Jongen is eigenlijk meisje !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 24, 2006 9:01 pm

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen , dus : van mijn jongste spruit werd me gezegd dat het een rammetje was . Dat is hij dus niet , euh , dat is zij dus niet !!! Het is een meiske !!! Daarstraks stond ik aan het raam toen ik plots tandjes in mijn tenen voelde . Ik keek naar beneden en pakte " mijn jongentje " op , toen ik hem voor me hield en de les wou spellen zag ik dat " hij " een pukkeltje had op de buik . Bij een beter onderzoek bleek dat pukkeltje een tepeltje want ik vond er nog enige meer !!! Voordien dacht ik " dat piemeltje zal wel verschuiven als hij groeit " , nu wist ik dus dat hij een zij is . Als ik Iris nog eens zie dan zal ik haar voorstellen om wat beter te kijken of naar de oogarts te gaan . Nu kan ik dat kleintje niet meer Ogma noemen dacht ik en dus op zoek moest naar een meisjesnaam . Ver moest ik niet zoeken : Vergissing in ' t engels is misstake , misstake is geen naam en dus werd het me al vlug duidelijk dat ik haar Missy moest noemen . Zeg nu zelf , heb ik dat subliem aangepakt en opgelost , of heb ik het subliem aangepakt en opgelost ? Nu moet ze alleen nog maar wennen aan het feit dat ze een andere naam kreeg . Ik moet nu nog goed snappen dat de verhouding " mannen en vrouwen " weer in evenwicht is ten huize " wild bunch " . O ja , dan is ook het probleem van het gewicht van de baan en kan ik me geruster voelen . Ook wil ik nog even kwijt dat dat " kleine lookworstje " een stevig fretje aan ' t worden is ! Ze is al bijna zo groot als Ziggy . Ik vrees dat ik haar gareeltje binnenkort wat moet vergroten . Kan ik nu nog een gareeltje in leder maken voor haar ? Ik heb hier nog een zwart - lederen gilet hangen waaruit ik anders een gareeltje kan maken , wat eigenlijk mijn idee was voor hij een zij bleek te zijn . Het is anders wel heel soepel leder en dus gemakkelijk te verwerken .

Groetjes , Marc , Missy , Ziggy en Freddy ( klinkt eigenlijk wel cool hé ) .

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » do aug 24, 2006 10:35 pm

héhé, das een goeie! :)
ik vind persoonlijk niet dat je haar nu niet maar Ogma mag noemen. al past Missy wel leuk in het rijtje ;)
veel plezier met je meisje :P

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do aug 24, 2006 11:54 pm

euh heeft een mannetjes fret ook geen tepels :? dacht dat toch
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 25, 2006 12:01 am

Hey Lies , ik heb tot nu toe al veel plezier beleefd aan mijn klein barbaartje en zal dat zeker blijven doen . Wat je vind van de naamverandering klopt ook wel een beetje , mààr een meisje met een mannennaam vind ik eigenlijk niet echt een goed iets . Alhoewel , ze luistert toch niet als ik haar roep en als ik dan de naam verander dan kan dat luisteren ook veranderen ( hoop ik toch ) . Ik denk dat ik het toch op Missy ga houden . Vroeger zou ik een duitse dog " Fifi " genoemd hebben en een dwergpoedeltje " Killer " , straks word ik een jaartje ouder ( 49 ) en ik vind persoonlijk dat ik me nu wel even naar mijn ouderdom moet gaan gedragen . Ouderdom bestaat uit 2 woorden : ouder en dom , ik denk dat ik de mensen eens ga laten zien dat ik ouder word maar niet dom . Alhoewel , een oude wolf verliest zijn haren wel maar niet zijn kuren hé ( lol ) .

Groetjes , Marc en the wild bunch .

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr aug 25, 2006 12:36 am

ben je zeker dat ze een vrouwtje is ? mannetjes hebben ook tepeltjes :D
er is nog een manier om het duidelijk te zien , als ze haar behoefte doet ( een plasje en een drolletje ) liggen die dan op 1 plaats of is er een afstand tussen
bij een vrouwke ligt het op 1 plaatsje en bij een manneke is er een afstand tussen
mocht ze toch een vrouwke zijn is de naamkeuze niet slecht gevonden :D
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 25, 2006 9:23 am

Wel Ufo , dan is het zeker dat het een meisje is . De enige die een apart drolleke en plasje neerplant is Freddy . Als ik kan komen op 3 september dan probeer ik mijn klein barbaartje mee te brengen . Ik heb haar al eens meegenomen naar de winkel en dat lukte redelijk goed alhoewel dat gareeltje niet echt in dank werd aanvaard . Gisteren heb ik met Missy op de arm met de half - dove buurvrouw van net boven ons staan praten en ook dat was geen probleem .

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr aug 25, 2006 10:42 am

heb ons nicka ook gekocht voor een meisje
maar da bleek als ik naar bart ging leek het ne jongen
te zijn dus heb een paar weken nicco gezegt maar
daar wou hij ni ene luisteren dus het is nicka gebleven.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » vr aug 25, 2006 11:24 am

Origineel gepost door asocialleke

ze luistert toch niet als ik haar roep en als ik dan de naam verander dan kan dat luisteren ook veranderen ( hoop ik toch ) . Ik denk dat ik het toch op Missy ga houden .
En ik dacht dat dieren (hond en kat toch, weet niet hoe het voor fretten zit) heel graag de i-klank hoorden, dus met Missy zit je dan wel goed hé :) dus misschien al een beetje meer kans dat zij hier wel op reageert! ofwel was ze gewoon beledigd dat je haar een jongensnaam gegeven had :P

En idd, mannetjes hebben ook tepeltjes! mijn mannelijke kat alleszins wel. én ik heb met mijn eigen ogen gezien hoe z'n balletjes eraf gingen bij de DA, dus ik ben er wel zeker van dat het ee mannetje is (of was) :D

groetjes!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 25, 2006 6:36 pm

Ik kan hier op de hele bende roepen tot ik bijna buiten adem ben : ze luisteren alleen als ze er zin in hebben . Freddy luistert wél vlugger dan de meisjes . Maar ja , als ze zin hebben om te spelen dan komen ze zo af ( moet ik niet meer roepen ) . Wat al dat " tepel - gedoe " betreft hé , bij de mensen hebben ook alle2 de soorten tepels hé . Maar goed , ik moet gaan afsluiten omdat ze ons morgen weer voor enkele dagen komen halen .

Groetjes en tot de volgende .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten