:D verkleinen van foto's, gratis en makkelijk ;)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di jul 11, 2006 11:54 pm

http://www.fookes.com/ezthumbs/index.php

ga naar deze pagina, klik op het eerste 'download' blokje da je tegenkomt; Easy Thumbnails
(Easy Thumbnails - Produce thumbnails the easy way, quickly, and for free!)
eenmaal die handel en wandel op uwe pc staat, probeer je het maar eens, ik was er na 10min mee weg.

Open een foto in uw nieuw programmake, duw op 'preview output' bovenaan. normaal veranderd de foto in een formaat zodat je heel de foto ziet. Vergeet niet linksonder, in't vakje "safe in" een map aan te geven waar je ze wilt hebben (ik raad aan gewoon een nieuwe, lege map te maken om alles makkelijk terug te vinden).

Duw nu op "make" rechts onder, en de foto komt in kleiner formaat in de nieuwe aangegeven map. Als je op "make all" klikt, zullen alle foto's van de map waar je je eerste foto uit had gehaald in hun nieuwe formaat in de nieuwe map komen.

Geen nood, moest er iets fout lopen, de originele foto's staan nog steeds onveranderd in hun oorspronkelijke map.
Na controle als alles goed verlopen is, kan je de oude map wissen, :) meer plaats op de pc, en kleinere overzichterlijke foto's op het fretten forum

hoop da je er plezier mee hebt en dat de foto's beetje beter zichtbaar worden :D ;)
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Hope

Berichtdoor Hope » wo jul 12, 2006 7:52 am

via www.photobucket.com worden die automatisch verkleint. ;)

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » wo jul 12, 2006 9:11 am

doeme, wou ik al eens vriendelijk zen en helpe :P:P:P
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo jul 12, 2006 11:09 am

a da is welkom!
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten