Ze is weer bezig !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 23, 2006 9:45 am

De voorbije nacht denk ik " iedereen slaapt , ik ga wat kuisen " en ik haal me een emmer water met kuisprodukt . Ik heb de slaapkamer gekuist en zet me even in de zetel . Deze morgen word ik wakker door iets kleddernat dat over me heen komt gelopen ! Ik kijk rond en ik zie Missy in paniek rondrennen !!! Mestnat rent ze de kamer rond . Ik spring dus uit de zetel en sprint naar waar ik haar zag verdwijnen om te zien dat ze ergens anders zit . Ik ben dus maar op de reuk afgegaan en vond haar direkt . Ze was zo opgewonden dat ik het frettengeurtje zo vond . Ik heb haar dan goed afgespoeld in de badkamer en dan afgedroogd . Nu ligt ze wat rustiger in hun penthouse bij haar vriendin Belle . De emmer heb ik uitgegoten en in de badkamer gesmeten . Nu ben ik eigenlijk bezig met haar in ' t oog te houden . Het is toch raar dat alhoewel ze weet dat ze niets verloren is in die emmers met kuisprodukt , ze er altijd in zal duiken hé . Morgenavond neem ik haar maar best mee naar Serskamp waar ik weer eens ga babysitten . Dan kan ik haar ook daar in ' t oog houden .

Groetjes , Marc , Belle , Ziggy , Freddy en de kuisproduktenmanniak Missy .

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 23, 2006 10:44 am

Ik was in al de nattigheid van Missy nog iets vergeten van gisterenavond . Ik heb gisteren een paar glaasjes wodka gedronken , een glaasje of 3 per avond is niet verkeerd denk ik . Nu moest ik even een pitstop inlassen , dus ik ging naar de badkamer . Toen ik terug in de zetel ging zitten viel mijn oog op het glaasje ...................... en wat er voor zat . Belle was het glaasje droog aan het likken !!! Gelukkig zat er geen wodka meer in en van die ene druppel zal ze wel geen last hebben . Ook Ziggy was naast het glaasje gaan plaatsnemen , ook zij wou een drupje . Nu moet ik voor ik nog eens naar de badkamer moet de salontafel afruimen vrees ik . Het is dàt of een bende zatte fretjes zien rondlopen . Alhoewel , ik heb geen dronken fretjes gezien , ze liepen mooi recht en haalden geen streken uit .

Groetjes , Marc en the wild bunch .

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » do nov 23, 2006 1:33 pm

["Alhoewel , ik heb geen dronken fretjes gezien , ze liepen mooi recht en haalden geen streken uit "]

zijt dan maar heel zeker da ze wel zat zijn . LOL :D :P
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

tichke
Berichten: 30
Lid geworden op: do sep 22, 2005 12:32 pm

Berichtdoor tichke » vr nov 24, 2006 7:17 pm

hey,
bij ons is't geen pintje op tafel laten staan.
ons gyzmo als die da gemerkt heeft dan zou hij met flesje gaan lopen en ervan proberen drinken.
hebben het 1 x voor had maar het flesje was gelukkig leeg en had het ook gelukkig gezien voor hij met flesje en al in zen bekje van tafel ging springen. :P :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 24, 2006 7:22 pm

Wel Nancy , dat klopt gelijk een zwerende vinger denk ik . Als een fretje niets mispeutert , dan scheelt er wel degelijk iets .
Kijk maar naar Missy ! Als Missy plots zou stoppen met in emmers te duiken dan weet ik dat mijn kleine meid ziek is ! Het zou natuurlijk ook kunnen dat er geen emmers staan om in te duiken . Het is natuurlijk ook zo dat ik als diabeet dikwijls een pitstop moet inlassen en dat hebben Missy en Ziggy goed door . Telkens als ik rechtsta dan staan ze naast mijn zijde omdat ze mijn dagelijks ritueel door en door kennen . Als ik lang genoeg blijf zitten dan komen den baron en Belle ook wel ff langs . Maar nu moet ik gaan , ik zit niet thuis : ik ben aan t babysitten in Serskamp .

Groetjes , Marc en the wild bunch .

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 24, 2006 7:34 pm

Hey Tichke , bierdrinkers maat ? Dat is al beter dan mijn wodka vind ik . Wodka is toch al wat straffer hé . Ik ben al wel gelukkig dat het alleen Belle is die dat drinkt , het zou anders een dure zaak worden vind ik . Maar ja , ik schrik hier iegenlijk van niets meer . Ah ja , als ik Missy met geen stokken uit de emmer met kuisprodukt kan halen dan scheelt er toch iets hé . Maar goed , ik ga jullie nu laten : Keith wil zijn spelletje spelen op de pc .

Groetjes , Marc en the wild bunch .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten