nieuwe vriendschap

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

nieuwe vriendschap

Berichtdoor barny » vr okt 11, 2013 6:42 am

Gister hondenweer , direct naar de frettenvilla geweest maar fretjes lagen nog zalig te ronken in hun "bunker" ( nachthok 5cm dikke "muren" van de isolatie die er tussen zit ) .
Barny en Fredje pas na de middag uit hun holletje gekomen .. heb ze direct mee naar binnen gebracht waar hun huiskooitje met wc klaar stond , ze kunnen erin en eruit wanneer ze willen .. eruit dus ..
Murfy en Prada (mijn grote honden) kropen direct veilig in de zetel .. fretjes =potenbijters :rol: Belle de chiuahua bleef vrolijk rondlopen .. raar maar waar , Barny en Fred happen niet naar haar !! ze spelen samen , rollen over elkaar , likken elkaar .. echt fantastisch om te zien !! foto volgt , als ze eens lang genoeg stil zitten ..
Fretjes waren model fretjes ! nu ja , tot ze de bloempotten begonnen om te graven in een onbewaakt moment :mrgreen:
Ik wou ze toen terug naar hun villa brengen om de boel op te kuisen maar de kids (die fretjes de vieste beesten in het heelal vonden ) vonden het o zo zielig dat ze daarom terug buiten moesten ;) weer een fretten overwinning xd
Dan de boel maar gekuist met fretjes in huis .. Barny en Fredje hadden de tijd van hun leven want die vonden mijn gedoe met stofzuiger en dweil een reuze pretpark :rol:
Om 6u heb ik ze dan tevreden en moe gespeeld terug in hun villa gezet met hun fretten snoepje .. 5 min later lagen ze al in de bunker te ronken :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: nieuwe vriendschap

Berichtdoor jeanine » vr okt 11, 2013 8:51 pm

Mijn idee is dat ze het daar goed doen. :domhoog: Bloempotten en fretten is om miserie vragen :p Hier liggen er grote keien op de potgrond, zo dat graven onmogelijk wordt. De andere potten staan hoog en droog :rol:
Hier gaan ze in winterslaap modus, zelfs de jongste speelt minder en slaapt al wat langer. Na een lange vermoeiende zomer is een beetje rust welkom, maar ik ken mezelf het mag niet te lang duren.
Kijk al uit naar de foto's met het hondje als het lukt. Buster is ook door het dolle heen als ik de stofzuiger gebruik op hun kamer. Hij moet en zal die borstel temmen :)
Afbeelding

barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

Re: nieuwe vriendschap

Berichtdoor barny » za okt 12, 2013 7:54 am

Ik heb rond de planten een stuk kippengaas gespannen , van dat groen dat makkelijk plooibaar is :D dien heb ik gewonnen :rol: nu hebben ze wel een doos oude tandenborstels ( die we gebruiken om moeilijke dingen te kuisen ) ontdekt in het berghok .. :| heb al 3 tandenborstels gevonden op de onmogelijkste plaatsen :mrgreen:
gisteravond hadden ze precies geen zin om te slapen dus heb ik ze nog een extra uurtje binnen gehaald .. iedereen liep op kousenvoeten .. nieuw spelletje voor Barny en Fredje .. :roll: sokken bijten , auw !
werd al snel ook nieuw spelletje voor ons .. rondlopen en proberen de fretjes hun tandjes te rap af te zijn :rol: veel leuker of monopoly en fun voor heel het gezin :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: nieuwe vriendschap

Berichtdoor jeanine » za okt 12, 2013 9:18 am

Ons Thirza is een heel lief maar ondeugend fretje. Ze mag likjes geven, in de pull kruipen en zo veel meer. Maar sokken :shock: Vorige week terug sokken aan omdat het toch te fris werd om blootvoets in de dunne sloefjes te zitten. Daar komt ons lief Thirzaatje aan en auw, ze ging aan mijn sok en beet ook nog flink hard. Dat is een onweerstaanbare drang bij haar, Thirza de sokkenbijtster. :do:
Baas je snapt er gewoon niets van, die tandenborstels zijn om mee te helpen. Zij komen op plaatsen die voor jou moeilijker liggen :p
Afbeelding

barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

Re: nieuwe vriendschap

Berichtdoor barny » zo okt 13, 2013 8:55 am

hahaa ja , zo had ik het nog niet bekeken :p het zijn wel echte helpertjes hé .. gisteren in de tuin wat zitten snoeien ..en hup ze waren er ! bijten in die rare handschoenen, springen in de struiken waar ik aan't knippen ben :rol: was opletten geblazen dat ik per ongeluk geen fret knipte !! tuinhuis beetje effen gezet , ja ! hulp van fretjes !! :mrgreen: echt met alles moeten ze "helpen" !
en heel eerlijk ; ik vond het zalig !! nog nooit met zoveel plezier de tuin winterklaar gemaakt :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: nieuwe vriendschap

Berichtdoor jeanine » zo okt 13, 2013 9:35 am

Je bent een geboren frettenbaasje, het kattenkwaad waarderen. :D
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten