Rust zacht Chloë , rust zacht Dizzy

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » ma jul 17, 2006 5:58 pm

Als het buiten donker is ,
en binnen het kaarsje voor jullie brandt ,
als ik denk hoe kort jullie leven was ,
rolt een traan over mijn gelaat.
Dan beleef ik weer ,
jullie vragende oogjes ,
jullie kusjes en jullie mokjes .

Nooit hebben wij jullie opgesloten .
Vaak waren jullie moe ,
van t' stoeien hebben jullie genoten .
Maar nu zijn jullie oogjes voor altijd toe .

Jullie opvang-moeder,
Rachel

PS voor degene die het niet weten, ze leden aan een zeldzame spierziekte waar niks tegen te doen is, ze waren beiden in behandeling bij Moorman Hanneke en zelfs zij zat met de handen in het haar....

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma jul 17, 2006 6:00 pm

innige deelneming en veel sterkte in deze moeilijke tijd, ze hebben het vast en zeker nog naar hun zin gehad hebben bij jullie.
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
R6-konijn
Berichten: 67
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:08 pm

Berichtdoor R6-konijn » ma jul 17, 2006 6:20 pm

innige deelneming ~_~

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma jul 17, 2006 6:21 pm

hoi
veel sterkte met jullie verlies, ook opvangers verliezen doet zwaar pijn !
de tijd die ze bij u hebben gekregen zullen ze heel erg waarderen geloof me!!
rust nu zacht lieve meisjes,
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » ma jul 17, 2006 6:39 pm

Meisjes speel ze achter de regenboogbrug samen!
Vaar-wel en rust zacht.
Veel sterkte Rachel, je hebt de juiste beslissing genomen ivm met Chloë en Dizzy.
Ze waarderen alles wat je voor hun gedaan hebt, je hebt ze nog een fijne tijd gegeven vol met liefde.

Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 09, 2004 1:25 pm

Berichtdoor Papaver » ma jul 17, 2006 7:52 pm

Chloë & Dizzy speel nu maar fijn samen in de groene weide vol prachtige bloemen daar aan de overkant. Hier kunnen jullie terug naar hartelust rennen en springen, wat jullie al zolang graag wilden doen.
Het gaat jullie goed!

Met dank aan Rachelle voor de goede zorgen.

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » ma jul 17, 2006 8:09 pm

Veel sterkte Rachel, fretsels moeten afgeven doet onmenselijk veel pijn.
Ze zullen u ook nooit vergeten

katty
Berichten: 69
Lid geworden op: za jul 12, 2003 7:10 pm

Berichtdoor katty » ma jul 17, 2006 8:49 pm

heykes rachel ,
heel veel sterkte voor deze moeilijke tijd
je hebt gedaan wat je kom , meer kon je echt niet meer doen , wees gerust beide dametjes hebben nog een hele fijn tijd bij jullie gehad , ik weet zeker dat cloe en dizzy je heel dankbaar zijn
dat deze fretten engeltjes wake over Rachel
katty ~_~

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » ma jul 17, 2006 9:08 pm

Veel sterkte ook van ons hoor ~_~

mammon

Berichtdoor mammon » ma jul 17, 2006 9:14 pm

veel sterkte
van ons

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma jul 17, 2006 11:42 pm

Rachel,

Wetende dat je oprecht veel van fretjes houdt is het niet moeilijk om me in te beelden hoe veel pijn je dit doet. Ongeacht wat er de laatste dagen allemaal aan het gebeuren is wil ik je vanuit het diepst van m'n hart zeggen dat we met je meeleven.
De jaren dat Sandra en ik al met fretjes bezig zijn hebben ons tot op een bepaald niveau gehard (lees misschien "botter gemaakt"). Een mens doet dit automatisch om zichzelf te beschermen tegen te veel pijn en smart. Ik weet nog goed dat bij het overlijden van ons eerste fretje de wereld onder onze voeten verdween. Dagen hebben we geweend, weken hebben we gerouwd. Ook de dood van het tweede en derde fretje kwamen hard aan. Steeds opnieuw de pijn en het gevoel van onmacht. Oneerlijkheid omdat wat je lief is, van je wordt weggerukt. Een mens houdt dit niet vol en bouwt op de duur een muur rond zich, gewoon, om de pijn niet meer te hoeven voelen.

Noch ik, noch Sandra zijn echter dat gevoel van verdriet vergeten. Daarom leven we heel hard met jullie mee. En wat anderen ook wel van me mogen denken, dat raakt nou even m'n kouwe kleren niet, deze woorden zijn oprecht.

Sterkte meid ~_~

Sandra, Hans en Nielsje

maxi

Berichtdoor maxi » di jul 18, 2006 9:13 am

Speel ze , daar op de bridge , Chloe en Dizzy.
Daar hebben jullie geen lichaam nodig , wat jullie in de steek laat .
Zorg voor elkaar en waak over jullie opvangmama .

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » di jul 18, 2006 9:25 am

Wil graag iedereen bedanken voor de mooie en lieve woorden.
Houd me sterk wetende dat ze het nu goed hebben en samen kunnen spelen en mokken met al onze andere overleden fretjes, want dat konden ze hier niet doen door de verlamming.
Chloë kon niks meer, alleen maar liggen in haar kooitje, met haar hoofdje liggende tss de drinkfles en haar brokjes.
Haar uitwerpselen deponeerde ze ook op de plaats waar ze lag, dus veel verversen was de boodschap en dat hebben we met veel liefde gedaan. Dizzy was dan half verlamd aan de achterkant, kon wel een beetje "rondsleepen" met haar lichaampje, maar mocht dan weer niet met andere fretjes in contact komen (wegens eventuele besmetting).
Na vele DA bezoeken wist zelfs Hanneke niet meer wat het kon zijn en ook zij was er van overtuigd dat ze het nu veel beter gaan hebben achter die oneindige horizon, want geen enkele behandeling kon hen helpen.

Het is ook zo dat je je inderdaad probeerd te wapenen tegen de pijn, want bij de DA ging het nog, maar ééns je buiten komt krijg je toch die klop en rollen de tranen van je wangen, en ik vindt dat een teken van liefde.
En je probeerd je voor te bereiden op hetgene wat komen gaat, maar als je hartje op de juiste plaats zit, heeft die muur rond je geen enkele zin, want die wordt op enkele sec tijd gelijk met de grond gemaakt.

mammon

Berichtdoor mammon » di jul 18, 2006 12:26 pm

veel sterkte met je verlies

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jul 18, 2006 1:59 pm

veel sterkte met dit verlies
maar weet da ze nu geen pijn meer hebben en da
ze vrij kunnen springen en spelen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » za jul 22, 2006 2:52 pm

Veel sterkte van ons ook!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten