wie weet er raad

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Inie Minie

Berichtdoor Inie Minie » di mei 08, 2007 11:56 am

onze Maita is nu ong. 2 jaar en reeds 1,5jaar gecastreerd. En nu heeft hij terug paargedrag, hij is weer begonnen met op zijn broer te "rijden" terwijl hij hem stevig in zijn oor bijt. Is dit normaal? en wat kan ik eraan doen?

Angie
Berichten: 30
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 3:08 pm

Berichtdoor Angie » za mei 12, 2007 11:59 am

Geen idee eigenlijk, maar het lijkt me vrij natuurlijk dus wat dat ik eraan zou doen is die gewoon elke keer eraf halen, met iets afleiden , wat met hem ravotten en hopen dat als je dat vaak genoeg doet hij er vanzelf mee stopt. Straffen kunden hier niet, maar afleiding lijkt me misschien iets goe...

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » za mei 12, 2007 12:39 pm

Ik heb hier zo'n hond lopen, die is jaren geleden gecastreerd en probeert nog steeds de andere hond te berijden.
Wij beschouwen dat hier als normaal ondertussen.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za mei 12, 2007 5:17 pm

hoi
paar gedrag bij gecastreerde fretten kan op bijnierproblemen wijzen
mss effe langs da!?
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 73 gasten