Kan iemand mij een tip geven

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Kan iemand mij een tip geven

Berichtdoor Picka » vr aug 30, 2013 11:39 am

Sinds kort zijn hier terug 2 deugnieten in huis Tom en Jerry.
Ze komen van bij Margit.
Nu heb ik een probleem : je kunt ze niet uit mekaar houden. Wij zetten op de rug van Tom een streepje met rode nagellak. Nu ik vind dat niet echt een zicht. Maar ja wat moet mens doen om ze uit mekaar te houden. Gisteravond eventjes paniek, nagellak was volledig verdwenen. Een geluk dat we bij een paar testen wisten wie Tom was.
Maar ik kan toch niet blijven nagellak zetten.
Wie heeft er een tip voor ons ????
Ik had al gedacht aan een tatoo, maar ik weet niet of dat gaat en als dat mag.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Re: Kan iemand mij een tip geven

Berichtdoor weazel » vr aug 30, 2013 1:04 pm

één nageltje lakken ? :idea:
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Kan iemand mij een tip geven

Berichtdoor jeanine » vr aug 30, 2013 5:19 pm

Doet het er eigenlijk toe?
Anais en Chanel leken bijna 2 druppels water, maar hun neusje had andere vlekjes en na een tijd wist ik wie wie was. Ook hun gewicht was iets anders, dus in het begin gingen ze op de weegschaal de zwaarste was Chanel. Bij de da is dat ook al geen probleem als ze een chip hebben zijn ze eenvoudig te lezen, geen vergissing mogelijk. Luisteren is ook al met goede wil, dus daar zou ik mij geen zorgen om maken. Of ze nu reageren op Tom of Jerry, als ze maar reageren. ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten