Nieuwe frettengetetter boekie

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » wo jan 03, 2007 4:18 pm

Kiekeboe iedereen ,

Allereerst iedereen een zeer gelukkig jaar gewenst ! ! !

En allertweedst ;) ===> Ik wou gewoon eens vragen wanneer het volgende boekje gaat komen ? ? ? Het laatste wat ik heb is diene van juli - augustus . Weet ook nimmer hoeveel we er krijgen op een jaar :s . Sorry he voor de misschien domme vragen :) . Komt door de drukke maanden :s . Zoals ik al eens gezegd heb waren november en december iets te druk , maar vanaf januari zullen we iere de buurt is weer eens lekker onveilig komem maken ;) .

Groenten uit het antwerpse
De Bende ! ! !

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » wo jan 03, 2007 7:14 pm

Ik wacht nog altijd op de vorige editie en mijn lidkaart.

Groetjes

Inge
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » wo jan 03, 2007 8:22 pm

oei oei das minder goed natuurlijk :)
De Bende ! ! !

zotte fretjes
Berichten: 7
Lid geworden op: do nov 16, 2006 11:09 am

Berichtdoor zotte fretjes » wo jan 03, 2007 10:40 pm

euh.. vraagje hoe kun je zo'n lidkaart verkrijgen en wat moet je doen om die boekjes opgestuurd te krijgen ?
mvg levy

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » do jan 04, 2007 9:46 am

Hoi,

Ik heb alwin ervan op de hoogte gebracht een paar maanden geleden en nog eens toen we met een vriendin een adoptiefretje zijn gaan halen.
Dus hij weet ervan.
Misschien heel hard zagen, dan krijg ik ze misschien. :D

groetjes
black&white en de fretjes

Modest_101
Berichten: 18
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 1:50 pm

Berichtdoor Modest_101 » do jan 04, 2007 11:50 am

Misschien is het een van zijn goede voornemens voor het nieuwe jaar :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 04, 2007 2:54 pm

Normaal verwerkt Alwin dat idd altijd snel, maar hij en Els zitten momenteel in het midden van de verbouwingen bij hun thuis, ik hoop dat ze inmiddels onder het puin vandaan geraakt zijn!! :P

Donateur worden en alzo het boekje ontvangen gaat door, vanaf 1.01.07, 25€ te storten op rekening van De Fretten-Ark (zie site) met vermelding van je naam en adres. Wil je absoluut zeker zijn dat Alwin de adressen ook dadelijk ziet, kom dan eens gezellig naar onze speelnamiddag de 14de in Mechelen en geef je gegevens persoonlijk af. Dat heb ik met de adressen van de nieuwe donateurs die het via mij gevraagd hebben, ook gedaan. Hun lidgeld (donatie eigenlijk dus) heb ik ook rechtstreeks aan Alwin afgegeven. Zij krijgen normaal gezien het nieuwe boekje dadelijk als het verschijnt. Moet er wel nog bijzeggen dat Alwins pc ook ergens ontploft is :D eind 2006, dus dat maakt het er voor hem zeker niet makkelijker op!!

Wat ik wel nog eens wil verduidelijken is dat je donateur zijn echt wel geldig blijft tot je de 4 boekjes van het jaar ontvangen hebt, om het even wanneer ze uitkomen. Als de boekjes dus, zoals nu, door omstandigheden mss, te laat zijn, blijft het geldig, je krijgt in ieder geval 4 boekjes voor die 25€. Nog even geduld dus!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » za jan 06, 2007 12:15 pm

Ja, slapeloze nachten heb ik er aan overgehouden. Na de crash van de pc de volledige administratie moeten doorlopen om alle adressen terug te vinden en uit te zoeken wie reeds welke boekjes heeft gehad. Hopelijk ben ik niemand vergeten.... (geef me anders een seintje via mail (niet via pm!!!! Zeker wanneer je in 2006 verhuisd bent, veel mensen geven dat niet door en zijn dan verbolgen dat ze niks meer van ons ontvangen ~_~ )

Nu is het aan jullie om enkele slapeloze nachten/dagen te hebben want vanmorgen om 11uur zijn de nieuwe Frettengetetters (jg 9 nr 4) afgegeven op het postkantoor. Koop in de solden een lekkere warme fleece-deken, sla je tent op naast de brievenbus, maak een houtvuurtje, zorg voor een thermos met hete choco en voor je het weet is de postbode daar en kun je weer een paar uur genieten van dat fantastische boekje.

Voor ik ze inpakte, heb ik het gelezen (nee, niet allemaal om te zien of ze wel gelijk zijn :) ) en zoals altijd is het een hele belevenis. Je ervaart weer vele, heel verschillende emoties op korte tijd. Van een lach en een traan tot koude rillingen, recht op staande haren, "kiekevel" tot zo'n warm, niet te beschrijven gevoel van trots, zo diep van binnen. (als ik overdrijf, weet het me volgende week dan te zeggen hé).

Ja, De Fretten-Ark is er door jullie, voor jullie en met jullie en dat doet mij, ons en vele anderen een groot plezier. Voel ook die trots en schrijf mee aan Frettengetetter, help mee op de speelnamiddagen of beurzen, TV-opnames.... De Fretten-Ark is nog zoveel meer als alleen maar dit forum, de website, Frettengetetter en de Speelnamiddagen verspreid over Vlaanderen. Maak van De Fretten-Ark je hobby!

groetjes en veel leesplezier de volgende week...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 48 gasten