Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Aniraske
Berichten: 0
Lid geworden op: ma nov 18, 2013 7:39 pm

Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Aniraske » ma nov 18, 2013 8:25 pm

Hallo, IK ben Baby-Hope, ook gekend als Molly. Ik werd gevonden en men zocht onmiddellijk naar een goed baasje voor mij, zo kwam ik hier terecht. Ik ben zeer behulpzaam en help regelmatig mee met het huishoudelijk werk, zoals dweilen en de was in de wasmachine stoppen. Ik hou van spelen met mijn eendje en ik geef heel graag likjes, ook aan mijn toffe vriendin, Nouka :wub: . Ik vertel een hele dag door..."mokmokmokmokmok" ik speel graag met aaaaaaaaaal het speelgoed die mijn baasje voor mij heeft en van het speelgoed van tante Vicky. Ik hou van de bloempot die boven op de kast staat. :twisted: Ik eet nu ook korrels en soms maakt mama ook een papje voor mij, mmmmmmmmmmm.... dat eet ik wel heel graag hoor. Ik slaap heel graag in mijn hangmatje en in het slaapzakje, dat is daar lekker warm. Heel soms, dan voel ik mij een echte leeuw, "GRAAAUUWWW", Nu heb ik mij een beetje voorgesteld en hoop ik dat ik naar de beurs in Genk mag komen want dat zie ik wel zitten hoor :lol:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor snoesje53 » ma nov 18, 2013 8:51 pm

ze is om op te vreten :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
alleen ,om eerlijk te zijn,bij het maken van baby-hope zijn ze de stukken "fret" er vergeten in te steken ..... :roll: :roll:
ze is veeeeeeeeeel te braaf om fret genoemd te worden.
en die mokmokmokmok .... oma vicky heeft het wel begrepen hoor dat ze binnenkort pakjes onder de kerstboom wilt :D
en de beus.. tja ,ik denk wel dat ze daar welkom gaat zijn,na een grondige kennismaking met "oma margiet"
je bent gewaarschuwd he .... als er niet genoeg fret is mag ze niet in de speeltuin he :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nu,ze heeft ons bloed zweet en tranen gekost ,maar ik ben heeeel blij dat ze een goeie thuis gevonden heeft.het waren onze (kim en ik) slapeloze nachten wel waard als je ze nu bezig ziet . ons kleine muisje

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Margiet » ma nov 18, 2013 8:52 pm

Hallo klein muisje!! Welkom op ons forum, het werd tijd dat je eens "dag" kwam zeggen!! :rol:

Of je naar de Beurs in Genk mag komen?? Ik denk niet dat Tante Kim het anders zou willen, pruts, dus help maar snel je carrier klaarmaken, vergeet je boekje en je gareeltje niet en kom ons fijn bezoeken samen met je mama en je Oma als het ff kan, oké?? ;)

Dikke knuffel en tot binnenkort,

de andere Oma!! :D
Afbeelding

Aniraske
Berichten: 0
Lid geworden op: ma nov 18, 2013 7:39 pm

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Aniraske » ma nov 18, 2013 9:02 pm

Ze heeft zelf nog geen gareeltje dus gaat ze deze van roxy gebruiken eh. en oma komt niet mee, jammer genoeg, maar ik kan wel haar carrier gebruiken voor ons poppemie in te stoppen. Wie wet zit er wel een gareeltje ingepakt voor onder de kerstboom hé :) Idd ze ontbreekt een beetje fret, maar ze is heel gezond enweegt 650 gr. nogtans eet ze voldoende, dus het is zeker genoeg voor haar, samen met een snoepje of kippenboutje en soms eens een papje heeft ze voldoende binnen, haar oortjes worden nog elke week gedaan en haar nageltjes worden regelmatig geknipt. :) ze heeft niks tekort hier en zal haar zeker amuseren op de beurs :)

tot dan!!! xxx

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Margiet » ma nov 18, 2013 9:40 pm

ze is om op te vreten :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
alleen ,om eerlijk te zijn,bij het maken van baby-hope zijn ze de stukken "fret" er vergeten in te steken ..... :roll: :roll:
ze is veeeeeeeeeel te braaf om fret genoemd te worden.
en die mokmokmokmok .... oma vicky heeft het wel begrepen hoor dat ze binnenkort pakjes onder de kerstboom wilt :D
en de beus.. tja ,ik denk wel dat ze daar welkom gaat zijn,na een grondige kennismaking met "oma margiet"
je bent gewaarschuwd he .... als er niet genoeg fret is mag ze niet in de speeltuin he :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nu,ze heeft ons bloed zweet en tranen gekost ,maar ik ben heeeel blij dat ze een goeie thuis gevonden heeft.het waren onze (kim en ik) slapeloze nachten wel waard als je ze nu bezig ziet . ons kleine muisje
Als er niet genoeg fret in zit, mag ik ze houden dan, of wat, Vicky?? :D

Mmmm, kerstcadeautjes ... is Oma Margiet toch net hele kleine (en grote) gareeltjes gaan kopen om onze kleinste (en grootste) prutsen van dienst te kunnen zijn, zeker?? :rol:

Tot volgende week, Hoopke Molly Baby !! :p
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Peewee » ma nov 18, 2013 10:35 pm

:wub:
Kleine mollybolly ge hebt het daar getroffen hoor met uw moeke en vake ;)
Anders was je mooi hier gebleven :p
Blij dat alles goed gekomen is met die kleine prutsemie, met zo een lief bolleke kon dat niet anders he ;)
Het was die slapeloze nachtjes en bange momentjes meer dan waard!
Het is ook leuk om nog geregeld eens een update te horen en lezen van ons kleine pruts maar zal blij zijn om haar nog eens live te zien ook :D

Als er niet genoeg fret in zit, mag ik ze houden dan, of wat, Vicky??
:hammer: ik eerst :rol:

Tot binnenkort, uw tijdelijk pleegmoeke ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor jeanine » di nov 19, 2013 7:50 am

Welkom met je kleine prutsje. :D
Meteen een hele reeks foto's er bij, zo dat we Molly ook kunnen bewonderen. :domhoog:
Veel plezier aan die kleine helper.
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor snoesje53 » di nov 19, 2013 6:02 pm

ze is fretnapping waardig materiaal .... sarina je bent verwittigd he... alle handtassen controleren als er iemand de beurs verlaat.
want mijn prutsemieke moet terug komen hoor!!!! ik heb van zen leven nog zo geen fantastisch frettje gezien.
en ik zal jammergenoeg niet op de beurs te bespeuren zijn vrees ik. ik vind het wat te ver ,en heb ook andere "belangrijke" dingen aan mijn hoofd momenteel
maar in gent mag je mij ZEKER verwachten. dan proppen we babyhope wel samen in de carieer met nonkel micky ,tante roxy en suikernonkel loekietje .
ik kan en wil ze eigenlijk niet missen,maar sta ik toch voor een moeilijke keuze,of ik mij dotjes hou of dat ik er niet beter een andere thuis voor zoek. :(
tante kim gaat mij wat helpen na haar verhuis met het opvangen van de mormeltjes. dus idd kim zit met een verhuis en ik zit er eigenlijk ook terug middenin :lol: maar ik ga mijn tijd verdelen hoor,ik ga tante kim wel helpen waar ik kan. dan ga ik een week thuis zijn en een week bij mijn vriend . nu ,we zien wel hoe het allemaal draaid of keert he . we vinden er wel iets op. nu ,ammuseer jullie op de beurs. knuffel mijn kleindochtertje niet dood he margiet,daar staan zware straffen op :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Margiet » di nov 19, 2013 7:03 pm

knuffel mijn kleindochtertje niet dood he margiet,daar staan zware straffen op :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wie??? Ikke???? :shock:

Mmmm, verhuis hier, verhuis daar, ik denk dat er heel wat te vertellen gaat vallen op die komende Beurs!!! :bow:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Opvangfretje Baby-hope (Molly)

Berichtdoor Peewee » zo nov 24, 2013 11:34 am

Hier 2 verhuizen in de familie op ongeveer een maand tijd, de eerste is al zo goed als achter de rug... De volgende... Tsjah start nu tot volgende maand :bow:

De beurs nemen we er ook wel nog tussen maar of ik tegen dan nog ga in elkaar hangen... Lol :hammer:

Voel mij net het konijn van Alice in wonderland :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten