1ste wandeling met fredje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
FredjeSnow
Berichten: 0
Lid geworden op: di sep 10, 2013 8:11 pm

1ste wandeling met fredje

Berichtdoor FredjeSnow » do sep 26, 2013 7:07 pm

Onze eerste wandeling met Fredje met een 8 vormig tuigje was eengroot succes :) zeker voor herhaling vaybaar

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: 1ste wandeling met fredje

Berichtdoor jeanine » do sep 26, 2013 8:32 pm

Kan best leuk zijn met de fret wandelen, als je er de vlooien maar afhoud ;)
Een 8 vormig tuigje heb ik slechte ervaringen mee. Ons Anais was kampioen om dat af te doen. Ergens onder kruipen even met dat knopje schuren en het lesje komt los genoeg.
Eenmaal ze de truk doorhebben zitten ze geen 2 minuten meer in dat tuigje. Heel goed opletten dus dat ze nergens met de knop leert duwen.
Mijn beste tuigjes, heb zowat alle modellen, zijn kattentuigjes in leder op maat geknipt.http://www.megapets.nl/Kat/Accessoires/ ... blauw.html Wel voor de iets grotere mannen beter geschikt.
Afbeelding

sd reptiles
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 01, 2012 8:05 pm

Re: 1ste wandeling met fredje

Berichtdoor sd reptiles » za sep 28, 2013 12:14 am

8 vorm tuigje van frettentuigjes.nl?
Heb ze ook en vind ze voor mijn fretten de beste.
Ik hang daar dan nog zo een uitroller aan van een meter of 8 en laat de fretjes maar lopen :-)

FredjeSnow
Berichten: 0
Lid geworden op: di sep 10, 2013 8:11 pm

Re: 1ste wandeling met fredje

Berichtdoor FredjeSnow » za sep 28, 2013 9:12 am

Van fretten.nl :) om te zien of het werkt en later gaan we kijken bij frettentuigjes.nl voor elk fretje een gepersonaliseerd tuigje te geven :) alle andere soorten tuigjes geraken ze altijd uit :p


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten