naam

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
*Jolien

Berichtdoor *Jolien » za apr 22, 2006 10:05 pm

Hallo,
ik krijg van mijn ouders binnenkort 2 fretjes.
in plaats van pups wou ik al volwassen fretjes zetten.
Ik hoor dat je er bij de fretten ark kan nemen die al volwassen zijn.
maar nu mijn vraag:
kan je een volwassen fretje een andere naam geven of is het het beste om dezelfde naam te houden ?
groetjes !!! :)

Hope

Berichtdoor Hope » za apr 22, 2006 10:15 pm

een naam aan je fretje geven is leuk en klinkt ook leuk maar er zijn er veel die niet naar hun naam luisteren.
ik heb er hier 3 zitten die dat wel doen.
ze kijken op als ik hun naam noem en eentje komt zelfs afgelopen.
mijn eerste 2 fretjes hadden een andere naam en ik heb ze omgedoopt en ze hebben er geen last van gehad. ;)

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » zo apr 23, 2006 10:54 am

Die van ons hebben toch ook alleen ne naam voor de 'show', want ernaar luisteren doen ze niet :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 24, 2006 1:19 am

Hier zijn 3 opvangertjes bijgekomen in februari. Eentje had haar naam, en die vonden we echt wel leuk bij haar, en van de 2 nieuwe heren wisten ze de naam niet meer toen we ze kochten. We hebben hen dan een naam gegeven die wij graag hoorden, maar 's anderendaags kregen we dan toch hun "echte" namen door. We hebben het geprobeerd, maar geen van beiden reageerde, dus hebben we onze namen behouden en onze Balou, die ervoor Lotus heette, luistert nu dus wel naar zijn naam. Allé, toch als hij in een goede stemming is, anders kan je je hees roepen!! :P
Afbeelding

Debbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za jun 19, 2004 9:59 pm
Contacteer:

Berichtdoor Debbie » ma apr 24, 2006 3:53 pm

Idd ik ken dat...die van mij reageren ook niet altijd als k ze roep..alleen als ze honger hebben en roep ze dan bij me dan komen ze wel aangerend die knetters...
t grapige is wel als je met ze naar de frettenamiddagen komen dan luisteren ze wel en ook al zijn er meer fretjes aanwezig raar maar waar....echt niet te schatten die lieverds hihihi :P
Vele groetjes van Debbie, lisa en caro, Bonny en Tracy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di apr 25, 2006 1:45 am

Dat is toch ook de charme van de fret hé, onbeschrijvelijk zijn?? :P Hoe je ze ook noemt, ze komen als ZIJ willen!! :D
Afbeelding

lellyke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 08, 2006 10:10 pm
Contacteer:

Berichtdoor lellyke » zo okt 01, 2006 7:41 pm

idd margit soms kijkt onze kenzo wel eens op voor te zeggen hebde gij da op mij :D
ze moeten idd zin hebben om op hunne naam te reageren %) :P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten