ferretone niet meer verkrijgbaar in België?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do sep 07, 2006 7:32 pm

Mijn vriend is daarnet naar de dierenplezier geweest want we hadden ferretone nodig.
Die man wist hem te vertellen dat hij dat niet meer kon indoen want dat daar nu een invoerverbod opstaat voor België?
Weet iemand daar iets meer over?

kattyvds
Berichten: 80
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 12:09 am
Contacteer:

Berichtdoor kattyvds » do sep 07, 2006 8:10 pm

Ik weet niks over het verbod hoor maar Je kan het ook op internet bestellen bij Casper. Ik kocht in het verleden al veel per post daar voor mijn chihuahua's (vooral mooie banden met echte strass, heel mooie dingen hebben ze daar) Het komt goed aan in belgie hoor. Wel verzendingskost als je om te weinig euro koopt, maar je kan het combineren misschien met iets anders?
Ik heb hier High Calorie Vitamin van Ferretvite, en van happy ferret ook ferretvite. Mag ik hier vragen wat de anderen van deze denken, terwijl deze topic toch over die suplementen start??? (of is dat beter in apart vraagje gesteld? dan hoor ik het graag).

Hope

Berichtdoor Hope » do sep 07, 2006 9:43 pm

Dieje van dierenplezier heeft mij ook al is vertelt da TF ni meer te verkrijgen was in belgië
dus zou er ni zoveel belang aan hechten.
het kan waar zijn zene, ma 't is het eerste da'k daar over hoor.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do sep 07, 2006 10:44 pm

het gaat niet over TF, het gaat over Ferretone

Hope

Berichtdoor Hope » do sep 07, 2006 10:49 pm

TOEN ging het over TF en da zijn ze TOEN ook blijven verkopen.
dus het is goed mogelijk dat het nu hetzelfde is met de ferretone.
Snappie? ;)

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do sep 07, 2006 11:02 pm

ahzo ja
ik had het ni door, sorry (@)

ik hoop het dat het nog verkrijgbaar zal zijn ze!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr sep 08, 2006 6:35 am

Tja Els, ik heb in Hasselt nochtans hetzelfde te horen gekregen. Wat er nu nog in de winkels staat zou het laatste zijn van Ferretone 8 in 1 zelf. Wel nog te verkrijgen in de toekomst is de Ferre-t-one van Ferret farm, die wit en gele dozen waar een heel frettengamma van uit is gekomen. Je hebt er ook de haarbalpasta, vitaminenpasta, e.d van. Mijn fretjes hebben dat vorige winter gedwongen moeten snoepen, er was op dat moment ook gene "echte" ferretone te krijgen en ze lustten het wel hoor. Al had ik toch de indruk dat ze er net iets minder enthousiast op aanvielen als op die die ze gewend waren. Ik heb een flesje ingedaan ondertussen, maar ja, daar staat ook een vervaldatum op zo'n ding, je kan moeilijk een hele doos gelijk indoen, hé? :? :( Hopelijk blijft het in de toekomst bij fretten.nl wel te koop dan!
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr sep 08, 2006 11:52 am

ik hoop het ook da het ni waar is want
hoe ga ik anders ons belle haar nagels knippen zonder
da zij knipt in mijn vingers (@) ~0 :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


maxi

Berichtdoor maxi » vr sep 08, 2006 1:47 pm

Wij hebben er nog in de shop op de speelnammidagen ;)
En nu ik er over nadenk , we kunnen ze misschien per opbod verkopen ? :D

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 08, 2006 3:08 pm

Even de waarheid over het niet verkrijgbaar zijn van sommige produkten.

De invoerder van Ferretone en TF zijn één en dezelfde firma. Een Nederlands bedrijf. Deze mensen zagen meer brood in een eigen produktgamma en hebben eigenlijk het complete gamma van De Verenigde staten "gecopieerd". Sommige van hun eigen produkten kunnen echter nog niet tippen aan het origineel. Zo ook bv de originele Ferretone van "8 in 1", wat door hen werd nagemaakt en ferre-T-one wordt genoemd. Vanzelfsprekend gaat het hier om een louter financieel voordeel voor de invoerder die nu veel goedkoper aankoopt (geen invoer meer). Dat onze fretten nu een olie krijgen die ze minder graag lusten is blijkbaar van geen belang.

Al de idioterie rond "niet meer verkrijgbaar wegens geen vergunning" is een smoes waarmee handelaars en eindconsumenten op een verkeerd been worden gezet.

Hartelijk dank aan deze firma, waarvan de naam bekend is bij DFA, maar we hier niet kunnen vermelden wegens de welbekende redenen.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr sep 08, 2006 7:55 pm

*zucht* :(...
*probeerd zich kalm te houden*:~...
* nee lukt ni srry* AAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!
:@ :@ :@ :@ :@ ppppppppffffffffffffffff

de klant koning ????? men botte gerard, in welke eeuw was dadde??, :@ :@
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

minoes

Berichtdoor minoes » vr sep 08, 2006 11:14 pm

Die van mij krijgen al sinds een half jaar de tone en vite pasta van Ferret Farm en wij hebben alleen goede ervaringen ermee.
Hier zijn ze er wild op.
Heb heel goeie ervaringen ermee gehad tijdens de zwangerschap en na de bevalling van Loes. Vooral de pasta gaf haar elke keer weer een energieboost als ze echt vermoeid was net na de bevalling of na het voeden van de pups.
Het resultaat zijn de rammetjes nu inmiddels frettenpubers van 4 maanden die tussen de 1700 en 2000 gram wegen, Lotje die lijkt op mama weegt ongeveer 650 gram en mama Loes die nu weer lekker in haar glanzende jasje zit en inmiddels weer 800 gram weegt na bijna letterlijk leegezogen te zijn door haar 8 pups.
Ook Mukki die er heel slecht aan toe was toen ze bij ons kwam is door de extra vitaminen heel snel opgeknapt en zit nu prachtig in haar jasje.
We mogen hier dus niet klagen.
De rest zoals de anti haarbalpasta en de shampoo soorten hebben we niks van geprobeert omdat wassen niet echt nodig was hier en ze heel snel door de rui zijn.

groetjes Minoes , Ali Jaapie en zij 7 rovers.

Tami
Berichten: 38
Lid geworden op: za mei 07, 2005 3:56 pm

Berichtdoor Tami » za sep 09, 2006 12:56 pm

Ik heb gezien dat er op fretten.nl een nieuw soort ferretone is: ebi-vet ferretone. Weet iemand of die goed is en of die goedgekeurd wordt door de fretten?


[Gewijzigd door Tami op 2006-09-09 12:57:24]

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di sep 12, 2006 4:04 pm

heb het ook zien staan en even de site opgezocht maar veel info over de producten is er niet terug te vinden

http://www.europet-bernina.com/company/ ... anguage=nl

ben even de pdf file aant downloade van de catalogus daar eens in neuzen, hou jullie op de hoogte
maar fretten staan dus onde knager of dit goed nieuws is :?

[Gewijzigd door Peewee op 2006-09-12 16:05:17]
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di sep 12, 2006 4:22 pm

Afbeelding

dit is de pagina met de ferretvite, ferretone, en eten en veel wijzer zijn we er nog steeds niet van geen samenstelling of dergelijke. :?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do sep 14, 2006 2:51 pm

Ik weet niet of ik er goed aan doe maar ik heb vrienden die regelmatig in Nederland zijn en ferretone voor me willen meebrengen . Ik laat hen dus ook elke keer ze gaan een kilo of 5 meebrengen , daar komen we hier wel een hele maand mee rond . Daarbij kom ik dan op mijn vraag : als ik elke maand een goede kilo over heb , is dat goed of slecht ? Ik bedoel daarmee : zijn mijn fretjes veelvraten of niet ?

Groetjes , Marc en de 4 musketiers .

maxi

Berichtdoor maxi » do sep 14, 2006 3:54 pm

Marc , 5KG FERRETONE ???????? ~0 Ik denk dat jij over het verkeerde product hebt.
Ferretone is een olie , die alleen gebruikt word als tractatie of bij het knippen van de
nageltjes e.d. :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do sep 14, 2006 7:07 pm

hihi denk ook dat marc nu toch ff mis is :P ferretone is da product da ik is gebruikt heb om bij uwe freddy zijn nagelkes te knippen ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

doedelfietje
Berichten: 40
Lid geworden op: do aug 05, 2004 2:26 pm

Berichtdoor doedelfietje » wo sep 27, 2006 12:40 pm

maar waar kan je nu nog ferretone vinden? ik ben van kortrijk en vroeger was er een dierenspeciaalzaak in wevelgem maar die heeft blijkbaar ook de boeken toegedaan... dus als er nog mensen zijn van west-vlaanderen of gent die me kunnen vertellen waar ik er nog kan vinden laat aub weten !!! zonder ferretone is 't dus absoluut ni mogelijk om zoë aar nagels te knippen en de fles is bijna uit :?


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten