20 mei : De kust onveilig maken???

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 26, 2007 10:26 am

Zondag 20 mei is het zover : we gaan met z'n allen naar ZEE !!! Afbeelding Voor ieder en allen van u, hier een klein voorproefje om jullie waterachtig te maken!! Begin maar al af te tellen!!

Zoals beloofd organiseert De Fretten-Ark op 20 mei een geweldige wandeling aan de kust. Plaats van afspraak wordt De Haan, waar we samen een gezellige trip over de dijk en het strand gaan maken met onze allerliefste fretjes!! :) Er is tevens een speeltuin in de zeer nabije buurt, dus ook ouders met kleine kinderen kunnen er een heerlijke dag van maken. De frettenwandeling zal starten om 15u (uur van samenkomen 14u00)) en er is voorzien dat we een afstand van 500 meter zouden wandelen, al naargelang de medewerking van sommige fretsels. De meeste Baasjes en fretjes zullen dus waarschijnlijk héél wat meer afstand afleggen :P , één stap vooruit en 2 weer achteruit, drie naar links en weer 7 naar rechts, tel maar uit!! 's Avonds is er ook de mogelijkheid om gezellig samen iets te eten, maar dat is niemand verplicht natuurlijk, voor de "plakkenblijvers" is het mss wel fijn om weten :) !!

We vragen jullie wel om met eigen vervoer tot De Haan te geraken, liefst met carpoolen als dat zou lukken natuurlijk, dat spaart centjes en het milieu. :) Tijdens de wandeling zal er ook constant een carrier en Eerste Hulp aanwezig zijn op de dijk, je weet nooit of je fretje in iets trapt ofzo. Ook willen we met aandrang vragen ervoor te zorgen dat de fretjes NIET aan het zeewater geraken, ervan drinken zou erge gevolgen kunnen hebben.

Haal dus je zwempak uit de kast, neem je partner, dochter, zoon, grootouder, enz... en je fretsels onder de arm en kom naar De Haan!! Als we met z'n allen nu wat zon opsparen voor de 20ste mei, MOETEN we gewoon mooi weer krijgen!!! :P :P :P Hoor ik al deelnemers??? :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 26, 2007 10:41 am

wacht moet even een dweil gaan halen want mijn toetsebord begint nat te worden :D

Als wij komen zal het zonder fretjes zijn en ga ook zien hoe het verder verloopt hier met da klein dingske in mijne buik. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do apr 26, 2007 11:03 am

Ik zie dat al compleet zitten :P
enkel ons kinky zal niet meekomen denk ik... die is er te oud voor :s

nu juistr eens horen bij de madam ook he :P:P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 26, 2007 12:07 pm

Anneke, gene zever hé, als gij alleen al maar in gedachten die zee ruikt MOET ge toch gewoon mee!! Drink op uw gemakske een lekker fris watertje terwijl wij even wandelen zijn, er is wel altijd iemand (ikke 9 kansen van de 10 :P ) die rapper terugkomt, want als het daar op dat strand niet minstens 23° is bevries ik!! Wij nemen waarschijnlijk ook alleen ons Quiana mee, die is nog nooit mee mogen komen en kan zóó genieten van buiten zijn, dus dat kan Caro desnoods wel alleen gewandeld krijgen!! :P :P Dan drinken we gewoon lekker samen een gezond watertje!! Desnoods mét broebels of een kleurtje!!

Michael, nu houden we u eraan hé, want jullie verschijnen tegenwoordig nog zelden, hé?? :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do apr 26, 2007 1:58 pm

we hebben idd enkele activiteiten (3dacht ik) gemist...
Maaar we maken het goed e 20ste, beloofd...
T'is dan ook enorm druk bij ons de laatste tijd, en onze werken aan huis/trucks/terras/frettenspullen vragen ook veel tijd he...
En dan moeten we daarbuiten ook af en toe eens werken om centjes te verdienen...

De fretjes zullen blij zijn, picatchu begint zich zelfs op ons uit te leven ipv op toezichters van de speeltuin :~

en carpoolen, normaal zal peewee wel meekomen zeker?, maar dan mogen er nog 2 bij (indien ze niet met een mega carier afkomen...)

met groeten
hostekes

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » do apr 26, 2007 5:04 pm

wij komen ook ik heb mij op mijn werk de 20ste verlof gevraagt
ook omdat we nog nooit aan zo'n activiteit hebben mee gedaan
maar ik weet nog niet of ik al mijn fretjes zal meebrengen
wand met 5fretsels hier buiten komen is al een probleem
ze knopen zich altijd vast aan elkaar 'door over en rond elkaar te gaan lopen
we zien wel maar frodo komt zeker mee wand dat is een echte avonturier
ik zie er al naar uit

maar nog een vraagske waar spreken we dan af aan de zee de haan ??? de zee is groot he ;)

en aangezien het de eerste keer is weet ik niet echt hoe het er aan toe gaat he

groetjes tammie en mijn fretsels

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr apr 27, 2007 3:15 am

Troost je Tamara, het is ook mijn eerste keer hoor!! Maar ik stel voor aan de derde golf links af, zou iedereen dat vinden?? :P :P :P

Foei, daar gaan we weer hoor!!! Nee, nee we spreken af in het park van De Haan, dat zou dus een klein park zijn temidden van De Haan met ook een kinderspeeltuin aan (niet alléén voor de fretjes dus!!). Als ik me niet vergis zei Hans dat we aan "La Potinière" zouden afspreken, maar of dat nu een taverne of een zaal is laat ik even in het midden, daar ben ik niet meer zeker van. Maar plaats van aankomst, adres en gelegenheid geven Hans of ik alleszins nog door, maak jullie niet ongerust. Ach en anders roepen we gewoon eens hard, de zee mag dan wel groot zijn, De Haan zelf is gezellig klein!!
Afbeelding

syl
Berichten: 120
Lid geworden op: zo jul 16, 2006 2:16 pm
Contacteer:

Berichtdoor syl » zo apr 29, 2007 2:40 am

hallokes iedereen

Het is even geleden dat ik op het forum heb gezeten foei foei foei (@) :P
Ik weet gewoon niet wat eerst te doen met dit goede weertje de afgelopen weken :)
De hele dag op het strand dan gaan ze hier niet weten wat eerst te doen.
Putten in het zand graven of andere fretten lastig vallen op die neus is goed laten werken :D
Als we kunnen zijn we mee van de party.
We wonen in aartselaar en als we gaan kunnen we nog 2 personen mee nemen dus als je mee wil rijden laat het me maar weten.
Het zal weer een leuk dagje worden kan haast niet wachten.

groetjes inge en haar bende

inge
Berichten: 54
Lid geworden op: vr sep 10, 2004 1:10 pm

Berichtdoor inge » zo apr 29, 2007 11:59 am

Hoi iedereen,

het is lang geleden dat ik nog eens langs ben geweest.
Maar voor die datum mag je me opschrijven en breng nog iemand mee.
Dus schrijf me er maar voor op.

Groetjes

Inge en nu 22 fretjes
black&white en de fretjes

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo apr 29, 2007 12:54 pm

Fijn, :) fijn, zoveel respons!!! Hoe meer zielen en fretjes, hoe meer vreugd hé!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 29, 2007 3:58 pm

natuurlijk zijn we ook te vinden voor zee strand en zon en FRETSELS!!!!!!
met andere woorden wij komen ook
dai& p
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma apr 30, 2007 11:37 am

~_~ !@#$ ~_~ !@#$
wij zullen ons ni kunen laten zien ons mini bull-knorry heeft beslist da mama het vele kalmer moet doen.
dus bij ons zal het voor volgend jaar zijn.
met spijt in ons hartje maar ja niks aan te doen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » ma apr 30, 2007 1:58 pm

jama anneke , leen ergens een rolstoel he laat bull maar duwen , dan ben je toch uit en moet je je niet vermoeien :)
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do mei 03, 2007 1:15 pm

Hallo lieve frettenvrienden, ik zou ook graag willen meekomen als ik aan vervoer geraak (kijkt eens heel lief naar Margit). Mijn Tibotje heeft de zee nog nooit gezien en sinds hij overlaatst zo zwaar ziek is geweest wil ik hem heel veel gunnen omdat het je altijd weer laat beseffen hoe rap het gedaan kan zijn met zo'n fretje. Dus als iemand zin heeft om me mee te nemen wil ik heel graag meegaan! :D

PS: Ik heb maar 1 fretje onze Tibo dus heb maar een heel klein carrier voor hem in te zetten! :P

[Gewijzigd door Dorinda op 2007-05-03 13:16:11]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 04, 2007 8:34 am

Dat is toch gek, hé??? Hoeveel lieve blikken ik toch al gekregen heb :P :P !! Dorinda, we vinden wel een manier om er te geraken hoor :D !! We gaan met 3 op van hier aan deze kanten, dus als we eventueel met 2 auto's rijden geraken alle carriers ook wel mee. Het kan best zijn dat wij met 5 pagadders opkomen, dat zullen we nog zien, maar dan wordt het sowieso rijden met 2 auto's, ik krijg mijn bandieten echt niet in een kleine carrier hoor!! Zondag zien we mekaar toch, dan zullen we verder afspreken, oké?? Groetjes!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr mei 04, 2007 7:27 pm

Oh tof zeg, bedankt Margitje ook van ons Tiboke heel veel likjes! :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo mei 13, 2007 9:44 pm

wij komen ook mee met onze 3 fretsels .!!

heb nog pb gestuurd naar Ikke met de vraag als hij komt, dat hij met ons kan meerijden.

Zoniet, dan hebben we nog wel 2-3 plaatsen vrij......... (wij zijn van Terhagen,rumst)
Ikke mocht je dit lezen: laat je iets weten of jullie ook komen of niet??

groetjtes,
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma mei 14, 2007 5:32 pm

en waar juist in De Haan ? :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di mei 15, 2007 9:39 am

heb even op mappy gezien, maar daar vind ik geen parkje, vandaar even verder gesurfd;

La Potinière: http://www.la-potiniere.be
Leopoldlaan 13
8240 De Haan
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » di mei 15, 2007 6:39 pm

hoi hoi,

lang mijn neus ni meer laten zien, maar steeds wel blijven lezen op het forum...

Ik,peter , freddy en mini-muis gaan zeker van de partij zijn...zoiets kunnen we ni missen :D

groetjes

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo mei 16, 2007 2:10 pm

wij zullen ook van de partij zijn met onze 4 fretsels

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do mei 17, 2007 4:28 pm

goh, nu ik de fretten-ark een tijdje moet missen allee mijn vrienden valt onze pc ook nog weg. GGGRRR...
maar we gaan toch proberen de 24ste juni nog langs te komen op de speelnamiddag in mechelen.
of tewel da ons kleine spruit er anders over beslist.
dus maak jullie geen zorgen van knorry zijn jullie nog ni vanaf ik kom terug. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » vr mei 18, 2007 10:29 am

bij ons kunnen er dus nog mensen mee he in da auto...
Peewee carpooled al met lcke dus kan er nog 3 man van de kanten van aalst of gent of zo mee, alle van overal waar we dus ongeveer passeren he :P

met groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » vr mei 18, 2007 11:12 am

als er iemand is die graag met ons meerijd (of wij met iemand anders), wij hebben nog 2 plaatsen vrij in de wagen...
Wij vertrekken vanaf afrit 20 (lier-nijlen) op de E313...
laat desnoods iets weten op mijn mail amycorthout@hotmail.com , zaterdagavond is de laatste keer dat ik voor vertrek de site nog check, dus een pm is ook prima...

groetjes

amy, freddy en muis

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » vr mei 18, 2007 12:01 pm

Alloo allemaal

Tja zullen wij ook maar meekomen zeker he :) . Maareuh tot onze grote spijt mag er niemand met ONS meerijden :P . Vooral omdat ONS al met iemand anders meerijdt zelle ;-) .
Allee de groenten en allemaal een gebedje zeggen voort goede weer :D .
De Bende ! ! !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten