Hotel, nog kandidaten?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor sah » ma feb 03, 2014 7:47 pm

Hallo,
Deze week is het een weekje verlof na de examens voor de studenten. Mijn hotel zit helemaal vol. Ik pas deze week op 2 maal 2 fretten en mijn eigen groep. Het zijn allemaal heel lieve fretten (en ik heb een beetje het idee dat fretten zich op een ander altijd wat beter gedragen, of anders zijn de mijne slecht opgevoed...) Ik vind het altijd leuk als er eens andere fretten zijn, het is inderdaad ook wat drukker en soms ook stressy (want het is toch ook andermans fret) anderzijds zou ik ook heel graag hebben dat als ik er een paar dagen niet ben iemand anders voor mijn fretten kan zorgen. En wie kan dat beter dan een andere fretteneigenaar? Daarom wou ik vragen, als er nog mensen zijn die het wel zien zitten om, zeker tijdens de zomervakantie, al is het maar 1 keer (om te proberen) op andere fretten willen leten, laat dit aub aan de frettenark weten, dan wordt de zoektocht voor de baasjes kleiner en de stress voor de hoteliers ook. Ik denk dat jullie als je hier een antwoord post zeker door iemand van dfa gecontacteerd zullen worden.

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor TessaCornelis » di feb 04, 2014 12:27 am

Ik zou dat zeker zien zitten!!
Afbeelding

maltrix
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 18, 2013 3:49 pm

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor maltrix » di feb 04, 2014 10:02 am

ik wil wel proberen maar eerst zien hoe ons nieuwe kat gaat reageren in zijn nieuwe thuis plus ik heb wel geen extra kooi voor het slape gaan :s maar ik hou wel op de hoogte moest het tege dan wel te doen zijn :)

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor sah » wo feb 05, 2014 8:03 pm

Hoi, bedankt voor de reacties, ik zal dit doorgeven. En dan wordt nog telkens aan jou de vraag gesteld of je het ziet zitten hoor, het is niet dat je nu een verbond tekent waar je niet onderuit kan. Ikzelf geniet deze week best wel van de logees, maar liever had ik maar 1 groep gehad, nu ben ik zoveel met al de fretten bezig dat ik geen tijd heb om te sporten ofzo, en v oor 1 week geeft dat niets, maar wel als het in de zomer 3 maand zo gaat. Daarom zou ik blij zijn als we het onder wat meer mensen kunnen verdelen :-)

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor kysimoza » do feb 06, 2014 9:03 pm

Ik zou wel willen maar ik sta op bevallen in juni dus zomervakantie ga druk zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor Margiet » do feb 06, 2014 9:08 pm

Hallo,
Deze week is het een weekje verlof na de examens voor de studenten. Mijn hotel zit helemaal vol. Ik pas deze week op 2 maal 2 fretten en mijn eigen groep. Het zijn allemaal heel lieve fretten (en ik heb een beetje het idee dat fretten zich op een ander altijd wat beter gedragen, of anders zijn de mijne slecht opgevoed...) Ik vind het altijd leuk als er eens andere fretten zijn, het is inderdaad ook wat drukker en soms ook stressy (want het is toch ook andermans fret) anderzijds zou ik ook heel graag hebben dat als ik er een paar dagen niet ben iemand anders voor mijn fretten kan zorgen. En wie kan dat beter dan een andere fretteneigenaar? Daarom wou ik vragen, als er nog mensen zijn die het wel zien zitten om, zeker tijdens de zomervakantie, al is het maar 1 keer (om te proberen) op andere fretten willen leten, laat dit aub aan de frettenark weten, dan wordt de zoektocht voor de baasjes kleiner en de stress voor de hoteliers ook. Ik denk dat jullie als je hier een antwoord post zeker door iemand van dfa gecontacteerd zullen worden.

Mercikes Sarah, ge zijt ne schat!!

Tessake, ik heb uw gegevens ... ge gaat eraan vast zitten dus!! :rol:
(Ook alvast bedankt, elke hulp is, zoals Sarah zei, meer dan welkom!)
Afbeelding

Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor TessaCornelis » do feb 06, 2014 10:52 pm

Tessake, ik heb uw gegevens ... ge gaat eraan vast zitten dus!! :rol:
Elke reden is goed om meer fretsels in huis te hebben, maar ik mag ze niet houden zeker? :twisted:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor Margiet » vr feb 07, 2014 10:13 am

Oh, van sommige eigenaars hoor je nog weinig na hun verlof, hoor!!! :hammer:
Afbeelding

Michael6140
Berichten: 0
Lid geworden op: di apr 01, 2014 8:10 pm
Locatie: Deurne

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor Michael6140 » wo apr 02, 2014 7:09 pm

Hallo, wij zijn hier nieuw en wij stellen ons ook graag kandidaat om fretjes met reizende baasjes op te vangen ! wij hebben 2 Jongens van een jaar en zij kunnen altijd wat speelkameraadjes gebruiken ^^
Wij zoeken trouwens zelf logement voor onze 2 rakkers . waar kunnen we best terecht op dit forum? is er een overzicht van mensen die zich opstellen als gastheer/vrouw?

M.v.g,

Michael & Sharina

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor jeanine » zo apr 06, 2014 8:51 am

Welkom, even contact nemen met Margiet 0486/61.26.08 of
http://www.defrettenark.be/htmlsite/die ... oteldienst
Tel./Fax.: 015/34.63.28
Zij kunnen nagaan waar er een plaats is waar je fretjes opgevangen kunnen worden ;)
Afbeelding

LynnVermorgen
Berichten: 0
Lid geworden op: do mei 22, 2014 12:09 pm

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor LynnVermorgen » do mei 22, 2014 12:28 pm

Hallo,
Ik ben ook nieuw hier en ik stel me ook graag kandidaat om fretjes op te vangen wanneer hun baasjes eens op reis willen. Ik heb 2 lieve fretjes een venteke en een moertje van een jaar oud en ook zij spelen al eens graag met een ander fretje :)
Dus als jullie nog mensen zoeken dan wil ik heel graag de fretjes van de reizende baasjes vertroetelen :)

groetjes,
Lynn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Hotel, nog kandidaten?

Berichtdoor jeanine » do mei 22, 2014 4:59 pm

Ook welkom Lynn, even contact nemen met Margiet of hoteldienst van DFA, zie de gegevens hier boven.
Margiet komt hier iets minder lezen nu, drukke tijden ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten