frettenspullen van casper toegekomen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
kattyvds
Berichten: 80
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 12:09 am
Contacteer:

Berichtdoor kattyvds » di sep 26, 2006 4:34 pm

Vrijdag besteld, vandaag geleverd. Ballenbad en buizensysteem en hangmatjes. Ik kreeg er ook nog 2 zkjes Tot Ferret eten bij.
Ballenbad uitgepakt..... :? Fretjes kijken. Wat is dat allemaal??
Ik dacht dat ze er gingen in graven en springen, maar neen hoor. één voor één werden de balletjes "voorzichtig" uit dat bakje genomen, en voorzichtig weggestopt in het tentje ,en achter een groot tapijt die omhoog ging om te verluchten. Tjonge, al een half uur zijn ze bezig met balletjes wegdragen!. Een fretje hamstert blijkbaar niet voor zichtzelf alleen. Dat ondervindt ik telkens weer: Ze leggen hun balletjes beiden weg op dezelfde plaatsen. Zo was het gisteren ook weer: Ik geef een kippennek voor elk, en plaats ze in hun hok. Waarschijnlijk nog geen goesting op die beentjes of geen honger die moment...... dus we stoppen dat beentje nog efkes weg..............juist ja........... alletwee de beentjes lagen OP ELKAAR IN HETZELFDE HOEKJE :D met nog een klein balletje erbovenop gelegd........om de boel te verstoppen zeker?? Dan toch niet voor elkaar gezien ze hun beentje Samen Verstoppen??? Nu jammer nog dat ze elkaar nog zo toetakelen. Altijd ligt de nek open van dat vechten, nu bij alletwee. En onze stitch die lust Isobetadine, want die likt het prompt weer van Renske zijn rug af !! Die denkt dat het ferrevite is geloof ik.
Ons Stitch zijn bijtplek is nu wel opgedroogd, omdat ik hem al 8 dagen een bandje omdoe en zo kan vermeiden dat Renske dit weer openbijt. Ik hoop dat dit vechten toch overgaat als ze gecastreerd zijn hoor :? !@#$ want das echt vervelend nu. Ik laat ze amper alleen, want tis dan dat het gebeurd , dat nekbijten. Als ik erbij ben dan doen ze het niet...........neen want dan moeten ze MIJ bijten :@ Ah tis al beter hoor. Van mijn handen blijven ze al af.... maar de rest....jonge .... mijn gezicht vooral is het mikpunt hoor. En mijn rug als die bloot is, en mijn tenen, mijn kuiten... ja ja, er is nog werk aan. Groetjes

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di sep 26, 2006 10:23 pm

mss kan je ze appart laten slapen in apparte kooien zodat de wondjes kunnen genezen.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo sep 27, 2006 8:50 pm

hoi
zin in een frettenbabbel??
breng die bandieten gerust mee dan kan es zien wat hun probleem is met elkaar,
0477/59.19.72 bel gerust hoor
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

kattyvds
Berichten: 80
Lid geworden op: ma aug 21, 2006 12:09 am
Contacteer:

Berichtdoor kattyvds » vr sep 29, 2006 1:07 am

Hoi iedereen. Ik zal proberen naar haaltert te komen. Mijn fretjes zijn nog jong hoor, aan een bandje lopen zal nog niets voor mijn fretjes zijn. Ik heb ze deze avond weer apart moeten zetten omdat het weer serieus ruzie was met die twee. Het is altijd de silvermitt die zo agressief is. Ik las ergens op internet: Silvermitts are crazy! Maar of dat zo is, moet ik ondervinden. Zouden ze anders van karakter zijn in die kleurvariant? Kan dit? Onze stitch zijn bijtplek is nu al een maand aan het genezen. En net als het mooi staat: lap weer gevochten en weer opengebeten. En onze stitch is zo een lieve fret. Ik heb daar zo een medelijden mee. Ik zal geduld hebben tot na de castratie, want ik hoop echt dat het daarmee betert. Ik ben er toch wel het hart van in. En soms liggen ze op elkaar (alee , altijd stitchke bovenaan) te slapen. En nu : onze Rens die is dol aan het heen en weer lopen in zijn hok. ons stitch slaapt rustig en geniet blijkbaar van zijn rust in het andere hok. En toch wil ik ze niet uit elkaar halen. Dit is de natuur van dieren, zo ook met mijn chihuahua's is de ene meer bazig dan de andere, en daar hou ik rekening mee ook hoor. pfff, zeg al tegen mijn man dat ik hier las: een derde kan de oplossing brengen, want er waren er al op frettenark die schreven: een derde bij en twas opgelost. Dus misschien ook een optie??? Ik wil mijn Renske nog niet opgeven en wegdoen door dit. Hij beet me vandaag weer fel ook, maar na een berisping en even apart te zetten was hij toch weer lief en gaf me zelfs een likje. Ons stitchke, die likt erop los al hoor. Ik heb mijn fretjes nu één maand en ze krijgen elke dag toch zo een 3 uur alle aandacht.allee, genoeg geklaag. Tot later.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr sep 29, 2006 1:54 am

Ja Katty, normaal kan je fretjes samenzetten, dat zegt iedereen, maar vergeet toch niet dat een fret van nature een solitair levend dier is hé? Ik heb hier 7 fretjes zitten, 4 gaan er perfect samen, nooit problemen, al zit er nog een rammetje tussen dat niet eens gecastreerd is. Hij is maar 4,5 maanden, maar interesse heeft hij toch al, maar geruzie is er niet. Ons Domino heeft jaren bij Mikado gezeten, nooit problemen mee gehad, tot Mike stierf en Domino absoluut geen ander fretje bij zich aanvaardde. Drie fretsels heb ik geprobeerd bij haar te zetten, allemaal een heel tijdje aangezien, maar ik kon die ander de spanning niet blijven aandoen van hun bij Domino te laten, die hen op ieder moment van de dag te grazen kon nemen, zonder reden. Bij nummer 4 lukte het wel, hoera, fretten zijn sociaal!!

Maar we hebben dan ook ons 7de fretje, ook een opvangertje. Heeft haar eerste levensjaar in slechte omstandigheden bij een vorige baas doorgebracht samen met haar broertje. Ze maakten ganse dagen ruzie, vochten of hun leven er vanaf hing en kropen dan ieder in één hoek van de stal waarin zij woonden, ver van elkaar. Eens zij hier geadopteerd was en ook gewend was aan alles en iedereen, probeerden wij haar in de groep te brengen. Het lukt dus nu nog steeds niet. Ik moet erbij zeggen dat ik ons Quiana ook echt niet meer wil dwingen. Ze is ten opzichte van mij van een heel moeilijke fret een echte schat geworden, vertrouwd verder niet veel, maar wil gewoon niemand in haar kooi. Ik respecteer dat dan ook en geniet met volle teugen van een fretje dat mij leerde vertrouwen na alle miserie die ze meemaakte. Maar haar samen met een ander fretje zetten, nee, dat doe ik haar niet meer aan. Nu is zij happy en is er geen ander snuitje ongelukkig omdat er op hem/haar gehapt wordt. Simpel eigenlijk ;) .
Afbeelding

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » za sep 30, 2006 12:23 pm

typisch hé... dan koop je es veel speelgoed, beland alles weg... bij mij zit een fortuin onder de zetel en in hoekjes... haha
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

maxi

Berichtdoor maxi » za sep 30, 2006 1:12 pm

Tja , fretten he :?

Mijn tip : koop iets voor jezelf en geef de verpakking aan fretmans ! :D
( gegarandeerd plezier voor twee :P )


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten