Bedankt !!!! :)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jan 22, 2007 2:10 am

Lieve allemaal, ik wil jullie namens de afdeling Limburg even heel hartelijk bedanken voor onze super:)- geslaagde:)- speelnamiddag!! :D We kregen mensen van overal, van Hombeek, Lovendegem, Diest, Lanaken, Maasmechelen, Stokrooi, Heusden, Meeuwen, Opglabbeek, Rumst, Hofstade, Mol, Schulen, St. Lambrechts-Herk, Borgloon, Rotselaer, Hasselt zelf natuurlijk en van waarschijnlijk nog andere plaatsen die mij niet bekend zijn omdat er zelfs tijd tekort was om echt iedereen even persoonlijk aan te spreken. Jullie waren geweldig, het doet ons plezier dat de liefde voor onze fretjes alom leeft en dat er zoveel mensen zijn die het fijn vinden om samen met onze pluizenbollen van een fijne namiddag te genieten. :)

Wij "maken" deze dagen voor jullie en jullie hebben deze dag perfect gemaakt voor ons!! ;) ;)

Het kan misschien nog wel een beetje lang weg lijken, maar op 15 april 2007 staan wij er in Hasselt terug voor jullie, met nog meer leuke fretsels en hopelijk een lente-zonnetje!! :P Zouden jullie liever eerder nog eens komen, op 11 februari is er onze speciale Valentijn-speelnamiddag in Mechelen. Voor alle verliefde snotjes en hun baasjes een ideale gelegenheid om elkaar eens diep in de oogjes te kijken!! Bedankt allemaal en hopelijk tot gauw!
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » ma jan 22, 2007 8:29 am

hoi margit , jammer dat wij niet konden komen want het was niet ver voor ons , maar we zullen proberen om er de volgende keer te zijn , toch leuk dat het een heel geslaagde dag geweest is voor jou , en hopelijk komt er in de toekomst nog meer volk opdraven
groetjes chantal en der bende

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » ma jan 22, 2007 7:28 pm

Ik heb eigenlijk een vraagje:
Mogen er geen foto's meer van de speelnamiddagen op de site worden gezet?
Omdat er van de 14de niets opstaat????
Meestal is dat de volgende dag maar nu al een week niets???

groetjes
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma jan 22, 2007 8:29 pm

Natuurlijk mogen er foto's op geplaatst worden, maar ik denk dat diegenen die geweest zijn, die toffe herinneringen voor zichzelf willen houden en jullie te plagen. Waarschijnlijk moeten jullie zelf eens komen kijken ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jan 23, 2007 12:52 pm

Jullie waren er toch "live" bij Inge, én Edwin en Nancy waren er, dus daar gaan nog plaatjes van komen hoor!! Alvast op Frettige Freddy zijn site denk ik :P :P ; Alleen om de geweldige uitleg van Niels op foto te kunnen zien zou je er al naar uitkijken!! Die jongen heeft het écht hé, die pakt Chuckie in over 20 jaar :D :D :D !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jan 23, 2007 1:30 pm

en dan hebben we eindelijk ne schone voorzitter!!! :D :D :D
sorry chuckie, meters hart heeft gesproken. :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


minoes

Berichtdoor minoes » di jan 23, 2007 2:11 pm

Ik vind het zo jammer dat we er niet bij konden zijn.
Helaas ging het niet zo goed met Satan en ben ik vandaag terug naar de DA geweest.
Zijn buikwond wil niet zo goed helen en alles is nogal flink gezwollen.
Komende vrijdag gaan Lot en Loes onder het mes en dan hoop ik dat alles weer snel bij het oude is.
We proberen in ieder geval de 14e februari er weer als vannouds bij te zijn.

groetjes,

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » di jan 23, 2007 7:31 pm

@margit,

Ik weet dat we er "live" bijwaren maar het is toch leuk om achteraf de leuke, mooie en grappige foto's terug te zien.
Zodat we toch weer leuke herinneringen hebben aan de zotte kuren van onze fretjes.
@Minoes: ik hoop dat je fretje Satan al wat beter is. Hopelijk met zijn allen op de 14 februari.

groetjes
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo jan 24, 2007 11:22 am

he he mensen vergis jullie ni het is 11 februari he ni de 14de dan blijf ik lekker thuis bij mijn ventje en onze beestjes. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 97 gasten