freddy gevallen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di apr 18, 2006 2:09 pm

daarnet snel wakker geworden: ik kom deze middag thuis om te eten en zie m'n bovenste deurtje van't hok open staan, direct zoektocht ondernomen naar de fretten, er lagen er nog 3 in het hok, even later piepten er nog 2 kopjes uit de bak met frettenwas die wat verder stond maar geen freddy te bespeuren, heel't terras afgetzocht, geen freddy, uiteindelijk kijk ik naar beneden en zie hem net uit de tuin van de buren onder een geparkeerde auto lopen, ik ben denk ik nog nooit zo snel 2 verdiepingen naar beneden gegaan, mener had zich gelukkig al neegelegd onder de auto dus had ik hem snel weer, welliswaar met ene bloedende kin, dus dadelijk de veearts gebeld die er op een half uurtjes stond, alles klinkt normaal binnenin, maar hij is wel wat in chok, zijn gehemelte is niet gescheurd en hij heeft niets gebroken, ferretone werd dadelijk opgelikt en drinken doet hij ook wat, eten echter nog niet...

vanavond meer nieuws, maar zit nu op m'n werk terug....

groeten
hostekes

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » di apr 18, 2006 2:17 pm

wow, wat n verhaal. ik ben zelf in chock.
Tis te hopen dat hij snel terug begint te eten he. Maar fretjes zijn sterke beestjes. Na zo'n avontuur zou ik ook gene honger hebben.

Grtz
Kimmy
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di apr 18, 2006 2:47 pm

verzorg hem maar goe, kreeg zelf ver een ataque toen ik u berichteken kreeg ~0

arme freddie hij heeft nog ni veel sjans gehad he :(

en ge weet het he als ge hem ni graag alleen laat als ge gaan werken zijt moogde hem gerust naar hier brengen dan kan ik er op letten en kan je hem s'avonds weer komen halen, zal dan voor onthaal mama spelen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Hugoke

Berichtdoor Hugoke » di apr 18, 2006 2:55 pm

het blijft een avonturier he!
waar hij de kracht vandaan haalt om op wandel te gaan.
de mijn liggen hier voor apengapen met de poten in de lucht.
allee, ik hoop dat hij voor de rest niks heeft want anders zijn we onze stalker kwijt.

groeten hugoke

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » di apr 18, 2006 3:59 pm

Ja amai, van zo'n verhaal gaat u haar rechtop staan! Wat een geluk dat je hem bij de buren gevonden hebt!
Ik hoop dat hij snel geneest en dat hij vlug terug begint te eten, maar na zo'n ervaring is het vrij normaal dat hij nog niet wil eten, hij moet eerst nog bekomen. Verzorg hem maar goed en knuffel hem maar veel en dan komt het allemaal wel in orde. Maar met uw goede zorgen zal het ook geen probleem zijn he ;)

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » di apr 18, 2006 4:06 pm

Amai, maakt da mee !!! ~0 Ik zou ook bijna een attack krijgen zenne!!!
Al een chance da ge hem zo rap gevonden hebt.
Hopelijk is alles snel terug in orde met hem %)

Huggybear
Berichten: 257
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 10:03 am

Berichtdoor Huggybear » di apr 18, 2006 4:33 pm

Jawadde! Dat was schrikken, zeker! Ik kan mij nie voorstellen hoe neig je geschrokken bent toen je zag dat het boeleke effe naar beneden was getuimeld! Hij waande zich waarschijnlijk Superman voor vijf minuten ;) . Hopelijk komt hij d'er gauw bovenop en heeft hem nu geleerd om óp het terras te blijven...
Maar ja, Hoste; we waren er gisteren nog over bezig hé: toon mij uw biesjke en ik zal u vertellen wie zijn baaske is... Zot baaske, zot fretteke, hé ;)
Nee, zonder zwanzen nu: ik hoop dat hij gauw weer de oude wordt en dat hij dat niet meer flikt !
*Snuffels en Mokjes van Starsky & Hutch*
[IMG]http://usera.imagecave.com/Huggybear/St ... banner.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di apr 18, 2006 6:32 pm

de update:

onze jongen is nog steeds extreem rustig, en heeft nog niet aan de brokjes geweest, hij is wel gulzig als het op ferretone of waltham aankomt, vermoedelijk doen zijn kaakjes te veel pijn om te knabbelen voor de moment, verder slaapt hij elke moment dat je hem niet aan het voederen bent, maar zolang hij eet ben ik er nog gerust in, we houden hem wel nog wat apart van de rest voor alle veiligheid, dat hij wat rust krijgt, kim is nu kip aan fijnpletten in de hoop dat dat ook binnen gaat...

we houden jullie op de hoogte

groeten
AZ Hoste

mammon

Berichtdoor mammon » di apr 18, 2006 7:08 pm

je hebt veel geluk gehad voor het zelfde geld was hij volledi gebroken
stel je vor ,mag er neit aan denken .
ben blij voor je dat hij er niet zo erg aan teo is om het zo te zeggen

maxi

Berichtdoor maxi » di apr 18, 2006 10:44 pm

Wauw , dat is een regelrechte nachtmerrie ~0
Wij wonen ook op een appartement en moet er niet aan denken .....
Geef hem maar een dikke knuffel van ons .
Hou je ons op de hoogte ?

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo apr 19, 2006 9:08 am

Deze morgend nog wat waltham gegeven, z'n stoelgang is enorm platjes, maar aangezien hij pap krijgt is da dus daaraan normaal te wijten he, hij loopt al iets meer rond, maar nog steeds meer enkele stapjes en dan legt hij zich op z'n buik.... hij heeft ook al een snoepje aangepakt, maar is er mee uit zicht geraakt, dus weet niet of hij't heeft opgeknabbelt of weggestoken, de living is volledig ferretproof dus mag hij de hele dag nu in de living rondlopen zodat hij wat beweging heeft, hopelijk zijn vanmiddag zijn brokjes ook wat gevorderd...

groeten
hostekes

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 20, 2006 2:48 am

Zeg amai, hier wordt een mens niet goed van! Je schrikt je toch wezenloos als je dat beestje buiten ziet lopen! Heeft hij pijn ergens, denk je, omdat hij nog niet veel stapjes achter elkaar maakt? Heeft de DA alles kunnen voelen van ribben en beentjes enzo? Anders moet je toch maar om een foto gaan hé, als dat zo blijft. Het feit dat hij eet is natuurlijk wel goed nieuws, als ik die van mij laat kiezen tussen Waltham of brokjes weet ik ook wat ze binnen de kortste keren laten staan!! Verzorg hem maar heel goed, en geef hem een dikke knuffel van ons!! Veel beterschap hoor, Freddy!! (Laat ons snel iets weten, hé?)
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do apr 20, 2006 10:23 pm

vandaag al erg ongerust geweest want hoste liet maar niks weten (dacht meteen al het ergste ~o), maar hij had het erg druk vandaag.

net te horen gekregen dat het goed gaat met freddie en hij eet terug en gaat vanavond terug bij de andere.

kben blij dat het goed is gekomen (tis nl een van men favokes van de hoste :P ) met de kleine sproeteneus.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr apr 21, 2006 12:39 am

Ben echt blij voor jullie Hoste, geniet nu maar extra van je waaghals-fretsel!! :P
Afbeelding

mammon

Berichtdoor mammon » vr apr 21, 2006 8:45 pm

hoe is het met je fretje
is hij ondertussen al wa op zijn positieve

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr apr 21, 2006 9:16 pm

lees de post 2 posts hierboven ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 30 gasten