De wereld van K3: nieuwe opnames

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » za jan 13, 2007 4:03 pm

Zo, hèhè, net terug van Studio 100. We waren weeral eens gevraagd om met fretjes af te komen voor in de dierenrubriek.

In eerste instantie zochten ze enkel albino's: een konijn, een muis, een fret....
Totdat we hoorden dat ze die dan tesamen wilden zetten :D kwist niet dat K3 ook aan horror deden :D

Dus dat plan lieten ze maar rap varen. Zelfs een roodfilter had hier geen uitkomst kunnen brengen :D

Uiteindelijk zijn zes van onze pagadders met Martin Gaus het podium opgegaan.
Nu, we weten allemaal hoe het is om met één fret aan een leiband te lopen. Martin deed het met zes!!! :D Schitterend om te zien:D

Het viel me wel op dat de meisjes/dames van K3 wel meer en meer schrik beginnen te krijgen van fretten als bij de vorige opnames waar we aan hadden meegewerkt. Nu vertelde Martin wel dat één van hen eens goed gebeten is geweest en sindsdien...

Nu, het moeten niet altijd dezelfden zijn die DFA naar dit soort gelegenheden stuurt. Wil jij ook een keer je fretten op tv laten komen of samen met je fretten, stuur dan een mailtje naar het bestuur (info@defretten... je kent het wel) met je gegevens, info over je fretten en andere huisgenoten(kinderen vooral). We verzamelen die gegevens dan en zodra we weer een oproep krijgen, brengen we je op de hoogte. Terugkijkend op de afgelopen drie jaar, is DFA toch al een keer of 10 voor diverse programma's in binnen en buitenland gevraagd geweest.

Ohja, bijna vergeten. De opnames van vandaag worden op 13 februari 2007 uitgezonden bij de TROS (NL) in "De wereld is mooi"

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 13, 2007 11:31 pm

Ja, ik heb de hele dag gemijmerd over hoe het had kunnen zijn als ik nu net niet ziek was geweest !@#$ !@#$ !! Maar ach, volgende keer beter, laat ons hopen.

"We" zijn niet alleen in allerhande dierenprogramma's geweest hoor, maar ook in "Koppen" hé!! Onze eigen Theis was er toch alleszins te zien met zijn dotje Pebbles!!! Mega-geweldig was dat!! Pebbles op de autosnelweg, rustig en kalm, zonder leibandje in de armen van Theis!! :P :P :P

Tot nu toe heb ik DFA nog niet vaak gezien op tv, maar die aflevering waar Els ons vereniging en zijn werk in kwam voorstellen was alleszins enorm leuk!! Prima gedaan, Els!! Dat K3 dat maar even goed doet!!?? :D
:D
Afbeelding

minoes

Berichtdoor minoes » zo jan 14, 2007 6:42 pm

Heb de datum al in mijn agenda geschreven.
Ik ga zekers kijken.:D

groetjes,

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » zo jan 14, 2007 10:14 pm

dat was 1 van ons fretjes die kathleen heeft gebeten.
Maar ze kon ermee lachen. Haar nichtje had er zelf.

groetjes
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jan 15, 2007 1:25 pm

da mag ik met ons gasten echt ni doen,
ons nicka heeft nog altijd ne dikke nek van die foto
sessie! :D

maar ik zou da wel zien zitten.
bekende fretten poottekeningen zetten.
limousine voor de deur.
ik droom er al van se. :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » di feb 13, 2007 7:44 am

Hey lol

Zo wat oude posts lezen is altijd interresant pcies :) .
Die uitzending is vandaag ! ! ! :D
De Bende ! ! !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Google [Bot] en 17 gasten