NIEUWE FRETTENVOEDING IN TESTFASE

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » vr jul 14, 2006 12:12 pm

@margit: ik had het zeker niet persoonlijk opgevat hoor (mocht ik die indruk gegeven hebben (@) ) en het was ook niet mijn bedoeling om het initiatief af te breken. Mijn woordkeuze was misschien een beetje slecht gekozen (geschreven woord kan soms anders over komen dan het bedoeld was).

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » vr jul 14, 2006 12:18 pm

Ik ben heel dankbaar aan degene die toen indertijd TF hebben getest, idd zonder hun hadden we het nooit geweten. Maar je pakt volgens mij het woord proefkonijn ook veel te hard op. En ok dat woord is mss een beetje overdreven maar ook zo maar gesteld geweest dat iedereen ongeveer "de reden" snapte.
Maar goed ik kijk net als Enya en de andere de kat uit de boom. Ik heb er hier ook 2 zitten waar ik serieus mee moet oppassen wat ik doe of niet.
En ik vind het wel een fijn iniatief dat er gezocht wordt naar andere voedingen die ook goed zijn dat het frettengamma kan uitgebreid worden. Vind ik echt super.
En idd Margit je kan het beste verschillende voeren mengen want als er eentje uit de markt wordt gehaald, sta je daar. En ik meng TF en Eukanuba. Dus de consequentie is er nog!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 14, 2006 1:39 pm

Ja Wendy, de meeste onder ons mengen verschillende soorten brokjes, op dat gebied blijven we idd consequent. Maar het leek er alleen even op alsof het eventuele gebruik van deze nieuwe voeding, al dan niet als afwisseling of mengeling, een bijna onmogelijk voorstel leek. Alsof iedereen alleen maar op 1 voeding staat voor zijn fretten, wat dus absoluut niet waar blijkt als je rondhoort.

Maar nogmaals Wendy, het gaat me niet om die persoonlijke meningen, en als je een probleemfretje hebt zoals jij en Enya is het al helemaal te begrijpen dat je niet experimenteren gaat, ik vond gewoon de ondertoon van de reacties erg negatief. Maar ik denk dat dat nu toch wel duidelijk is ondertussen, hé ;) ??

Samenvatting : wie zin heeft, het voorstel van Hans blijft geldig denk ik, dus we zullen er zondag vast en zeker een gespreksonderwerp bij hebben!! (En Markata zegt al dat we zo "tetteren" kunnen :D !!)
Afbeelding

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » vr jul 14, 2006 1:54 pm

Iedereen content he ;)

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » vr jul 14, 2006 1:56 pm

Maja het is niet alleen enya en ik he, iedereen heeft wel zo zijn probleemfretjes...
Ik denk ook da degene die ni proberen da da degene zijn die probleemfretjes hebben zitten of er al mee te kampen hebben gehad. Dit even terzijde ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 14, 2006 1:56 pm

Afbeelding Oef!!!
Afbeelding

Markata

Berichtdoor Markata » vr jul 14, 2006 4:58 pm

@ Margit: Idd.
Denk dat jullie beter vis-liefhebbers waren geweest. Amai je zou bijna zeggen 'visweiver' :D :D
Maar ja, iedereen heeft zo wel zijn slechte kanten hé.
Maar het zijn toch de goeie die uitblinken.

:P #) :P #) (@)

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jul 14, 2006 7:11 pm

hoi
wat zijn we hier weer overgevoelig man!
ik wil mee doen maar kom waarschijnlijk niet , cherie geen zin...
met verloren fret ...
kan je de papieren en eten tot bij mij krijgen????
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Markata

Berichtdoor Markata » vr jul 14, 2006 8:10 pm

@ dai : sorry hé.
Staan er nog niet genoeg mannetjes bij om te laten merken dat dit niet gemeend is ????

#) #)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jul 15, 2006 3:29 am

Neeje !! ;) :P :P :P :D :D :D ~z~
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za jul 15, 2006 10:38 am

hehe lol
zo ist veeeeeele beter toch
grd
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Markata

Berichtdoor Markata » za jul 15, 2006 3:19 pm

Zal ze de volgende keer dan weglaten
OK :~

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » za jul 15, 2006 6:38 pm

Allé we hebben net zulke mooie :D :~ (@)

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo aug 30, 2006 10:02 am

voor de cynici, de voeding word hier dus al een maand goed gesmaakt, de fretjes houden mooi hun gewicht en beginnen nu lichtjes te verzwaren maar da ligt aan't seizoen denk ik, en hun uitwerpselen stinken véél minder dan met tf, dus ik ben alleszins al overtuigd, nu jullie nog....

groeten
hostekes

Dreamy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 5:52 pm

Berichtdoor Dreamy » wo aug 30, 2006 1:25 pm

Hoeveel gaat dit voer kosten en wanneer en waar gaat dat verkrijgbaar zijn?
Groetjes van Dreamy en Brockske en mokjes van Spike, Angie en Bibi!

[img]http://brockske.googlepages.com/Banner2kl.JPG[/img]


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 30, 2006 1:51 pm

Hier scheelt de reactie op de nieuwe brokken van fret tot fret en van kooi tot kooi :P :P !! We hebben maar één fretje dat ondertussen sinds vorige vrijdag terug op TF gezet is, die verdroeg het blijkbaar niet. Maar of het nu aan de voeding lag ... Domino heeft altijd moeite als ze iets anders krijgt, had vroeger toen ze alleen op kip en kattenbrokjes stond ook al problemen. Ben dus bij haar gewoon terug overgeschakeld, ik vrees dat ik anders problemen met haar ga krijgen. De rest van de familie is over 't algemeen content tot zéér tevreden!! :D
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » wo aug 30, 2006 1:52 pm

Origineel gepost door Dreamy

Hoeveel gaat dit voer kosten en wanneer en waar gaat dat verkrijgbaar zijn?
dat is nog niet gekend maar ik vermoed wanneer deze gegevens er zijn ze wel op het forum zullen worden bekend gemaakt
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo aug 30, 2006 2:21 pm

Mag ik vragen aan alle deelnemers om geen informatie (bevindingen) online te brengen?

Jullie bevindingen zijn een deel van de algemene test en dienen dan ook samengevoegd te worden met alle andere resultaten. Enkel op deze wijze krijgen we en objectief en vrij accuraat resultaat.

maw, kunnen jullie de papieren invullen aub en doorgeven aan DFA? de resultaten zullen dan kortelings naar buiten gebracht worden via het forum en ons clubblad.

(sorry dat we een beetje streng zijn, maar ik denk wel dat jullie ons wel kunnen begrijpen ;) )
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 20 gasten