Limburg : speelnamiddag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za aug 19, 2006 8:02 am

Volgende week zondag, 27 augustus, houdt Limburg zijn 2de speelnamiddag!! We hopen er een reuze-gezellige dag van te maken, met veel plezant volk en een bende deugnietjes!

Als oefening op de grote Beach-party mogen alle fretseltjes in bikini en zwembroek komen om de diepste putten in onze plaatselijke zandbak te graven. Emmertjes, schupjes en vormpjes zijn niet toegestaan, het is voor de fretten, hé, niet voor jullie!! :P

Maar om alles op rolletjes te laten lopen zoeken we natuurlijk vriendelijke mensen die een handje willen komen toesteken. Wie zou er kunnen helpen met opbouwen (12u) en afbreken (17u) en wie zou de orde in de frettenspeeltuin willen helpen behouden? We hebben wel al een paar vaste medewerkers die zich aanboden, maar alle hulp is welkom, hé? Dus vrijwilligers, meld u!! Alvast ne grote merci!
Afbeelding

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » za aug 19, 2006 10:03 am

ik zen van de partij, whiiiii, eindelijk limburg nog eens onveilig make :P:P:P
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

syl
Berichten: 120
Lid geworden op: zo jul 16, 2006 2:16 pm
Contacteer:

Berichtdoor syl » za aug 19, 2006 11:48 am

dag margit

We zouden zeker van de partij willen zijn ze maar het zal er deze keer vanaf hangen of we kunnen.
We zijn al naar elke speelnamiddag geweest van de frettenark dus normaal geen probleem maar je weet maar nooit he ;)
Kan zijn dat we nog met een pagader meer zijn. :D gaan vandaag is kijken voor nog een fretseltje bij te gaan halen. :P
dan is onze syl niet meer alleen he :D
Dus tot 27 augustus mss en anders op de BBQ he :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za aug 19, 2006 4:42 pm

Fijn Inge, ik hoop dat jullie het halen, dan weet ik eens tegen wie ik praat, hé?? En kunnen we Syl nog eens plat knuffelen! Veel succes met je speurtocht naar nieuw fretten-geluk, hou ons op de hoogte, hé? :)

@ Gert : dat doet me plezier dat je eindelijk eens tot bij ons geraakt! Laat je fretsels maar goed uitslapen, kunnen ze mee de boel onveilig maken! :D

Wie volgt het goede voorbeeld?
Afbeelding

maxi

Berichtdoor maxi » za aug 19, 2006 4:54 pm

Awel jong , als vaste medewerker bied ik mij graag vrijwillig aan :D

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » za aug 19, 2006 8:42 pm

Zet de palm al ma koud ;) ik en ladywolf zijn er ook tegen 12u afbreken weten we nog nie ma da laten we nog wel weten.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo aug 20, 2006 12:35 pm

Dit kunnen we ni missen, wij zullen eveneens van de partij zijn, en t kan zijn dat we nog wa volk meebrengen ... :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
just_me83
Berichten: 0
Lid geworden op: di mar 28, 2006 7:38 pm

Berichtdoor just_me83 » zo aug 20, 2006 3:56 pm

hey margit

awel omda ge het zo lieft vraagt zal ik ook komen he ;) handen uit de mouwen en er iets gezelligs en fijn van maken daar he

:D :D :D
groetjes pascal en van me baloeke :D

Gebruikersavatar
theis
Berichten: 20
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:21 pm

Berichtdoor theis » vr aug 25, 2006 2:42 am

hmmm margitje,

zou ik wel komen:P....
neenee, ik zou die 2de speelnamiddag in limburg voor geen geld wille misse en we gaan er een evengroot succes van maken als de vorige.
dan kunde u 2 vaste logékes nog eens nen dikke knuffel geven ;) als ze u nog kenne :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr aug 25, 2006 3:03 am

@ Theis : nu kijk ik al een heel tijdje uit naar onze speelnamiddag en ik vind het geweldig fijn dat er zoveel reactie op mijn vraag komt, maar Pebbles en Dino zien gaat toch het hoogtepunt van de dag zijn, hoor!! En als ik Dino's bakje weer vul met haar lievelingsbrokjes, weet die goed wie ik ben hoor!!! :P :P :D Tot zondag!!!
Afbeelding

veerle

Berichtdoor veerle » vr aug 25, 2006 9:59 am

*oeps* vergeten door te geven...Rob en ik kunnen niet komen, omdat mijn moeder een verjaardagsfeestje geeft (@) ( ze is woensdag 55 geworden :D )

groetjes, veerle


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten