creatief door de fretjes :)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

creatief door de fretjes :)

Berichtdoor barny » vr aug 30, 2013 10:21 am

allereerst , net een uur pogingen ondernomen om de pics op die sites te krijgen ; de ene raak ik niet geregistreerd en op die bucket krijg ik ze niet opgeladen :evil: laptop bijna door het raam , maar gestopt .. bij deze : wie pics wilt , zend in privé e-mailardes en ik zend je de pics ...

de creativiteit in het gezin kent hoogtepunten :D zo maakten we met lege plastiek flessen en duck tape een pijpleiding door de tuin en een fort van plastiek bloempotten .. ik kreeg van een vriend restjes rioolbuis , ons volgend project :D
hun favorietje blijft echter de yoga mat !! die rol ik langs beide zijden op tot een soort reuze verrekijker .. gek worden ze ervan :rol:

en om deze keer de dames voor te blijven ... ;) ... dit speelgoed wordt enkel onder toezicht gebruikt wegens ontsnappingsgevaar .. lol

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: creatief door de fretjes :)

Berichtdoor jeanine » vr aug 30, 2013 5:11 pm

Je begint ons al te kennen :rol: De fretjes en hun veiligheid ligt ons nauw aan het hart. ;) Ik heb zo de indruk dat het er in je huisgezin anders begint uit te zien. Zo begint de frettengekte al vorm aan te nemen, beetje bij beetje. :lol:
Ik plaats mijn foto's op eigen webruimte of ook heel gemakkelijk via mijn album. Je maakt de foto eerst op de goede afmetingen 600 pix op de langste zijde. Registreren op mijn album, een album aanmaken en foto plaatsen. Daar dan de link kopieëren voor forum en deze link tussen IMG zie boven in de balk plakken. Klaar is kees, de eerste keer is het wat zoeken maar daarna een fluitje van een cent.
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: creatief door de fretjes :)

Berichtdoor jonalies » za aug 31, 2013 5:57 am

:domhoog: Goed bezig :domhoog:


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 56 gasten