duimen voor beatle is in schock

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » zo jan 29, 2006 10:00 pm

gisteren is beatle in schock gegaan , door zijn medicijntjes
blijkbaar reageerde beatle allergich op zijn voor geschreven medicatie voor een verhoudheid
We zijn dan ook met spoed naar de dierenarts gevlogen
waar hij de nodig behandeling heeft gekregen
alleen vond ik de woorden van de dierenarts raar ik kan alleen maar hopen en bidden dat hij er door komt de eerste 3 dagen zouden het meest kritiek zijn
Nu heeft hij al 24 u achter de rug reageerd een heel klein beetje maar ............. er moeten nog 2 zware dagen volgen
ik moet hem nu wel vocht onder de huid toedienen zodat hij niet uit droogt en hem zo veel mogelijk met een spuitje voeden ( waltham )
na onder zoek bleek dat de darmflora is aan getanst , en zijn de rode bloedlichaampjes ook ni oke zijn
ik ben bang en wil hem niet verliezen
bange katty
!@#$ !@#$ !@#$ !@#$

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » zo jan 29, 2006 10:08 pm

oh zo erg ~_~

hopelijk komt het goed en is hij overmorgen beter

arme beatle :(
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » zo jan 29, 2006 10:59 pm

Ocharme toch voor beatle. Hoe triestig. Hopelijk komt het snel terug in orde.
Veel sterkte nog en effe doorbijten tot hij weer beter is.
~_~

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » zo jan 29, 2006 11:03 pm

ik hoop dat hij snel terug beter is...
wij duimen hier alvast voor hem !! ~_~

maxi

Berichtdoor maxi » ma jan 30, 2006 9:14 am

Hoi Katty,
Hier zijn alle duimen en pootjes gekruist
voor die lieve knuffelbeer ~_~
Het doet altijd zeer om zo'n berichten te lezen en al heel
zeker als het één van mijn favorieten is.

Hope

Berichtdoor Hope » ma jan 30, 2006 10:38 am

Mijn kaarsjes branden ook al.
Veel sterkte en hou ons op de hoogte hè?!

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do okt 19, 2006 10:02 pm

hoi katty
ook hier branden al een heel stel kaarsen hoor!
met een beetje haalt hij het wel, ze zijn echt wel super sterk hoor, als ze nog een beetje kracht in hun lichaam hebben zullen ze alles doen om te overleven!!
blijven vocht en enten geven, warm houden en late rusten je zal wel zien....
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » do okt 19, 2006 10:54 pm

hoi katty...

hier gaan alle duimen, pootjes, voetjes, hoefjes, flippers en teentjes zeker omhoog !!!

laat geregeld weten hoe het gaat he meid...

een fretseltje is een beestje met een ijzersterk karaktertje hoor...we hopen allemaal dat hij er goed doorkomt

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 20, 2006 2:11 am

Jongens, als ik me niet vergis is dit een Topic over Beatle van Katty die helaas op 30 januari 2006 overleden is. Het is al een oudere topic, ik was toen net ingeschreven bij de Ark en herinner me het nog zo goed omdat het me vreselijk aangegrepen had. Het vervolg van deze topic kan je lezen in "Beatle is heen gegaan", ook van Katty. Ik denk dat zelfs na al die maanden een woordje van steun toch nog goed kan doen, nu dit weer ter sprake is gekomen.

Katty, 3 weken na het verlies van jouw Beatle moest ik onverwacht onze Mike afgeven. Jouw verhaal had me toen al zo geroerd, maar ik moet zeggen dat de vreselijke pijn van het afscheid pas echt tot me doordrong toen ik het zelf aan de hand had. Ik hoop voor jou dat het ondertussen wat beter gaat. Mike en Beatle zullen mekaar ook al wel ontmoet hebben denk ik, achter die regenboogbrug, daar hou ik me toch aan vast.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za okt 21, 2006 6:38 pm

hey idd oeps niet gezien waarom staat da dan zo hoog, ...
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » ma okt 23, 2006 4:46 pm

hoikes dai , thanks , na zoveel tijd er tussen , doet het nog altijd deugd om een woordje steun te krijgen
beatle is inderdaad al van in jan 2006 overleden maar mis mijn knuffelbeer heel erg

groetjes katty


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten