wat vonden jullie van de speelmiddag op 5 november????

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di nov 07, 2006 11:05 am

persoonlijk vond ik het heel plezant, tamelijk veel volk en een reuze hoop fretten!!! :D :D
de speeltuin werd overspoeld door een ongelooflijke hoeveelheid fretsels en geloof het of niet er waren bittter weinig ruzies en gevechten!!
Dus ook de fretten vonden het wel ok :P
een gezellige zondag middag dus
tevreden dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Duval
Berichten: 45
Lid geworden op: za mar 19, 2005 7:45 pm

Berichtdoor Duval » di nov 07, 2006 2:29 pm

Ik vond het ook goed!

Alles in orde,en idd veel fretten ...

Groeten DUVAL

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » di nov 07, 2006 2:43 pm

ik vond het ook heel leuk en zeker nu ik toch weer een fretje rijker ben ;)

goed he dai

je ziet wel he

met overtuigingskracht raak je toch ver he

ben wel heel blij dat diezel nu toch bij mij mag blijven ze

groetjes tamara , mickey fredje frodo griezel en diezel

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do nov 09, 2006 5:15 pm

Tammie, dacht al dat je terug met het fretje naar huis gegaan was! Leuk dat je het dan toch kan houden.

Fretjes vonden het zeker leuk, ik iets minder toen er in mijn enkel gebeten werd en iets later dezelfde fret aan mijn schoenzool bleef hangen :P Gelukkig heeft mijn schoenzool dit niet gevoeld en kon ik de fret in kwestie ook niet pakken wat ik had de mijne al in mijn armen. De eigenaar van de driepotige fret weet wel wie het was. Raar zicht moet dat geweest zijn steunend op 1 been met een fret aan de andere voet op 30cm hoogte en 2 fretten in de armen. Deze circusakt is maar eenmalig opgevoerd. Kijk dus al uit naar de volgende speelnamiddag en de fratsen van een driepotige fret.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 09, 2006 5:34 pm

En werden er dan geen foto's gemaakt?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do nov 09, 2006 7:12 pm

ik heb geen gemaakt veel te druk jo
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 46 gasten