De fretjes hebben weer gewonnen !!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

De fretjes hebben weer gewonnen !!

Berichtdoor barny » wo okt 02, 2013 5:28 pm

Na veel geploeter onder de fretten villa een speeltuin gemaakt :D mooi , met buizen , zwembadje .. alles erop en eraan . Draad netjes een heel stuk onder gegraven .. safe !! :mrgreen: niet dus !! :evil: Barny , gevolgd door Fredje graven zich steeds een weg uit ! Zo snel ik alles gerepareerd heb , nog sneller graven zij een nieuwe gang !! xp

Heb het opgegeven !! Barny krijgt zijn zin .. als het speeltijd is toon ik hem zijn gareeltje , hij laat het gewillig aandoen en rent zo heel de tuin door .. hij kan niet uit de tuin ( zolang hij niet ontdekt dat hij langs de haag moet klimmen ) maar het is gewoon handiger om ze te grijpen als ze hun tuigje aanhebben :rol: toch beetje slimmer als fretjes lol

Fredje volgt alles op van broer Barny maar is veel banger , als hij iets hoort rent hij naar zijn holletje .. Barny loopt dapper en blij rond .. hij volt al redelijk goed aan zijn leiband ook zo :D toch iets goeds :rol: :p

sd reptiles
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 01, 2012 8:05 pm

Re: De fretjes hebben weer gewonnen !!

Berichtdoor sd reptiles » wo okt 02, 2013 6:13 pm

Beton of betontegels eronder ;-)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: De fretjes hebben weer gewonnen !!

Berichtdoor jeanine » wo okt 02, 2013 7:06 pm

Een goed reinigbare ondergrond is een must bij een buitenverblijf, tegels of inderdaad beton gieten. Anders gaan de fretjes lopen :rol:
Mijn fretjes lopen ook graag buiten met een harnasje aan. Zonder zijn ze echt niet te vertrouwen en nog heel snel op de koop toe.
Onze Buster ging onlangs mee op een lange uitstap in een natuurdomein. Hij kan gemakkelijk een 2 u wandelen zonder stil te vallen. Het ventje liet mij een vossenhol ontdekken, enkele gangen van ratten of mogelijks een bunzing. Graven dat die deed en niet weg te branden uit die buurt. :lol: Dat deze daar aanwezig waren is bevestigd door de plaatselijke rattenvanger. Anders zou ik nog getwijfeld hebben aan zijn speurneusje. Uiteindelijk ben ik met hem moeten vluchten toen meerdere buizerds ons in de gaten kregen en volgden. Hij vond het helemaal niet fijn om gedragen te worden naar de auto, liet zelfs even de tandjes voelen zonder echt te bijten :( Buster mag niet dienen als voer voor hun jongen, dus kreeg hij zijn zin niet meer :evil:
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 39 gasten