foto's maneki en basiel

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » zo aug 20, 2006 2:38 pm

binnenkort krijgen deze lieve schatten nog twee speelkameraadjes bij, een mannelijk albinopupje en een albinodame... maar dit zijn alvast de ouwe getrouwe

poser basiel
Afbeelding
Afbeelding
maneki
Afbeelding
de twee samen
Afbeelding

[Gewijzigd door fie op 2006-08-21 12:06:46]


[Gewijzigd door fie op 2006-08-21 12:08:11]
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » zo aug 20, 2006 9:23 pm

jaiks da past hier ni op men schermken :P

mooie fretsels wel eens je ze gevonde hebt op de foto's lol
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » zo aug 20, 2006 9:26 pm

ja lach maar... hihi kwist ook nie dat die foto's zo groot waren... ~0

kvind gewoon dat die met basiel (die eerste) zo'n poserfoto is... hij richt zich echt naar de camera zo van 'ja neem maar een foto heb je me gezien, sta ik er zo mooi op?'


[Gewijzigd door fie op 2006-08-21 10:22:01]
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
electra
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 7:37 pm
Contacteer:

Berichtdoor electra » zo aug 20, 2006 9:57 pm

ja das inderdaad een beroepsfotomodel, die weet hoe hij moet poseren :D

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » ma aug 21, 2006 10:23 am

heb nog wel een paar van de toevaltreffers waarop hij net naar de camera richt en zijn hoofd stilhoudt enzo...
ofwel is het geen toeval meer, wie weet... een mediageile fret...
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » ma aug 21, 2006 11:04 am

hehe, geen enkel fretje zal er wat op tegen hebben om in de belangstelling te staan zeker? :P maar basiel doet inderdaad z'n uiterste best op gespot te worden! maar hij mag dan ook gezien worden hé ;)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma aug 21, 2006 11:15 am

lol fie, ik zie da u foto's op fotobucket staan, daar kan je ze makkelijk verkleinen
gewoon bij de foto op edit klikken en dan kan je tussen 3 mogenlijkheden kiezen 75%, 50% en 25 %
klik op een en dan op resize. denk dat je dan wel je de link van de foto hier opnieuw zal moeten plaatsen maar ben het niet zeker.
als het wel moet klik je gewoon even op edit bij je eerste berichtje en plaats je de links opnieuw ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » ma aug 21, 2006 12:09 pm

en nu nie meer lachen met mij hé... keb ze aangepast in fotoshop en terug opgeload... photobucket ken ik nog nie zo goed... maar tis veel beter hé nu... haha, vooral diene zwartharige fret met rode t-shirt was nogal groot ;)
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » do aug 24, 2006 7:33 pm

ben vol ongeduld aan het wachten op de eerste foto's van de twee nieuwkes... zitten nog in gent bij mijn vriend, ik zit momenteel in ieper voor vakantiejob... !@#$
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten