Dierenpolitie

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » wo apr 25, 2007 4:32 pm

Vanaf 24 April verschijnt de nieuwe zes-delige serie de "Dierenpolitie" op de nederlandse televisie.
In deze serie worden inspecteurs van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming ( LID) gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden.
Die variëren van het controleren van dierenwinkels en - pensions tot het onder hachelijke omstandigheden in beslag nemen van ernstig verwaarloosde dieren.

In het programma staan niet alleen het dierenleed en de inspecteurs centraal, maar krijgen we ook te maken met de andere, menselijke kant van het verhaal.
Hoe kunnen misstanden ontstaan? Maar niet elke melding gaat over ernstig leed, vaak blijft het bij een waarschuwing en de eigenaren maar een kleine aansporing nodig om de zaak weer in goede banen te leiden.

En we zijn getuige van een hercontrole, wanneer de inspecteur checkt of de eigenaar daadwerkelijk zijn leven heeft gebeterd
De serie is elke dinsdag te zien van 19.25 tot 19.55 bij de EO op Nederland 2
Ook is er een interactieve website in de maak ga naar www.dierenpolitie.tv

Gisteren is de eerste aflevering geweest.Is ook te bekijken via de site van dierenpolitie.
Men kan ook een fragment zien wat er volgende week te zien is.
In deze aflevering volgende week over fretten in een caravan die in hun eigen uitwerpselen moeten leven!
~_~

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » wo apr 25, 2007 5:32 pm

schandalig is het en niet alleen voor de fretjes als je de verhalen leest en ziet van de andere dieren
dat er zo mensen bestaan dat begrijp ik niet
zo mensen hebben geen recht op leven !!!
dat vind ik
als ze dieren niet graag zien zien ze zich zelf ook niet graag
moesten we iets kunnen doen ben ik zeker iemand die mij daarbij aansluit
moesten we nu is allemaal goed nadenken voor een oplossing van dit PROBLEEM
maar ben bang dat wij daar niets op te zeggen hebben
laten we hopen dat er voor die beestjes die geholpen zijn een nieuwe wereld mag open gaan

ik leef met jullie mee schattekes

groetjes tamara en mijn 5viervoetertjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 43 gasten