loekie grrrr

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

loekie grrrr

Berichtdoor snoesje53 » wo jul 31, 2013 12:19 pm

vandaag een zoetje gekregen van ons loekietje
wat een lieverdje he,maar hij was terug vergeten dat het met zijn tong moet gebeuren en niet met zijn tanden :hammer:
weer 2 gaatjes in mijn neusje :(
kan er mij eens iemand uitleggen hoe ik in hemelsnaam hem dit kan afleren
hij is anders superlief he,maar een beet in je neus kan hij niet laten.... en tis zo een teer plekje he xp
hij is dan ook een grote fret he,als die eens zijn tandjes zet..... komt dat ff harder aan dan een neepje van bv roxy
duss.... gooi maar met raadgevingen... ik test ze allemaal uit :lol:
ik ben er in geslaagd om hem brokken te laten eten:) gedaan met pappekes te maken :bow:
dus da bijten moet ook lukken

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: loekie grrrr

Berichtdoor weena » wo jul 31, 2013 12:29 pm

Niet aan je gezicht laten komen.
Dat wisten wij bij ons Dora ook... een super lieve, maar geen kuskesmuis.
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

SuzyNL
Berichten: 0
Lid geworden op: do mei 09, 2013 4:29 am
Locatie: Vlaardingen [NL]
Contacteer:

Re: loekie grrrr

Berichtdoor SuzyNL » wo jul 31, 2013 1:17 pm

Lief hè...;)

Zo heb ik er ook ééntje, alleen dan niet in mijn neus maar in mijn wenkbrauwen...;)

Dus als ik wil kroelen met haar dan pak ik haar als een baby op mijn arm en geef ik haar een zoentje, krijg dan altijd een likje terug...daarna zet ik haar weer lekker op de grond...lol
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: loekie grrrr

Berichtdoor jeanine » wo jul 31, 2013 6:52 pm

Milo deed dit ooit bij grote baas. Hij moet er nog steeds om lachen en zegt dat het zijn eigen fout was. Milo beet nooit, maar die wipneus kon hij een tweede maal in de 'aanbieding' niet weerstaan. :rol:
Er zijn er hier maar weinigen die ik gerust kon toestaan om likjes in mijn gezicht te geven. Milo gaf kusjes op vraag, zo heerlijk. Thirza likt je waar ze de kans krijgt, die mag alles. Ons Freebee vertrouw ik het laatste jaar meer en meer ook in de buurt van mijn gezicht. Buster krijgt kusjes maar mag er me nog geen geven, zijn kopje houd ik van mijn lichaam weggedraaid als ik knuffel met hem. Doe ik bij de meeste fretten, al durf ik eens onachtzaam zijn. Hoe lief ze soms ook zijn, het is soms te verleidelijk om een liefdesbeet te geven ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: loekie grrrr

Berichtdoor Margiet » wo jul 31, 2013 7:44 pm

Met wat Ferretone op het puntje van je neus moet het normaal gezien wél lukken, Vicky!! ;-)

Succes en niet boos worden als hij het té lekker vindt, hé, op tijd doen stoppen!! :rol:
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: loekie grrrr

Berichtdoor snoesje53 » do aug 01, 2013 6:20 pm

aja margiet,dat kan ik eens proberen
regelmatig krijg ik likjes op mij kin van hem en idd ook geleerd met ferretone.....
dat ik daar nog niet aan gedacht had
maar eerst neusje nu laten genezen hoor lol

ik kan hem mooi als een beby vasthouden op mij arm enz hoor maar hij is super snel als hij die neus ziet .
en het hangt er ook een beetje vanaf hoe zijn muts staat xp
ik ben normaal gezien ook voorstander om de kant zonder tandjes te knuffelen... maja... tis zo'n dotje he
en als je het hem nooit leert,leert hij het ook nooit af he .....

tis een verwent nest lol ik ben al blij dat ik hem aan de brokken heb gekregen :)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 32 gasten