filmpje van goed getrainde fretten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Star1
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 24, 2006 4:18 pm

Berichtdoor Star1 » zo feb 25, 2007 8:42 pm

Hier is een leuk filmpje te zien: http://www.youtube.com/watch?v=s4SH6dud ... ed&search= Ik heb het 2 keer gezien en ik ben echt onder de indruk hoe geconcentreerd de fretten zijn. Die mensen moeten veel doorzettingsvermogen hebben om hun fretten zo af te richten.

Star1
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 24, 2006 4:18 pm

Berichtdoor Star1 » zo feb 25, 2007 8:46 pm

De link werkt blijkbaar niet. Hier is de link nog eens:
www.youtube.com/watch?v=s4SH6dudQnw&mode=related&search=
Als je het nu kopiëert naar je adresbalk op internet lukt het wel :)

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » zo feb 25, 2007 9:19 pm

leuk, daar zal toch ook wat tijd ingekropen hebben om fretjes dat aan te leren....
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma feb 26, 2007 8:12 am

Ma jongens toch azo schattig. Chapeau voor die mensen die hen dat aangeleerd hebben ;)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

mammon

Berichtdoor mammon » ma feb 26, 2007 12:54 pm

mooi filmpje he ,das nu het resultaat dat die mensen tenminsten wel veel met hun frettebbezig zijn ,en wij blijkbaar ni

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma feb 26, 2007 3:55 pm

Zèèèèèg!!!! %) %) Ik ben gemiddeld 12u per dag met mijn fretsels bezig, heb 5 lichtingen dus iedereen krijgt dik 2u, zelfs de opvangertjes, maar dat ze het niet kunnen hier is nu mss wel mijn fout, maar niet omdat ze geen tijd genoeg met me krijgen, hoor. :P Ik knuffel en frutsel veel te graag met mijn deugnieten ipv "streng" te zijn en hen wat aan te leren!! :D Fretten zijn om op te eten, niet om streng op te zijn Afbeelding !!!

Nee, ik moet zeggen dat ik het geweldig vind wat die mensen bereikt hebben met hun fretseltjes, maar in de eerste plaats moet je dan al een fretje hebben dat echt alles wil doen voor een snoepje. En ik heb er hier 2 zitten, ons Domino en Lei, die kijken nog niet naar een snoepje, dat interesseert hun van geen kanten. En onze Balou, ja, die verhangt er zich voor, maar tegen de tijd dat die zoiets aangeleerd heeft kan hij niet meer recht van zwaarte denk ik. Die kijkt je dan zóóó adorabel aan dat je hem snoepje na snoepje geeft en ja, dat is ook weer niet pedagogisch, hé??? Nee, laat mij maar knuffelen met mijn fretten, iedereen die hier komt zegt "dat kan ik niet bij die van mij, hoor", dus die van mij kunnen ook iets speciaals!! Ze kussen en knuffelen nl alle 11 tot je van ellende "stop" roept!!! Als dat niet schattig is!! :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » ma feb 26, 2007 4:38 pm

Amzi 'kwist nie da je da fretjes kon aanleren ze ;) , sjiek voor de persoon die zich daar heeft met bezig hehe gehouden :)

minoes

Berichtdoor minoes » ma feb 26, 2007 5:48 pm

Leuk om te zien maar dat moeten toch wel heeeeeel lekkere snoepies zijn dat die fretsels zoveel geduld hebben die van mij hadden allang door de kamer gerent met dat stokje ipv eromheen te lopen hihihihi.

groetjes,

Gebruikersavatar
Melissa Henno
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 03, 2006 9:10 pm

Berichtdoor Melissa Henno » ma feb 26, 2007 8:36 pm

Mo wadddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh!!!!!!! Niet normaal :D Chapeau!!!

J-Henno

Berichtdoor J-Henno » ma feb 26, 2007 8:45 pm

:D Zo tof!!! :) Kga da ook eens probeern leren met m'n fretten, 1 van die trukjes ... :P

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » di feb 27, 2007 7:04 pm

Zouden fretjes dit leuk vinden als ze zo op commando dingen moeten doen? ik vroeg me dat net hier even af...maar ja dat zullen we nooit weten he :P
Aangezien ze het wel willen leren zal dat wel zeker dat ze dat leuk vinden... :D
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Jessiecroft
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 8:05 pm

Berichtdoor Jessiecroft » wo feb 28, 2007 7:44 pm

Ik denk niet dat dit filmpje veel te maken heeft met veel tijd in je fretje steken.... Deze fretten zijn gewoon dom :D Mijn Grumpy'tje springt liever op een stoel om zo via via op de kast te geraken waar zijn snoepjes liggen.
Hij moet die trukjes niet doen om snoepjes te krijgen, hij pakt ze gewoon zelf! hihihihi

Daarbij, mijn Grumpy'tje kan dweilen ik zal daar eens een filmpje van maken, het zal een echte filmster worden ;) :P

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo mar 04, 2007 2:03 pm

Zielig!

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » zo mar 04, 2007 4:19 pm

Waarom?
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo mar 04, 2007 5:48 pm

Zielig, omdat het niet hoort een dier kunstjes te leren! Tenzij het hoort tot hun natuurlijk leefmilieu en hun eigen ontwikkelde of nieuwe vaardigheden.

Zoals:
Paarden: lopen of springen.
Windhonden en Husky’s: lopen en trekken werklast.
Apen of mensapen: een werktuig(je) gebruiken.
Waterotters: een kei gebruiken.
Dit zijn natuurlijke aangekweekte of aangeboren vaardigheden of kunstjes.

Ik heb niets tegen de dieren zelf maar wel diegene hen iets onnatuurlijkst aanleren.
Dan zwijg ik nog over de dieren hun gezondheid of latere gedrach stoornissen.

Groeten,
Raven.

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » zo mar 04, 2007 8:10 pm

ah op die manier, ja das ieder z'n mening daarover natuurlijk.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » zo mar 04, 2007 8:19 pm

Of twijfel....


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 130 gasten