wat kan ik er aan doen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di jul 18, 2006 8:42 pm

pas maar op met die deurwaarders. Kameraad heeft zelfde aan de hand gehad met zijn ex.
De madam had massas schulden, maar stond nog bij hem ingeschreven. Zijn ze zijne rommel en bezittingen komen opladen, omdat hy geen factuur kon voorleggen dat het op zijne naam was gekocht. Is nu wel bijna opgelost, maar het heeft veel tijd en geld gekost.
Zou toch maar hulp vragen bij ocmw of zoiets hoe je zoiets moet aanpakken.
Zeg het maar om te helpen he.
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

mammon

Berichtdoor mammon » di jul 18, 2006 8:49 pm

zal zeker eens gaan horen
bedankt voor het waarschuwen

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo jul 19, 2006 12:31 am

Stond deze persoon op jullie adres wettelijk ingeschreven? Hiermee bedoel ik of haar domicillieadres bij jullie stond? Zoniet, dan hoef je geen angst te hebben.
Indien dit wel het geval was, zorg dan dat je van al wat er bij jullie binnen staat een aankoopfactuur of betalingsbewijs kan voorleggen. Wat het fretje betreft, zorg ook daarvoor dat je een bewijs hebt. Een chip zou dit bv kunnen staven. Ook een dierenartsboekje op jullie naam zou al helpen.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

mammon

Berichtdoor mammon » wo jul 19, 2006 9:34 am

de fretten en de honden zijn op dat vlak veilig
de meubelen enzo hier daarintegen niet omdat het allemaal spullen zijn die we van mijn moeder gekregen hebben .

mammon

Berichtdoor mammon » ma jul 24, 2006 12:14 pm

we zijn vandaag op de gemeente gaan horen of ze bij ons nog woond en dat doetr ze dus nog
we zijn daarna naar de polietie geweest om het eterug aan te geven en nu word er een procedure opgestart die 6 maanden kan duren om haar te vionden wand ze staat nergens anders opgeschreven dan bij ons alleen
we hebben het vermoedelijk adres doorgegeven waar we denken dat ze zit en dar gaan ze nu onderzoeken en haar opbellen wand als wij bellen neemt ze gewoon niet op
nu gaat het afwachten zijn .
we krijgen een papier ook voor deurwaarders enzo die voor haar komen weg te sturen en te kunnen bewijzen dat zij hier niet meer is,en dat ze ons met rust moeten laten .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten