Onze Fruns

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Markata

Berichtdoor Markata » zo mar 26, 2006 10:01 pm

We zijn deze avond met onze Lilo naar de DA moeten gaan.
Hij kon niet meer deftig op zijn achterste pootjes lopen en zakte er de hele tijd doorheen.
We hebben hem dan wat ferret-vite gegeven, maar het verergerde.
Hebben naar de DA gebeld en mochten onmiddellijk langs komen.
Nadat ze hem wat haartjes weggeschoren hebben,(niet gemakkelijk) hebben ze bloed getrokken.
Ze hebben dan zijn suikerspiegel gemeten gehad en die was toen 91. Hij had dan ook juist suiker gehad.
Nu moeten we afwachten wat de uitslag zal zijn van het bloedonderzoek.
Maar de meeste symptomen duiden er op dat hij Insulinomen heeft.
Ook hebben ze hem nog een spuitje met extra suiker gegeven en hebben we wat meegekregen.
Toen we weer thuis waren, ging het toch een beetje beter met momenten.

We hebben alvast een kaarsje laten branden voor de goede afloop.


[Gewijzigd door Markata op 2006-03-26 22:02:29]

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo mar 26, 2006 10:13 pm

we zullen aan hem denken
veel sterkte lieverd!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

maxi

Berichtdoor maxi » zo mar 26, 2006 10:13 pm

Alle kaarsjes hier branden voor Lilo ~_~
Houden jullie ons op de hoogte ?

karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » zo mar 26, 2006 10:16 pm

Geef hem een grote beterschapsknuffel van ons! We wensen jou en Lilo veel sterkte..

Hope

Berichtdoor Hope » zo mar 26, 2006 10:22 pm

Wij zullen ook een kaarsje branden en hopen dat alles in orde komt
met die grote sloef.
En hou ons op de hoogte als je wilt.

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » zo mar 26, 2006 10:32 pm

Hopelijk is het niet erg , %)
Hier brand het kaarsje voor "LILO"
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » zo mar 26, 2006 10:40 pm

niet direct het ergste denken. Ons Gizmo heeft dat ook heel soms. Dan geef ik ze wat druivensuiker. maar heb haar suiker al laten checken en ze heeft geen insulinomen dus ...

I hope 4 the best!
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma mar 27, 2006 1:51 am

Lieve Lilo, herstel vlug jongen!! Je hebt zondag laten zien wat een prachtfruns je bent, laat het de DA maar weten. De hele schare Ark-leden als fan hebben moet toch wel helpen, hé! Onze kaarsjes branden en hier alleen zijn al 4x alle frettenteentjes en mensen-vingertjes gekruist!! ;)

Hou ons op de hoogte, hé??
Afbeelding

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 27, 2006 9:43 am

Als het insulinomen zijn, dan kan ferret-vite of druivensuiker effe goed doen,
maar op lange termijn doet het meer slecht dan goed.
Dus pas er mee op met te veel suiker te geven.

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » ma mar 27, 2006 7:56 pm

Pff, uitslag van het bloed is pas voor morgen...
Is om gek van te worden.
Hij sleept nog steeds met zn poten, ook al geef ik hem glucose...~_~
Hij ligt er maar sufkes bij en af en toe wil ie wel me nalopen, maar het doet hem geen goed, dat zie ik in zn oogjes.
Hoop echt dat meevalt, wij doen er in iedere geval alles, maar dan ook alles aan om onze schat alle nodige verzorging te geven wat ie nodig heeft.

Bedankt voor jullie steun allemaal, onze Lilo heeft idd een eigen fanclub bij DFA.

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » ma mar 27, 2006 10:43 pm

hier duimen we ook heel hard met jullie mee , ben in gedachte bij jullie Hoe de moed er in , he de frette pootjes zijn eveneens gekruist
grts katty

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mar 28, 2006 2:54 am

Rachel, mag je om 9u bellen?? Weet je al of Tom hem blijft opvolgen of Ine? Als je denkt dat ze je niet genoeg uitleg geven, blijf aandringen hoor, ze doen echt alles wat ze kunnen als ze zien dat het van de baasjes mag. Als er iets is mag je altijd bellen, oké? Veel sterkte, voor Lilo en voor jullie. We denken aan jullie.
Afbeelding

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » di mar 28, 2006 4:33 pm

Veel sterkte met Lilo, wij duimen hier voor jullie schattige fruns en ik wens jullie veel sterkte in deze tijd. Mijn vingers zijn gekruisd voor de uitslag.

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di mar 28, 2006 5:04 pm

Wij duimen hier ook alvast dat alles goedkomt met Lilooke!
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » di mar 28, 2006 7:02 pm

Pfff, morgen moet ik met mn lieveke opnieuw naar de DA.
Hij sleept nog steeds met zn pootjes... echt om rillingen van te krijgen.
Zijn bloed was redelijk goed, maar ze kunnen er zich moeilijk op baseren, daar ie toen goed aan de vitaminen-pasta heeft gezeten en zo zijn suiker zeker op peil zat.Voorlopig weet ik alleen dat zn leverwaarde (A.S.T) verdubbeld is tegenover de normale waarde.
De DA verwacht ook elk moment de uitslag van de insulinen en de ustradolwaarde (ofzoiets),
maar morgen op nuchtere maag zal meer klaarheid brengen, samen met Dr. Ine en Tom.
Dr. Tom denkt eerder aan een hartprobleem dan aan insulinomen...

@Margit; ben zeer tevreden met de behandeling daar zalle, zodra ze de uitslag binnen krijgen, bellen ze me zelf op. Ze hebben daar weer een tevreden klant bij.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mar 28, 2006 9:47 pm

Och Rachel, ik zit hier de hele dag al met Lilo in mijne kop, ik zou zo zelf gebeld hebben daarstraks! Heeft Ine hem ondertussen ook gezien? Wat dacht zij, hetzelfde als Tom? Het heeft echt geen nut van tevoren ongerust te zijn, al heb ik gemakkelijk zeggen, ik ben geen haar beter, maar ze zijn echt eerlijk tegenover de baasjes, zeker als ze zien dat je als baas alles over hebt voor het goed van je beestje. En je mag ook zeker zijn dat die onmiddellijk bellen als ze iets weten morgen. Ik hoop zo mee met jullie dat het goed mag aflopen, laat me zo snel mogelijk iets weten hé, ik ben thuis morgen. Hier zie je toch weer dat je zelden of nooit iets zien kan aan die beestjes hé, Lilo zag er zondag ook keigoed uit, niet te snappen. Verzorg hem maar goed, wij blijven duimen!!
Afbeelding

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » wo mar 29, 2006 1:05 am

En ik blijf ook nog steeds duimen. Ja Margit je mag nu echt wel eens een percentje vragen aan je DA's ;)
Ik hoop op goed nieuws voor jullie lieve Lilo.
Alle kaarsje branden en alle pootjes een vingers zijn gekruisd.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mar 29, 2006 1:19 pm

Rachel en Marc, nog geen nieuws gehad?? Hoe doet Lilo het ondertussen zelf, gaat het een beetje? Hopelijk is er toch wat goed nieuws als ik straks kom kijken. Veel sterkte, hé!
Afbeelding

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » wo mar 29, 2006 5:05 pm

Zoals ik al had laten weten, vandaag terug geweest want mn lieveke had ook nog fele diaree bij gekregen..
Zijn bloed is nu op nuchtere maag getest en hij heeft 98, geen insulinomen dus...
Na nog onderzoeken en onderzoeken en foto's gemaakt te hebben, zijn ze een gezwel tegengekomen die op zn zenuwen duwd en tegen zn blaas....
Heb mn schatje ginder moeten laten en morgenvroeg gaan ze een soort kijkoperatie doen, en het gezwel verwijderen...
Vindt het zo erg voor hem, toen ik er vertrok kijk ie me met van de grote zwarte kraaloogjes aan ....net of ie vragen wou van ; hey, waarom neem je me niet mee naar huis ????
Hoop dat ik nog veel in die mooie oogjes van hem kijken mag en dat ik hem nog veel verwennen en knuffelen mag.
Hij blijft in ieder geval daar tot vrijdag, maar morgen na de operatie gaan ze me opbellen om te zeggen juist wat ze hebben gedaan enzo....
Hou in ieder geval mn vingers gekruisd en hou jullie op de hoogte....
Alvast bedankt voor de lieve woordjes allemaal, ze betekenen meer voor me dan ik ooit had kunnen denken,
als je er zelf voor staat begrijp je dat pas....
~_~ ~_~ ~_~

Hugoke

Berichtdoor Hugoke » wo mar 29, 2006 5:13 pm

wij gaan hier een hoop kaarsen branden en hopen dat we uwe sloef snel terug bij onze droezen mag komen spelen.
de poten worden gekruisd.

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » wo mar 29, 2006 6:25 pm

Oh ik hoop echt dat alles goed komt en dat hij nog vele jaren veel fretfun bij jullie mag hebben!!!
Pootjes en vingers nog harder gekruisd!

maxi

Berichtdoor maxi » wo mar 29, 2006 7:22 pm

Alle kaarsjes branden hier voor Lilo !
Je moet er idd zelf voor staan ......maar ik leef met jullie mee ~_~

Hope

Berichtdoor Hope » wo mar 29, 2006 7:55 pm

Meid, 'k heb echt te doen met u.
Ik zal ook duimen en hoop met heel mijn hart dat als in orde komt met hem.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mar 29, 2006 8:32 pm

We hebben het er net over gehad, hé, hoe dierbaar zo'n klein diertje kan zijn en hoeveel je erom kan geven. Tot mijn grote spijt kan ik idd zeggen dat ik ervaren heb hoe goed die woorden van steun kunnen zijn, ik hoop dat ze allemaal mogen helpen. Zoals ik al zei daarnet, ik zal proberen morgenvroeg even bij Ine binnen te springen moest de operatie al voorbij zijn tegen dat ik werken ga. Ze zal tegen dan mss al meer weten, en als je weet dat hij al een extra aaitje heeft gehad tegen dan voel jij je mss ook iets geruster. We duimen hé, voor jullie en vooral voor Lilo, alle kaarsjes branden en de pootjes zijn gekruist. Veel sterkte,
Afbeelding

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » wo mar 29, 2006 8:43 pm

Veel sterkte!!! Wij duimen ook mee voor een goede afloop van de operatie.

~_~


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 20 gasten