Ik krijg 2 fretjes !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » vr jun 30, 2006 10:55 am

Sinds ik dus ben geslaagd voor mijn examens krijg ik 2 frettenpups !!! :)
Het zijn 2 blaze rammetjes, en ze mogen pas over 4 weken het nest verlaten.
Ik heb ze al gereserveerd en we gaan volgend weekend kijken hoe ze eruitzien !!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr jun 30, 2006 10:59 am

eerst wou je een polka dott nemen maar dan had je dan van afgezien omdat je gehoord had dat deze doof konden zijn, blaze fretjes zullen hoogst waarschijnlijk ook doof zijn.

dit is geen commentaar hoor maar ik dacht dat je dit mss ook wel wou weten ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » vr jun 30, 2006 11:06 am

Hoi,

Proficiat met het slagen in uw examen.
Ik ben blij voor u dat je eindelijk fretjes krijgt.
Veel plezier ermee als je ze hebt.
vergeet niet van foto's op de site te zetten dat we ze allemaal kunnen bewonderen.

groetjes

Inge
black&white en de fretjes

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » vr jun 30, 2006 11:28 am

@peewee: ja, ik weet het maar jammer genoeg heb ik geen wilskracht... ;)
Heb wel voor de zekerheid gevraagd of doofheid in de bloedlijn voorkwam ( hij zei van niet), en ik zal ze volgend weekend dan ook persoonlijk testen. :D

o, en nog iets, weten jullie soms hoe allergische mensen reageren op fretten, ik heb ergens gehoord dat ze minder allergische reacties zouden uitlokken, maar door de 'stank' ben ik hier niet zo zeker van.

Markata

Berichtdoor Markata » vr jun 30, 2006 11:28 am

Proficiat met het slagen in je examens.
Natuurlijk willen wij foto's zien hé.

En onthoud, als je problemen hebt of vragen : THIS IS THE PLACE TO BE

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr jun 30, 2006 12:20 pm

als ge het weet dan ist goe :P ik zelf heb ook een polka dott waarvan ik vermoed dat hij doof is, eigenlijk maakt het niet zoveel verschil hoor juist dat ze het potje met snoepjes niet horen rammelen en daar ni op afkomen.

en maken dat ze u wel zien aankomen voor je eraankomt ofzo anders kan het wel eens zijn dat ze verschieten.

als de mijne hierdoor verschiet geeft hij een heeeeeeeel luide gil en is hij het eerste half uurtje toch uit zijn doen, niet dat dit bij alle dove fretjes zo is (veronderstel ik) maar de mijne reageerd toch zo, hoe de jouwe zullen reageren dat valt af te wachten he.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » vr jun 30, 2006 1:20 pm

als hij de koekskes ni hoort rammele, ist mss nog beter dat hij doof is he peewee ;)

ja de meeste dove fretten schrikken vaak van een ruwe aanraking ofzo, en leven een beetje in hun eigen wereldje :P
En ik heb besloten om er nu 1 aan te schaffen, en daarna de tweede (i.v.m. de kosten en dat je ze even uit elkaar moet halen tijdens de castratie enzo). Maar no worry, mijn fret krijgt wel degelijk een 'maatje' :)

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » di jul 04, 2006 4:17 pm

Vergeet het bovenste maar, het worden geen 2 blaze fretjes, maar een polka dott en een wildkleur. Kwam bij die man aan om de fretjes te bekijken wanneer hij me opeens zegt dat hij 2 polka dotjes heeft ! :) Ik natuurlijk heel blij. Ze zijn van verschillende nestjes,heb ze allebei al gezien, het zijn schatjes, en wat ik nog ongelofelijker vond was dat ik door geen enkele van zijn fretjes(hij heeft er 8!) gebeten werd, en de kleintjes waren heel actief enzo.
Ik mag ze de 23 juli komen halen (3 dagen na mijn verjaardag) :P
Het polka dotje noemt Stitch en voor de wildkleur heb ik nog geen naam, het zijn allebei rammetjes.
Ben de dagen aan het aftellen !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten