Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Berichtdoor Fretlife » do nov 07, 2013 1:30 pm

Wat een ellende deze week. Afgelopen donderdag met veel moeite samen met de Frettenstichting 10 van de 12 fretten opgehaald bij mijn ex, wat behoorlijk uit de hand liep. Helaas heeft ze er 3 weer terug. Mijn groepje fretten die ik graag wilde houden zijn gelukkig gezond en ingeënt en gechipt. Ik heb dinsdag mijn 7 fretten opgehaald en naar het tijdelijke opvang adres gebracht waar ze zouden blijven totdat ik kan intrekken in Breda. Komt daar bovenop dat ik op de terugweg op de snelweg achterop een andere auto klapte dus mijn auto moet naar de sloop. Ik zelf heb, muv van een hoop spierpijn overal, gelukkig niks.

Helaas kreeg ik dinsdagavond het bericht dat mijn fretten daar weer weg moeten door onvoorziene reden. 2 fretten waren ontsnapt en hebben daar flink huisgehouden en een aantal dieren hebben het niet overleefd. De vader was laaiend en de fretten moeten weg. Heb jij tijd en plek om tijdelijk (een deel) van mijn fretjes op te vangen voor ten minste een of misschien 2 maanden? Dan kan ik naar mijn nieuwe woning. Voer en houtkorrel worden vergoed. Ze moeten over 3 weken ook hun herhalingsenting wat ik graag via de Frettenstichting Breda wil doen.

Mail mij zodat we het een en ander kunnen doorspreken! Vakantieopvang The Ferret Inn heeft al een plek aangeboden maar aangezien ik geen eigen vervoer meer heb kan ik ze niet van Breda naar Mortsel brengen. En over 3 weken moeten ze ook weer een ritje op en neer voor de entingen(of het kan ergens anders ?). Dus als er iemand vervoer heeft of tips hoor ik dat heel graag!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Berichtdoor Margiet » do nov 07, 2013 7:25 pm

Wat een ellende! :do:

Sah (Sarah) heeft wel pc-problemen maar heeft gisteren nog laten weten dat er eventueel tijdelijk wel een Opvangertje ofzo naar haar kan. Mss dat ze het ook ziet zitten om jou even uit de nood te helpen maar zonder vervoer, dat is idd een probleem.

Misschien moet je Sah eens even een PB sturen, ik weet wel niet of je onmiddellijk antwoord gaat krijgen maar zeker en vast wel van zodra Sah kan antwoorden ...

Hier gaat het jammer genoeg nog steeds niet, de mensen blijven verlengde weekends en midweeks verlof nemen, het zit hier sowieso dus bomvol tegenwoordig! :bow:

Succes!
Afbeelding

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Berichtdoor TessaCornelis » do nov 07, 2013 8:09 pm

Ik kan wel ééntje tijdelijk hier opvangen, wij hebben nation besteld, en die is onderweg. Dus dan is dat geen enkel probleem. Maar dat vervoer is inderdaad pokke lastig. Ik heb geen auto en leen af en toe is die van mijn schoonmama, maar dat gaat niet altijd natuurlijk. Maar hier is wel eentje in elk geval welkom. Laat maar iets weten.
Afbeelding

maltrix
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 18, 2013 3:49 pm

Re: Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Berichtdoor maltrix » do nov 07, 2013 8:16 pm

ik heb een grote kooi dat gebruikt kan worden want die staat te koop maarjah tot die tijd kan die wel gebruikt worde in dien nodig :) ls dat iets kan helpen?

Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Wederom tijdelijke opvang gezocht!

Berichtdoor Fretlife » vr nov 15, 2013 7:32 pm

Enorm bedankt voor de respons. Hier kan een slotje op


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten