Nieuwe Fretten verbouwingen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

Nieuwe Fretten verbouwingen

Berichtdoor barny » za feb 08, 2014 5:04 pm

Deze zomer speelden fretje en barny zo mooi in de tuin, nu ze bijna 1 jaar zijn en zichzelf stoer en groot vinden is het enige wat ze nog willen : ontsnappen en liefst zo snel mogelijk !! :evil:
Dus zijn we maar gestart met verbouwen .. een stuk tuin in mijn tuin , afgemaakt met beton hahaaa sterk draad en bovenaan komt plexi langs de rand :twisted: yup , ons bouwwerk is goed doordacht :D de regen zorgt voor wat oponthoud maar het komt eraan !!

Kan niet wachten om het uit te testen en ze terug vrolijk rond te zien huppelen en graven buiten , mijn schatjes moeten echt hun energie kwijt , heb al mijn huis half moeten verbouwen voor hen :p

Maar ze zijn zo koddig en lief :rol: ze laten gewillig hun nageltjes knippen, komen knuffelen van als hun hokje open gaat ...

HMMM de fretten truuk i know ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Nieuwe Fretten verbouwingen

Berichtdoor jeanine » zo feb 09, 2014 9:01 am

Kleine kereltjes worden groot. :p Ontsnappen is voor fretten niet ongewoon, ze zijn zo nieuwsgierig naar alles wat net wat verder ligt. Aan ons om het te beletten ;) Succes met de verbouwingen.
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 42 gasten