkheid! Ik maak me zorgen, extra zorgen omdat het mijn fretten niet zijn en omdat ze steeds weer andere gewoonten hebben dan mn fretten, er zijn er geen 2 dezelfde.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » ma jul 01, 2013 10:26 pm

Sah, op vlees en prooi kunnen ze langer verder dan op brok. ;)
Dus Buster zijn zusje is een felle tante, als ze even actief is als haar broer belooft het voor de speeltijd. Nooit genoeg, zelfs niet na wandelen. Die kerel blijft je uitdagen :rol:
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor sah » di jul 02, 2013 6:34 pm

Zo, foto's!
Dit is Zena op het koertje
Afbeelding
Dit is Turon met een dikke pluimstaart omwille van alle speeltjes die hij gevonden heeft
Afbeelding
Dit is Beer in de zetel
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » di jul 02, 2013 7:17 pm

Zena gelijkt helemaal niet op haar broertje :lol: Mooie meid geworden.
Turon is ook een flinke kerel.
Beer is letterlijk een beertje.
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor sah » do jul 04, 2013 9:40 pm

@Jeanine, qua kleur lijken ze niet op elkaar, maar ik vind Zena ook erg lief hoor, misschien heeft ze wel wat van Buster :D Je moet anders eens komen kijken, ze zijn dit weekend ook nog hier, misschien heb je dan tijd? Stuur n sms als je wil langskomen.

Ik vind hun alledrie eigenlijk wel karaktertjes hoor :D Zeker nu ze t huis wat kennen en alles hier wat meer gewoon zijn.

Ik hoop dat ze bij hun baasjes ook in de zetel mogen spelen, want daar zijn ze momenteel dol op, springen, mokken, klauteren, Beer raakt niet zo gemakkelijk in de zetel mr na enkele pogingen toch wel, en ook hij MOET/WIL samen in de zetel spelen. Ik hoop dat ik ze nu geen slechte manieren heb geleerd, hier mag dat gewoon omdat ik anders de hele tijd de zetel moet beschermen en ook omdat ze er zo leuk in spelen en ik dat dan laat doen... mn eigen fretten doen dat dus ook.
t zijn lieverds, echt!

Ik moet de groetjes doen aan hun baasjes van hen! (de muizen en vleesjes zijn lekker en ze hopen dat hun baasjes een leuke vakantie hebben, zonder zorgen om hen! )

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor Kimster » zo jul 07, 2013 12:59 pm

Eindelijk een plekje gevonden met internet! We waren al heel benieuwd naar hoe ze het doen.
Tante Sarah doet dat heel goed. Blij te horen dat Zena haar medicatie vlot opeet.
In het begin vonden we het ook wat raar om de fretjes nog maar 2x per dag eten te geven, maar met vlees is dat normaal. Lol ja, beer ziet er alvast niet dun uit é :-)

Leuk om te zien dat Turon het daar erg spannend vindt zo aan zijn pluimstaart te zien.
Beer is bij ons ook jaloers als de andere in de zetel zitten, hij heeft dan wat hulp nodig om omhoog te geraken.

Alvast zeer bedankt voor de goede zorgen, geef ze een extra knuffel van ons
Kim en Ellen

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » zo jul 07, 2013 5:43 pm

Je moet anders eens komen kijken, ze zijn dit weekend ook nog hier, misschien heb je dan tijd?
Al een afspraak moeten afzeggen, er zijn werken buiten die dringend af moeten voor het weer omslaat. Jammer dat ik ze niet kan zien. :(
Afbeelding

EllenD
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 20, 2012 11:48 am

Re: hotel fretten

Berichtdoor EllenD » zo jul 07, 2013 9:57 pm

Jeanine, als het niet past om bij Sarah langs te gaan voor vrijdagavond mag je altijd eens bij ons langskomen hoor als je ze nog eens wil zien.
Ben blij met de leuke foto's en verhalen :-) Zie het al zo voor me hoe ze rondspringen in de zetel, doen ze bij ons ook altijd. En Beer die een paar keer moet huppelen voor hij ergens opraakt met zijn dikke billekes :-)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » ma jul 08, 2013 8:44 am

Zijn ze nog de hele week bij Sarah? Naar het einde toe lukt het misschien alsnog, als het werk goed opschiet. Anders zien we wel hoe het kan ;)
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor sah » ma jul 08, 2013 1:01 pm

@ Jeanine: Ze blijven nog tot vrijdag hier. Donderdag en vrijdag heb ik verlof, dus dan ben ik wel vaker thuis.

@ Ellen & Kim: Beer moet inderdaad enkele keren proberen, maar hij raakt dan wel uit zichzelf in de zetel hoor. :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hotel fretten

Berichtdoor jeanine » ma jul 08, 2013 5:59 pm

Sarah, ik geef je een sms als ik er kan geraken en het dan juist past voor u.
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: hotel fretten

Berichtdoor sah » di jul 09, 2013 6:07 pm

Ik heb op facebook nog wat fototjes van Turon gezet die aan het spelen is.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 30 gasten