Hotel

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Hotel

Berichtdoor sah » za aug 10, 2013 10:39 pm

Hoi,
Ik heb weer eens wat voor :oops: :oops: :oops:
Niets ergs deze keer, maar vanavond is het baasje de fretten komen ophalen en die had een kadootje mee voor mij van op reis! :oops: :oops: :oops:
En ik kan dan zo verlegen worden :D

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Hotel

Berichtdoor jonalies » zo aug 11, 2013 7:34 am

:domhoog:

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Hotel

Berichtdoor TessaCornelis » zo aug 11, 2013 9:41 am

Ooh zo leuk :wub:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Hotel

Berichtdoor jeanine » zo aug 11, 2013 10:23 am

Toch een leuke attentie Sarah :D Heb ik ook gekregen als Jantje zijn baasje hem kwam ophalen. Het moet helemaal niet maar is toch leuk te weten dat men het waardeert dat je de zorgen even over neemt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hotel

Berichtdoor Margiet » zo aug 11, 2013 10:39 am

Dan zie je toch dat ze je waarderen, hé Sah, jij hebt dat af en toe zéker nodig! :p

Geniet er maar lekker van, het is idd héél leuk als er eens zo 'n totaal onverwachte verrassing komt. Ik heb ook al toekomstige baasjes gehad die met een presentje binnen kwamen als ze hun pup kwamen ophalen, is superlief gewoon! :D Of met iets dat ze zelf gebakken hadden, ik durfde het amper opeten nadien, zonde vond ik het. De strikken die rond de bakseltjes zaten liggen nog in mijn frettenschuif! ;)
Afbeelding

Marijke Mirgaux
Berichten: 0
Lid geworden op: wo apr 17, 2013 7:19 pm

Re: Hotel

Berichtdoor Marijke Mirgaux » zo aug 11, 2013 3:11 pm

Wij hebben een kado klaarliggen voor de baasjes van Linux als dank voor de financiele steun die ze geven voor de opvangertjes van de fretten-ark :p
is altijd goede punten hé misschien komen ze dan nog terug in de toekomst :D voor hetzelfde geld droppen ze ze anders bij hun familie hé :p en dan geen centjes voor de opvang :(

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Hotel

Berichtdoor sah » zo aug 11, 2013 4:53 pm

Tegen begin september komen Wess en Secundo terug naar hier, ik heb hun ondertussen 'huiswerk' meegegeven :D (misschien vinden de baasjes dat ook tof?)

Ze hebben een poepbak en vulling meegekregen, hier zijn dat de 2 properste fretten die je je kan voorstellen, zelfs tijdens het spelen enzo weten die perfect waar de poepbakken voor dienen, maar thuis doen ze blijkbaar alsof ze t niet weten. Daarom gaan de baasjes nu eens testen of het misschien aan de vorm van de bak of de vulling ligt.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hotel

Berichtdoor Margiet » zo aug 11, 2013 6:50 pm

:domhoog: Super!
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast