ik denk dat ik bijna afscheid moet nemen!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za aug 05, 2006 2:31 pm

hoi
Ik denk dat ik bijna afscheid moet nemen van Ons Allereerste fretseltje Kendra alias zoetie.Met haar en door haar is alles begonnen!
ze leeft nu al zolang bij ons (vanaf 6maand)dat ik geloofde dat ze er eeuwig zou geweest zijn !@#$
Sinds gisteren is ze zwaar achteruit gegaan .
ze is 7.5 jaar en is al lang blind ook heeft ze al 2 jaar lymfoom en de laatste maanden heeft ze 2 kleine tumoren in haar nek en buik.

nu eet ze bijna niets meer en loopt heel draaierig rond, voetjes willen niet goed meer mee, sleept soms een beetje met de achterhand.

Maar haar wil is zo hemels sterk he, je kan het bijna niet geloven!

ze blijft maar doorgaan waar een ander het al lang zou opgegeven hebben .
daar voor juist twijfel ik zwaar om haar naar de Bridge te laten gaan .Is haar tijd echt nu al gekomen?
moet ik nu echt al afscheid nemen??
of gaat ze er toch nog eens doorkomen zoals ze al vaker gedaan heeft????

Het is echt heel moeilijk voor mij , mijn da staat paraat voor mij zoals altijd
zelfs in het weekend !
maar moet ik haar leventje nu al beeindigen of wacht ik nog even???

ik kom gek van het gedacht dat ze toch nog ""geneest""en ze nog enkele maanden-jaren mee kan.
!@#$ !@#$ !@#$ !@#$ dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

EefVL
Berichten: 43
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 8:32 pm

Berichtdoor EefVL » za aug 05, 2006 2:39 pm

Ik weet niet hoe de toestand van uw fretje is maar als dat fretje afziet (pijn heeft) dan zou ik uit liefde voor da beestje een beslissing nemen maar het is ni gemakelijk natuurlijk veel sterkte
Groetjes Eef
katten: Luna - Azraël
Frettenin gedachten: Tarzan-Choco-Charel-Totser-Tipsy-Quinto-Gust-Doke

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za aug 05, 2006 2:49 pm

hoi
ik denk niet dat ze echt pijn heeft anders zou het idd veel gemakelijker zijn voor mij .
dat is ook het probleem.
toch bedankt
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

maxi

Berichtdoor maxi » za aug 05, 2006 4:12 pm

@ Dai , wat verschrikkelijk als je voor zo'n beslissing staat . :(
Alleen jij kent Kendra als de beste en ben er zeker van dat je de
gepaste beslissing , op het juiste moment , zult nemen .
Sterkte alvast !

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za aug 05, 2006 5:21 pm

dank u voor de steun maxi
en ik gelof dat ik nog ga wachten, daar juist is ze weer beginnen eten 2 spuitjes waltham van 2ml alle begin is moeilijk he
als ze weer verbeterd is tegen vanavond ben ik ze mss toch nog niet kwijt.
haar jongens zijn ook super lief voor haar, ze houden haar proper en geven haar zoentjes, houden haar warm ...ze zijn super mijn jongens!

d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » za aug 05, 2006 7:27 pm

wens u en de fretsels veel sterkte, en nog veel fijne momenten
groetjes
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za aug 05, 2006 7:59 pm

ik wens jullie veel sterkte toe
en geniet nog van elk moment dat jullie
nog samen hebben.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » za aug 05, 2006 11:27 pm

hoi daikiri,

veel sterkte in ieder geval, maar ik ben ervan overtuigd dat je zal aanvoelen wanneer het genoeg geweest is voor je fretsel. op dat moment zal je met een gerust hart die beslissing kunnen nemen. je wil het beste voor je beestje hé. geniet maar ten volle van jullie tijd samen!
groetjes,
lies

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo aug 06, 2006 12:44 am

Ach Vanessa, hoe vreselijk moeilijk deze momenten moeten zijn voor jou nu, en wij kunnen niet meer dan kaarsjes branden voor Kendra en jou moed inspreken om er tot die laatste moment voor haar te kunnen zijn.

Ik weet dat je hier alleen even komt zeggen hoe moeilijk dit voor je is, want echt vragen wat je nu zou moeten doen, weet je zelf vanbinnen hé? Wij kunnen niet oordelen in jouw plaats, jij kent je fretseltje en jij weet waar ze al voor gevochten heeft, net zo goed als jij zal weten wanneer jullie elk een andere weg op zullen moeten wandelen.

Veel sterkte, we denken aan je, want al is ons eerste fretje al bijna een half jaartje weg van ons, de pijn lijkt verder, maar het verdriet gaat niet weg. Moest je afscheid moeten nemen, Dai, weet dan dat Kendra heel goed voelt dat je altijd het beste zal gedaan hebben voor haar. Dikke knuffel.
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo aug 06, 2006 4:22 pm

Wees sterk, Kendra heeft een goed frettenbestaan gekregen van je en dat is wat telt. Toch fijn dat de anderen er zoveel zorg voor dragen nu ze het moeilijk heeft. Als haar tijd gekomen is zal jij het zeker merken en haar bijstaan door de juiste beslissing te nemen, hoe zwaar dit ook kan zijn. Toch nog het beste voor Kendra gewenst.

Tyr
Berichten: 19
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 11:57 am

Berichtdoor Tyr » zo aug 06, 2006 9:56 pm

Sterke Dai,

Geniet nog van de momenten dat jullie samen hebben... Hopelijk vindt ze nog de levenskracht om samen met u en de andere fretsels een goeie tijd te beleven... En mocht ze haar strijd opgeven, besef dan dat ze een goed leventje gehad heeft. Daar zijn wij van overtuigd.

Veel sterke....

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma aug 07, 2006 2:47 pm

hoi
ik denk dat ik nog wat tijd extra krijg met haar??????!!!!

sinds gisteren loopt ze veeeeel beter eet goed en is heel alert
vandaag kwam zelfs het tegengespartel om dat ze wou lopen (5 minuutje wel maar kom)
ze viel maar 1 keer om en ze had ook weer vaart op ze!!!

telkens verbaast ze me opnieuw ze is echt ijzer sterk die!
ga nog niet al te happy zijn als zelfbescherming mare als ze zo verder doet....ze is oud idd en daar kan ik niets tegen doen he maar zolang ze zo is is inslapen echt geen optie....ze is zelfs nog proper!

ik hou jullie op de hoogte

bedankt voor de steun
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

syl
Berichten: 120
Lid geworden op: zo jul 16, 2006 2:16 pm
Contacteer:

Berichtdoor syl » ma aug 07, 2006 3:07 pm

ik wens je veel sterke toe en hoop voor jou dat ze nog een aantal jaar mee kan gaan :)
Je kent je meisje als geen ander en je zult wel de juiste beslissingen nemen op het juiste moment.
Veel sterkte

Inge en sylvester

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » ma aug 07, 2006 4:22 pm

das supergoed nieuws, dai!!!
laat haar maar lekker haar ding doen, ze zal nog met volle teugen van 't leven genieten!!
knuffel haar maar superveel, ze verdient het hé!
véél plezier samen!!

groetjes,
lies

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do aug 10, 2006 7:55 pm

hoi
zal ik zeker doen hoor!!
ze doet het steeds beter
de da zei dat ze mss een kleine bloeding heeft gehad door haar leeftijd en door de medic die ze al kreeg voor haar lymfoon enz ze heel snel hersteld is
nu hopen dat de bloedingen weg blijven dan kan ze 100 worden!!!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » za aug 12, 2006 10:25 am

blij het te horen, geef de pluizebol ma ne dikke knuf van mij en de fretsels hier :D
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » za aug 12, 2006 10:36 am

amai, dat is supergoed nieuws!
tzijn toch taaie beestjes hé!

groetjes,
lies

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo aug 20, 2006 11:38 am

Hey Dai , ik ben zo blij voor je meisje . Ik hoop dat jullie nog enkele mooie jaartjes voor de boeg hebben .

Groetjes , Marc , Ziggy , Freddy en Ogma .

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » zo aug 20, 2006 4:27 pm

hey dai, hopelijk alles stabiel... Mijn oscarke heeft ook heel lang ziek geweest maar ik vind dat je er zoveel liefde van krijgt als ze ziek zijn... mijn oscar wist gewoon wanneer ik Waltham had en liep constant achter mij, voor dat hij ziek werd was het altijd een beetje een eenzaatje... maar de laatste maanden van zijn leven bloeide hij open... en was hij echt aanhankelijk... hopelijk hebben jullie nog een leuke tijd... maar dat weet ik zeker... ;)
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

jits
Berichten: 12
Lid geworden op: di aug 22, 2006 3:50 am

Berichtdoor jits » wo aug 23, 2006 9:16 pm

jongens, k vind t wel moeilijk het aan te kaarten maar toch wel belangrijk om met jullie te delen. op www.speurders.nl vraagt een liefhebber van fretjes naar info over fretjes, zieke fretjes en het overlijden van fretjes. welke medicijnen behandeling etc.. hij doet dit samen met een instantie om beter inzicht te krijgen, en betere behandelingen voor fretjes. GOED werk vind ik dus als jullie het met me eens zijn zoek t dan eens op en deel je ervaringen met een onderzoeker!

jits
Berichten: 12
Lid geworden op: di aug 22, 2006 3:50 am

Berichtdoor jits » wo aug 23, 2006 9:17 pm

Origineel gepost door jits

jongens, k vind t wel moeilijk het aan te kaarten maar toch wel belangrijk om met jullie te delen. op www.speurders.nl vraagt een liefhebber van fretjes naar info over fretjes, zieke fretjes en het overlijden van fretjes. welke medicijnen behandeling etc.. hij doet dit samen met een instantie om beter inzicht te krijgen, en betere behandelingen voor fretjes. GOED werk vind ik dus als jullie het met me eens zijn zoek t dan eens op en deel je ervaringen met een onderzoeker!

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo aug 23, 2006 10:54 pm

hey dai,

't is precies wel een hele sterke madam !!
ik hoop zeker mee dat het blijft beteren, zodat je ze nog wat langer mag houden :)

groetjes en dikke knuf aan Kendra


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten