Beestjes & Baasjes (nabeschouwing)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo apr 11, 2007 1:45 pm

Hey frettengekken,

In de eerste plaats, aan alle medewerkers, DANK U ~0 ~0 ~0 . Jullie hebben er ongelooflijk geslaagde dagen van gemaakt. Niemand die de moed liet zakken, samen doorgaan tot het einde, ook al waren de derde dag er bij velen de bougiekes al opgebrand.

Sinds enkele maanden is er weer die toffe en gemoedelijke sfeer, kan er weer ongedwongen over koetjes en kalfjes (lees fretjes) gepraat worden en is iedereen samen in de weer om onze vereniging op te bouwen zodat we in de toekomst nog meer goed werk kunnen verrichten.

Daarom, nogmaals hartelijk dank voor wat jullie dit weekend presteerden. De organsiatie liet al weten dat de bezoekers onze stand héél tof vonden. Dit blijkt uit een enquete die zij jaarlijks houden. De gemiddelde bezoeker gaf deze beurs trouwens een 9 op 10.

En nu even een vertelselke van mezelf, Chuckie, Hans dus... Mensen, ook namens mezelf, dankjewel voor jullie vertrouwen, steun en medewerking. Ik had enkele maanden geleden het gevoel als had ik niemand meer die in mij en DFA vertrouwen had. Ik vocht elke aanklacht aan en probeerde recht te trekken wat anderen krom hadden geslagen. Elke dag opnieuw werd er aan me getwijfeld, zodanig dat ik mezelf eveneens in twijfel ging trekken. Heb ik fouten gemaakt? Ben ik wel een goede voorzitter?

Wel, de laatste maanden lieten jullie me voelen dat ik niet alleen sta. Dat jullie nog steeds vertrouwen hebben in mij, het bestuur en in de club. Jullie hebben massaal de schouders gezet onder de vorige beurs en gaven me zelfs de mogelijkheid om maandag even te verletten om paaseitjes te gaan rapen met m'n gezin. Jullie mogen gerust weten dat ik zelden zo'n mooi geschenk mocht ontvangen als de tijd die jullie me schonken met Niels en Sandra.

Wat de toekomst gaat brengen? Ikzelf weet het niet, maar wat ik wel zeker weet, is dat een team dat iets wil, er door hard werken ook zal komen. Samen sterk tegen frettenverwaarlozing, onwetendheid, mishandeling, uitbuiting. Uiteindelijk krijgen we zo een betere wereld voor onze dieren.

Fier om voorzitter te zijn van zo'n machtig prachtige club. Dank je wel aan iedereen !!!

Hans

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » wo apr 11, 2007 4:30 pm

hoi Hans,

jullie stand was zekers prachtig , al vroeg ik mij steeds af wanneer ga dat huis eens afgeraken he :P
jullie medewerkers hebben heel goed hun best gedaan en je moet niet aan je eigen gaan twijfelen hoor , je doet het heeeeel goed en ik als buitenstaander van de vereniging maar lid van de overkoepelende WE KUNNEN NIET ZONDER JOU hoor
we staan 100% achter jou en laat de rest maar kletsen , zoals mijne hollander hier thuis zegt de sterkste overwind alles
en zoals jullie dat laten zien zijn jullie dan ook de sterkste
ook voor Margit een welverdiende applaus dat ze ook haar tijd hier heeft in gestoken om medewerkers aan te werven
en we zeggen op naar de volgende zitting he
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 11, 2007 6:30 pm

Tja, wat kan ik nog zeggen?? De kaarsjes waren dan mss wat minder sterk die laatste dag, maar ze gaven nog licht, nog warmte, nog gezelligheid en vriendschap. Hiermee is wat mij betreft de hele beurs ook samengevat. We waren allemaal enthousiast en goedgezind, iedereen even lief en vriendelijk, het was een toffe sfeer met heel wat decibels gelach (hé Anneke) en dat we mekaar graag zien, merkte ik al aan de mailtjes vooraf die binnenkwamen, velen van jullie hielden er echt rekening mee wanneer het voor mijn makkelijker werd om te komen en regelden hun medewerking daarnaar. Ik kon Hans dan ook gerust ja antwoorden toen hij vroeg om maandag wat bij Nielsje en Sandra te blijven, ik wist nog zonder vragen dat ik op jullie allemaal kon en mocht rekenen.

Dat de beurs een succes was, merkten we aan de vele toeschouwers, maar dat ze zo 'n succes voor onze vereniging zou worden deed me nog het meest plezier. Dat we er, ondanks alle perikelen van de laatste maanden weer stonden, echt stonden, was de parel op de kroon. Ook de verschillende nieuwelingen, die hier binnenvielen in "the heat of the fight" en in ons bleven geloven, ben ik onnoemelijk dankbaar. Het zijn stuk voor stuk lieve mensen, met het hart op de juiste plaats en, zoals we blij mochten vaststellen, :P 2 fameuze pollen aan hun lijf!!

Lieve allemaal, mij rest niets meer dan jullie uit de grond van mijn hart te bedanken, ook namens Caro, voor de vele lieve en welgemeende fijne momenten van dit weekend. Ik ben er dan wel behoorlijk gehandicapt uitgekomen deze keer ;) ;) (krijg vanaf morgen de verpleegster elke dag hier voor dat stomme been!!) maar het was voor ons een hele toffe eerste beurs die Caro en ik moesten verzorgen en we hopen dat er nog velen achter mogen volgen. Voor ieder van jullie een hele dikke knuffel, echte vrienden leer je echt alleen kennen in tijden van nood. Jullie zijn het bewijs!! Mercikes xxx

En Hans ... ook namens ons nen dikke merci voor "onze" DFA vzw !!! Ga zo verder, wij gaan mee!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 11, 2007 6:34 pm

Bedankt Chantal, voor 't complimentje, het was met alle plezier gedaan maar het doet toch goed als het ook opgemerkt wordt. Ook jullie stand was superleuk en mijn bewondering voor die snotjes van jullie begint alleen maar te stijgen. Ik hoop dat we er nog vaak samen mogen staan, het is de moeite hé!! :)
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » wo apr 11, 2007 6:56 pm

ja hoor het was zekers de moeite en we zullen nog wel vaker samenstaan
wij hebben ook heel veel leuke reactie's gekregen, en ik ben ook nog met die dikke kop op het nieuws geweest , het was wel in de rapte maar toch :D
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo apr 11, 2007 7:01 pm

Ik heb mij die 3 dagen van de beurs ongelooflijk goed geamuseerd en gene seconde verveeld.
De sfeer binnen de club was inderdaad echt heel goed. Ook de stand en speeltuin zagen er schitterend uit!
We hebben weer een paar mensen kunnen voorlichten over onze lievelingen en ik had zelfs een paar kandidaten voor een opvangfretje.
Ook mijn fretsels vonden het geweldig om in die enorme hoop zand te zitten graven :)
Kortom een zeer geslaagd weekend!

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » wo apr 11, 2007 7:19 pm

Ja joh, speeltuin was super, zo goed zelfs dat ik zelf een hoop zand wil voor jefke...hihihihi (@)
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
electra
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 7:37 pm
Contacteer:

Berichtdoor electra » wo apr 11, 2007 9:32 pm

Ook ik (en de fretsels) hebben er 3 dagen van genoten! De speeltuin was fantastisch en er waran inderdaad ook veel vragen van de toeschouwers!
En als iedereen die info vroeg over een opvangertje er ook daadwerkelijk eentje komt halen, dan ziet het er heel goed uit :D

@Margit: Hoe is het nu met je been? Klinkt wel serieus als er een verpleegster moet voor zorgen ~0

In elk geval: ik kijk al uit naar volgend jaar, al zien mijn voetjes er wat meer tegen op :D

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do apr 12, 2007 10:44 am

~0 voetjes aaaauuuuwiiieeee :P

ja men bougie was toch de maandag ook ver uit zenne, ik was er wel ma der brande geen licht in de bovekamer :~ zoals ik op de zoveelste vraag van da zijn toch gevaarlijke beesten antwoorde "oh ja meneer levensbedreigend" wist ik dat het tijd werd dak uit de speeltuin stapte (@)

ma moe of ni twas fun fun fun :P en de fretsels hebben hun goe uitgeleefd #)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 12, 2007 11:23 am

ik ben nog aant bekomen van één dagje beurs (@)
onze rakkers waren ook goe uitgetelt,
er was wel een fretje er ni bij en da was ons nicka die heb ik wel gemist maar jullie hebben da gemis wel wa opgevangen het was de eerste keer dat ons nicka ni mee kwam en het zal misschien ook beter zijn da hij thuis blijft of maar af en toe is mee komt.

ik wil ook margitje nog is zeggen als hans ooit zonder stem zit kan jij de fretten race doen. :P

het is ook de laastste beurs geweest da ik en bull alleen zal zijn bij de volgende zijn we met 3 goh wa gaat den tijd toch vooruit he?

hans zijn in je blijven geloven en da zullen we altijd blijven doen niemand krijgt je kind klein en daar gaan we allemaal voor zorgen.
leve De Fretten-Ark. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 15, 2007 10:47 pm

1 woord : super!!!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » ma apr 16, 2007 11:46 am

1 grote vraag: fotokes????????

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma apr 16, 2007 1:35 pm

ja da was ik ook aant denken :)
waar zijn de fotookes?

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma apr 16, 2007 3:11 pm

Ik had mijn fototoestel niet mee ~_~

Maar ik ben er zeker van dat er anderen waren die het wel mee hadden.

Dus opladen diene handel :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma apr 16, 2007 4:00 pm

euhm, ik had onze digital wel mee maar ben vergeten foto's te maken ~0 (@)
erg he.
ik vergeet tegenwoordig alles gelukkig da het nog ni zo erg is da ik nog weet
waar ik het fretten forum kan vinden :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Inie Minie

Berichtdoor Inie Minie » ma apr 16, 2007 4:48 pm

Voor ons was het onze eerste beurs en het is echt heeeel goed meegevallen. Moe en voldaan.
wel jammer dat Maita en Whisky zich niet echt op hun gemak voelden in de speeltuin, maar dat heeft ons jerommeke meer dan goed gemaakt. hij loopt nog al mokkend na te genieten. kdenk dat we een paar zakskes zand mogen halen voor zn verjaardag.

grtjs,

Ine, Renaat en de fretjes

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » ma apr 16, 2007 6:30 pm

kan iemand me zeggen waar je zand kan halen? kan je dat gewoon bij de aveve gaan halen en wat kost dat?
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » ma apr 16, 2007 6:44 pm

Allereerst ===> BEESTJES EN BAASJES was GOED ! ! ! :)

Ten tweede ===> Ik had mennen digitalen wel bij en heb em wel gebruikt :D , als ik er sevens tijd voor heb zal ik er is een paar opt net zetten :) .

Ten derde ===> BEESTJES EN BAASJES was GOED ! ! ! :)

Ten vierde ===> Den stand was schitterend ik voelde meteen thuis :) . Had wel wat schrik voor de meden frettenarkers maar moet zeggen dat de personen waar wij mee kennis gemaakt hebben stuk voor stuk stoffe mensen waren . Wij zijn er dus zeker voor te vinden om bij de volgende evenementen ook van plan dan om nogmaals onze handen in de zakken te steken ( of hoe je dat ook zegt ) .

Ten vijfde ===> kan iedereen die we gezien hebben nog eens ff zeggen wie wie is :) . Ik herinner me alleen gezichten maar de namen niet meer op Mieke en Tom na dan ( wil wel jullie nicks is horen :) ) dankzij ze zo lief waren om ons een lift te geven . Bij deze nogmaals hartelijk bedankt ! ! !

Da wast voort moment bb en tot frets :D
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » ma apr 16, 2007 6:44 pm

Ah ja nog één ding ===>

BEESTJES EN BAASJES WAS GOED ! ! ! ! ! ! !
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » ma apr 16, 2007 7:51 pm

een paar foto's :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » ma apr 16, 2007 7:52 pm

nog meer foto's :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di apr 17, 2007 11:29 am

:D :D :D :D :D :D :D

de derde foto die is SCHITTEREND sta hans daar een uitlegje te doen en kijk is naar de grond
ja hoor staat daar een fretje van he ik wil ook iets zeggen. die is echt wel grappig.

de rest is ook goe van foto's.

:D :D :D :D :D :D :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo apr 18, 2007 11:23 am

Origineel gepost door ikke
Had wel wat schrik voor de meden frettenarkers
Origineel gepost door ikke
kan iedereen die we gezien hebben nog eens ff zeggen wie wie is :) .
schrik??? oeh vanwatte ?? wijle bijten ni zenne ( of toch ni veel :P )

ikke zen peewee eh (aka Kim) ma ze noeme mij toch allemaal peewee :P hans was zelfs verdikke mene echte naam vergeten :@ SCHANDALIG !!! :P

ah en op foto 5 loopt picka Hoste :) hij is heel braaf geweest zelfs niemand heeft een beet gekregen, toch ni voor zover ik weet :P

Gizmo was wel weer den terrorist %) aant uithangen dus die diende dan als promo materiaal om rond de speeltuin te wandelen tot er zo ne slimme in sandallen ernaast kwam staan me de vraag " bijt da in voe..." en knip nog voor zijne zin af was :P tsjah

[Gewijzigd door Peewee op 2007-04-18 11:30:45]
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten