Een speelzusje voor Iorek

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hobbes
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 1:28 pm

Re: Een speelzusje voor Iorek

Berichtdoor Hobbes » wo sep 11, 2013 5:20 pm

Even een update...
Iorek (lees Jorek :p ):
Ikke keek maar heel raar hoor zaterdag toen mijn neusje een geurtje rook...mama had me in de living gezet maar ikke niet spele hoor, ikke de ganse tijd aan de plank zitten huppen om achter dat geurtje te gaan...toen kwam ons mama met een zwarte pluizenbol...ha die kende ik nog want bij oma hadden ze mij er ook eens bij gelaten maar ze zeiden iets van te ruw of zo maar dat was ikke niet, ikke gewoon testen of dat ding wel degelijk gemaakt was zodat het voor uren speelplezier kon dienen...mensen zijn rare wezen, hun snappen mij altijd verkeerd...
Nu ja ikke mijn braafste pak aangetrokken en kennis gaan maken met mijn zus...jeetje zij ook eens testen of ikke wel degelijk gemaakt was en weet je het ergste van al: ikke kreeg een pak voor mijn broek omdat zus piepte maar zij beet zo hard in mijn voet en bleef er lekker inhangen...ikke moet niks van dat mormel hebben...
Nadien was zusje moe en ging slapen en ikke nog spele se...gnah gnah, zij moet toch eerder gaan slapen als ikke...
Toen ik mijn slaapnestje ging opzoeken rook die helemaal naar haar, eikes vies...
En als ze moe wordt dan loopt ze de hele tijd achter mij aan...maar ikke dat maar niks vinden, ikke spelen en haar uit de zetel trekken om mee te spelen...maar dat mag dan weer niet van mama pffff...
De eerste nacht heeft ze in een andere kooi geslapen en kan je je dan voorstellen dat ze dat de dag nadien ook nog bij je in jouw kooi leggen!!! Iedere keer wilt die zus bij mij komen liggen, met een grote zucht sta ikke dan maar recht en ga ikke elders liggen...ondertussen ligt madam in MIJNE slaapnest...en ikke hang maar in de hangmat hé...pfff vrouwen...en dan komt ze nog bij mij in de hangmat hangen, dus verander ik maar weer van plaats...
Nu ikke word daar echt moe van om iedere keer te verschuiven van plaats...dus ja ikke ze maar laten doen...
Ikke alleen last van een ochtendhumeur als die trezebees als wakker is en zit te neuten en te krabben, ikke toch effe boos worden hoor...pfff zusjes...

Lyra (lees Laira...oma vindt dat mama rare namen kiest :p ):
Ikke niet blij in het begin, ikke ineens helemaal alleen en helemaal vreemd dus ikke eens goed hang gezegd...nah...en dan die vervelende broer van ikke...maar ikke pest hem graag en ikke graag bij hem lig...hij toch speeltjes deel met mij...
Ikke ook varken kunnen zijn...gaan lopen met mama's haaknaalden of grote zus haar schoolgerief is de max...papa gaan kriebelen enz...en dan kijk ik eens gelijk een dotje en iedereen weer lief...
Ikke graag neuten...grote zus is dan direct daar :p

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Een speelzusje voor Iorek

Berichtdoor jeanine » wo sep 11, 2013 9:42 pm

Leuk geschreven en herkenbaar hoe ze elkaar aftasten. Onze Buster mocht ook niet bij de dames in hun bedje en lag te neuten :D
Komt wel goed als ze elkaar wat beter kennen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Een speelzusje voor Iorek

Berichtdoor Margiet » do sep 12, 2013 2:13 pm

Voor zover Oma op de hoogte gehouden werd (jaja, dagelijks, wat dacht je?? :p ) doen die 2 kapoenen het ondertussen prima, op de dagelijkse vecht- en bijtpartijen na. :rol:

Maar ja, Sylvie, zoals ik al zei, dat hoort erbij, hier breken ze mekaar dagelijks af!! :wub:
Afbeelding

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Een speelzusje voor Iorek

Berichtdoor TessaCornelis » do sep 12, 2013 5:10 pm

dat hoort erbij, hier breken ze mekaar dagelijks af!! :wub:
Hier doen ze dat ook dagelijks met liefde :-)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 37 gasten