updatje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

updatje

Berichtdoor snoesje53 » ma okt 07, 2013 8:32 pm

ik wou toch ff laten weten dat, de fret die enkele maandjes geleden gevonden was en bij peewee (kim) terecht is gekomen voor de eerste verzorging,het voortreffelijk steld. ze was destijd molly genoemd door kim maar heeft een naamsverandering ondergaan naar "babyhope" je kunt ook geen andere naam verwachten van haar nieuw baasje :s nu,de naam is haar wel eigen hoor. dat sukkeltje was is een slechte toestand bij kim aangekomen
dank zij haar fantastische goede zorgen en liefde voor de fretten is het allemaal in orde gekomen. ze had snel het hartje weten te veroveren van haar nieuw baasje(s) al bij de eerste ontmoeting kregen ze zoentjes in overvloed. het is een dotje uit de duizend!! ze is zoooooooo ontzettend lief,ik heb er geen woorden voor . ze weet perfeckt wanneer ze uit haar kooitje mag,wanneer baasje thuis komt van het werk of school,waar haar bakje staat,wat ze mag en niet mag doen. voeten interesseren haar niets,nul comma nul.... bijten al helemaal niet,enkel zoetjes geven en mokken.... de hele godse ganse dag door!! :wub: :wub:
ik denk he ..... allee,ik ben het nie zeker ...ma ik denk he .... dat ze toch de stukjes fret er vergeten in te steken zijn :oops: zelfs de hond krijgt dagelijks zijn wasbeurt van babyhope.nu,ondertussen is ons madammeke volledig in orde gezet. van een niet verzorgde superloopse fret,is ze gecastreert,ingeent,gechipt,....
is ze van katteneten ,via hopen waltham,volledig op frettenbrokken... ze zal haar dan ook een showen van aan hare mooiste kant op een speelnamiddag. al gaat het een speelnamiddag worden "handtassen niet toegelaten" oma vicky zou nauwlettend toekijken dat haar dotje veilig terug meegaat met haar mama naar huis :mrgreen: hierbij wil ik dus ook tante kim bedanken voor haar slapeloze nachtjes... engelengeduld.... en haar gouden hartje. alsook aan haar nieuwe baasje sarina ,die haar een echt gouden mandje heeft gegeven.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: updatje

Berichtdoor jeanine » di okt 08, 2013 9:31 am

:domhoog: :domhoog:
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: updatje

Berichtdoor jonalies » wo okt 09, 2013 6:46 am

:domhoog: fantastisch hé

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: updatje

Berichtdoor Margiet » wo okt 09, 2013 12:46 pm

Helemaal super!! :wub:

(Handtassencontrole, ma Vicky toch, dat is toch niet nodig!!?? :ninja: )
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 36 gasten