nest fretjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
vickertj
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 15, 2007 6:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor vickertj » di mei 15, 2007 7:38 pm

hooi,

weet er iemand of er in dat opvangtehuis nog een nest fretjes is? verkopen ze daar kleine (of grote) fretten? Ik zou graag snel een fret hebben.

greetz, vicky :)

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di mei 15, 2007 9:21 pm

hoi
snel een fret hoezo??
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » wo mei 16, 2007 2:18 pm

bedoel je de opvang van de frettenark ?
nee daar zijn momenteel geen nestjes binnen ( gelukkig )
wij verkopen dan ook geen fretjes wij bieden fretjes aan ter adoptie , dit kunnen jonge en oudere fretten zijn , het varieert
wij werken wel niet op een manier van snel een fretje hebben
eerst moet er een frettenbabbel gevolgd worden pas daarna kan je een fretje(s) adopteren
wij hebben enkel nestjes met fretten zoals je vraagt als er een zwanger moertje in onze opvang terrecht komt want kweken met opvangfretjes gebeurt nooit
meer info nodig
mail naar opvang@defrettenark.be
of tel 0494 37 34 92
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo mei 16, 2007 2:22 pm

snel ~0 een fret is niet een huisdiertje waar je zomaar even "snel" aan begint en al zeker niet aan een pup, dat zijn echte kleine bijtmachientjes en als je niet weet wat je doet met de opvoeding kan het al helemaal mislopen.

Ik zou me eerst even bevragen en mss eens eerst naar een speelnamiddag komen kijken en als je dan toch beslist een fretje in huis te halen dan zou ik met eentje uit de opvang beginnen. Die hebben al een opvoeding gekregen en zijn volledig in orde qua entingen en castratie dan krijg je ook een "Frettebabbel" van de voorziter over de opvoeding en verzorging.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo mei 16, 2007 4:39 pm

je mag de onze hebben

nèèèèè grapje , toch maar niet .......... 'k zou ze soms wel willen meegeven met de vuilkar, maar als ze dan weer op mekaar aan't springen en mokken zijn toch maar niet.

één ding is toch zeker .. ik ga er geen meer bijnemen of geen fretten meer terugnemen mochten ze hun geest laten.

Het zijn superlieve beestjes ..... maar je moet er toch zoooooveel tijd insteken ... en die tijd hoop ik binnenkort in iets klein mensje te mogen steken (allé .. 't moet eerst nog lukken natuurlijk .. maar als het zover is ...).

Dus zeker: weet waar je aan begint ... ik wist het ook wel ... maar de realiteit is toch nog anders, zeker als je van die hyperactieve fretsels hebt :-)

grtjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » wo mei 16, 2007 5:49 pm

@skiwi en je hebt inderdaad erg super aktieve fretseltjes hé
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » wo mei 16, 2007 6:48 pm

volgens mij is dit gewoon een postje van iemand die onbezonnen aan een fret wil beginnen (zie geboorte-datum)

toedels xxx
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Melissa Henno
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 03, 2006 9:10 pm

Berichtdoor Melissa Henno » ma mei 21, 2007 12:25 pm

Ze heeft ondertss wel al een fretje... (niet van mij trouwens om efkes te verduidelijken...)



[Gewijzigd door Melissa Henno op 2007-05-21 21:47:39]

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » ma mei 21, 2007 9:39 pm

tsja dan hoop ik dat het fretje naar behoren verzorgt wordt.:(
Ik herhaal en ik weet niet wie deze fret gegeven heeft maar iemand die een topic begint met: ik wil SNEL een fretje...vindt ik niet goed!
spijtig dat die persoon niet wat verder nadacht vooraleer hij of zij een fretje verkocht heeft !

Mijn mening, thats all
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mei 22, 2007 7:19 am

Ja, idd jammer als het zo hals over kop moet gebeuren, al moet ik hier zelf schuldig pleiten hoor!! Ik wou wel al jaren fretten, maar wist er erg weinig van toen ik van zondagavond op maandagmorgen besloot om een fret en even later 2 fretten in huis te halen. Ook wij wisten niet waaraan we begonnen en ook Caro is van 1990, maar die doet het echt wel even goed (of slecht natuurlijk :P ) als ik. Zij verzorgt elke dag de bakken als ik niet kan, wegens tijdsgebrek of ziek/afwezig zijn, kijkt de etens- en drinkbakken na en speelt de nodige 1 tot soms 3u met die snuiters. En idd, gelijk Mieke zegt, je hebt er, wij met ons 12 dus zeker, een volledige dagtaak aan. Op 3uurtjes na lopen hier dus 24u per dag fretjes los. Meestal probeer ik het 2 tot 3u fretvrij te krijgen om te poetsen of dingen te doen waarbij de buitendeuren vaak open moeten enzo.

Wat ik dus maar zeggen wil is dat àls je er toch ondoordacht aan begint, je nog veel kan goedmaken door informatie en hulp te vragen waar en bij wie ook. Ik zou dus Vickertj willen zeggen dat hij/zij altijd welkom is op het forum voor vraagjes of hulp, wij zijn wel geen Da's maar hebben door onze jarenlange ervaring vaak handige en leerrijke tips in de verzorging en de omgang van onze spruiten. Vickertj, als we kunnen helpen, laat het ons maar horen en nu ik lees dat je al zo 'n klein dondersteentje in huis hebt, kan je eens een fotootje opsturen mss?? Wij zien dolgraag fotootjes van ... fretseltjes!!! :D :D Veel succes met je spruit!!!
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten