verloving????

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jul 11, 2006 5:29 pm

Zondag op de speelmiddag is Louisa terug gebracht naar de frettenark.Ik er als de kippen bij om ze te bewonderen en vragen te stellen. Louisa is een uit de kluiten gewassen dame Sandy moer en zou nogal dominant zijn. Iets voor Tootsie???????Louisa meegenomen naar huis na een eerste kennismaking met Tootsie, die zich redelijk gedraagde tegenover Louisa. De eerste kennismaking op Tootsie zijn teritorium is nogal luidruchtig verlopen en reeds na 10 min. uit elkaar gehaald. Met de handen in het haar een nieuw strijdplan bedacht en vandaag uitgevoerd. Eerst is Tootsie 1 uurtje uit wandelen gegaan en hij was toch zo moe,dus ik dacht nu of nooit.
Met 2 man sterk en een opgerolde krant in de aanslag ze terug samen gebracht, Tootsie vloog haar aan en kreeg van de krant als hij haar te lang vasthield met zijn tanden. Na een klein kwartiertje was het al minder hevig dan bij aanvang. Tootsie lijkt nu wel erg moe maar geeft nog niet op, na anderhalf uur waren beiden uitgeput en gingen samen wat drinken uit dezelfde bak. Even later ligt Louisa in de reistas te rusten en Tootsie wil ook daar uitrusten, toch laat Louisa haar niet buiten zetten en Tootsie gaat noodgedwongen een ander plaatsje opzoeken. Zou ik al een verloving mogen aankondigen of is dat nog iets te vroeg hoera? Er is in elk geval nog geen bloed gevloeid en ook geen ernstige bijtwonden te zien. Morgen zien we wel hoe het gaat na een nachtje uitrusten.

Fredt Flinstone
Berichten: 30
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 11:41 am
Contacteer:

Berichtdoor Fredt Flinstone » di jul 11, 2006 8:20 pm

veel succes :)
I am Puss, Puss in boots
Fear me, if you dare
mrauw :P

Markata

Berichtdoor Markata » di jul 11, 2006 8:39 pm

Dat komt wel in orde.
Het heeft toch wel even zijn tijd nodig.

We wensen je alvast veel geluk en hopen dat de tandjes niet in jou vingers belanden :P :P

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » di jul 11, 2006 9:12 pm

Jaah die lieverds hé (@)

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » di jul 11, 2006 9:15 pm

Da komt me heel bekend voor, geef ze wat tijd, er zijn altijd fretjes die zich moeilijk aanpassen aan een ander fretje... Ik wens je veel geluk en duim met je mee ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 12, 2006 1:22 am

Wel Jeanine, dat doet me plezier van dat te horen. Ik zat er zondag toch wat mee in na het hele verhaal gehoord te hebben. Ik zou idd verder doen op de ingeslagen weg, je schijnt succes te behalen. Hier is die "ruzie" zonder kleerscheuren (pels-scheuren!!) al een week of 2 bezig. In het begin was het vechten met echt bijten, nu is het meer roepen en tieren naar mekaar dan wat anders. De ene kruipt in de buis en de andere gaat ervoor op wacht staan om met veel lawaai de aanval te starten. Die ene daarentegen laat zich de kaas niet meer van zijn boke eten, en heeft dus besloten kabaal terug te maken en zo zijn ze al 14 dagen aan't uitwijzen wie uiteindelijk gaat winnen. Ze doen maar, ik sta als redder opgesteld aan de zijlijn en als het nodig is spring ik in. Al kan ik er tot mijn plezier aan toevoegen dat het de laatste dagen weer stukken rustiger is geworden dan pakweg een dikke maand geleden! Volhouden dus, en verslag uitbrengen natuurlijk!! Afbeelding
Afbeelding

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » wo jul 12, 2006 9:17 am

precies da we hier aan't front zitte ~0
sebiet CNN eens opzette, mss grote frette gevechten te zien op den tv :P:P:P
en da terwijl er brokskes genoeg zijn voor iedereen (@)
die van mij zijn weer heel dapper, na het uitstapje naar margit :P ma nu zijn ze thuis he, en kijke ze weer nie om naar mij :P
(bij margit kreeg ik freddy en duvie nie van mijne schoot, zo bang ocharmkes, en charelke moest ook eens het onderspit delven, ma bleef dapper door snuffelen :D)
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jul 13, 2006 1:34 am

Ha ja, maar wat dacht je??? Heb je die hele rij imponerende fretsels hierboven en -onder al eens goed bekeken?? En vooral ons Minney is niet min hé, maar dat weet half de Frettenark al!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jul 14, 2006 7:16 pm

go louisa go louisa go louisa!!!!
nog effe doorbijten he!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo jul 30, 2006 10:03 am

Ik heb besloten om er een gedwongen huwelijk van te maken.

De gevechten zijn van kortere duur en het is veel roepen en tieren van Louisa.Tootsie loopt achter haar aan met een opgezette staart, gaat dan in de aanval en gedraagt zich als een macho. Hij duwt haar met zijn poep in een hoekje en zij krijst en bijt in zijn poep, dan is er even gewapende vrede. Als ze moe worden tracht Tootsie bij haar te kruipen om een dutje te doen maar is niet welkom bij Louisa, met veel gekrijs wordt hij de slaapplaats uitgezet.
Toch gaan ze elkaar opzoeken tijdens het speeluurtje, maar als ik denk nu gaat het goed herbegint de ruzie en één van beiden trekt zich stilletjes terug in een hoekje of beschut plaatsje.
Louisa is echt wel een lieve meid, nog wat afstandelijk en heel onzeker. Bij het minste dat verdacht zou kunnen zijn gaat ze zich ergens verstoppen en ze lijkt bang om iets mis te doen.Haar tandjes heeft ze nog niet op ons gebruikt en als we aan de kooi komen staat ze ons op te wachten om eruit te mogen.Na een knuffel is ze door het dolle heen en springt dan mokkend in het ronde. De verwachtingen om Tootsie een speel en slaapmakkertje te bezorgen zijn nog niet ingelost, misschien verwacht ik daar teveel van?
Kan ik ze zolang ze zelf niet samen gaan liggen al in één kooi steken of is dat om problemen vragen? Nu heeft elk een eigen kooi, maar de kooi van Louisa is niet zo handig door de kleine deuropeningen om in noodgevallen te kunnen ingrijpen. In het slechtste geval zal ik kooi nr.4(en ik heb maar 4 fretjes!) moeten aanschaffen, wat ik liever niet zou doen want de frettenkamer komt al behoorlijk vol met kooien en speelgoed..

In elk geval alleen of ooit samen in een kooi (wat ik nog steeds hoop)blijft Louisa hier welkom.

Jeanine en de fretjes Chanel&Anais(zusjes van 7) Tootsie(6)& Louisa (3)

maxi

Berichtdoor maxi » zo jul 30, 2006 2:00 pm

Een gedwongen huwelijk zou ik er absoluut NIET van maken . Volgens mij is dat idd om problemen vragen.
De stress die je daarmee teweeg brengt , valt echt niet te onderschatten. Een fret is heel gevoelig
voor Helicobacter ( te vergelijken met een maagzweer ) en geloof me , ik weet waar ik het over heb .
Dat ze elkaar opzoeken onder het spel heeft niets te zeggen . Hier lagen ze ook alle drie steeds in dezelfde
hangmat . Maar uiteindelijk , na enkele lange behandelingen , hebben ze nu alle drie hun eigen kooi .

Succes ermee en toppie , dat je Louisa een kans blijft geven .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 80 gasten