Vraagje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » do mei 31, 2007 5:42 pm

Hoi iedereen,

ik had eens een vraagje, op 17 mei heb ik een bestelling gedaan bij Casper. Maar heb die nog altijd niet gekregen :(.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik mijn bestelling voor dit weekend ging krijgen omdat ik nu zaterdag om mijn frettekindje mag :).
Nu heeft de post hier bij ons wel gestaakt maar maak me toch wat zorgen, het was de eerste keer dat ik een bestelling deed via internet, en ik had ook men frettenbrokjes bestelt via casper.
Daar heb ik al een oplossing voor.
Maar maak me toch wat zorgen, ik zit al te denken dat het pakket mss is kwijt geraakt ofzo
Iemand die nog al zo ervaringen heeft gehad?

P.S.: Vanaf ik kan plaats ik dan wel foto's hoor van de nieuwe spruit ;)

Groetjes Sky

redsonja30
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 24, 2006 7:30 pm
Contacteer:

Berichtdoor redsonja30 » do mei 31, 2007 6:00 pm

hoi , dit is wel lang ja , maar doe eens een e mailke
of je kan ook eens bellen dan weet je tog of ze de bestelling hebben doorgevoerd of niet
groetjes .
hoi groetjes aan iedereen hier ,
van sonja , en de fretsels , odin , skunk , jill , lucy .

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » do mei 31, 2007 6:14 pm

Ik heb al een mailke gestuurd, nu nog wachten op antwoord, maar de post heeft wel gestaakt dus ik denk dat het daaraan ligt %)
Ik hoop echt dat ik het zo snel mogelijk krijg

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » do mei 31, 2007 7:22 pm

ik heb mijn eerste keer ook twee weken moeten wachten hoor.
Eneuh dit komt niet via de gewone post maar met een pakketdienst.
Die komen bij mij dan aanbellen en geven men pakje af en dan moet ik iets aftekenen.
Ben je niet thuis, dan steken ze naart schijnt een briefje in de bus (dat weet ik niet want ik laat het steeds op mijn moeder haar werk afleveren dus er is altijd iemand).

gewoon ff mailtje sturen en ze zijn erg gedienstig om je te helpen;
Of een telefoontje doen.
Dit heb ik ook eens gedaan omdat er iets stuk was dat ik besteld had en heb me bij men volgende bestelling iets mogen kiezen van dezelfde waarde en mocht dat dat stuk was houden.

Een super service dus !
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » do mei 31, 2007 7:56 pm

Aah ok dan zal ik nog een week afwachten, heb al een mailtje gestuurd, dus zal ik wel een antwoord krijgen.
Bedankt voor jullie reacties :)

Groetjes Sky

Tamarables
Berichten: 39
Lid geworden op: di okt 25, 2005 5:53 pm

Berichtdoor Tamarables » do mei 31, 2007 8:33 pm

Hey

Even reageren.

Het komt met EGL .

Maar deze pakjesdienst doet heus niet altijd de moeite om dit in een bus te steken hoor.

Ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en vandaag stond er een doos van deze verzenddienst bij mijn buurvrouw onder haar verandaatje buiten.

Bij de levertermijn van Casper staat ook duidelijk dat als er een artikel niet in voorraad is, het tot maximaal 31 dagen kan duren .

Groetjes
Dikke zoen van Tamara, Bles, Bobke, Fritz en Frisco.
Pepper, je zit in mijn hart en zal je nooit vergeten.

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » do mei 31, 2007 8:51 pm

dan heeft jouw buurvrouw dit pakje toch aanvaard? anders konden ze het ook aan jouw deur gewoon afzetten.

@ Sky: wacht gewoon tot je reactie krijgt via email. Deze zal je morgen wss wel krijgen als je na 17u een mail gestuurd hebt vandaag.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » do mei 31, 2007 9:11 pm

@ vanessaken: zal ik zeker doen, en bedankt eh ;)
@Tamarables: Veel buren heb ik niet dus , daar zullen ze wel niet geweest zijn met het pakje, er zal mss een artikel niet binnen geweest zijn ofzo, zoals je zegt :), bedankt om te reageren ;)

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » do mei 31, 2007 9:13 pm

Heb zojuist een mailtje gehad, ze hebben het pakket gisteren pas verstuurd, dus ik hoef me geen zorgen te maken :D . Nu gewoon afwachten, en me verheugen op zaterdag als ik om mijn fretje mag :)

Groetjes Sky

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » do mei 31, 2007 9:28 pm

fijn zo dan krijg je het misschien morgen ofwel maandag
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » vr jun 01, 2007 8:30 am

Als ik bestel zet ik bij de opmerkingen altijd mijn gsmnr. En ik zet erbij dat als er problemen zijn dat ze me mogen bellen.

Ik kreeg dan telefoon op mijn werk en ze belden dat ze voor de deur stonden, ik heb ze dan naar iemand in de buurt gestuurd. Je moet bij Casper toch altijd rekening houden dat het van Nederland moet komen, dat duurt toch een beetje langer dan hier in België zelf.

En zoals Tamarables zegt, als er iets niet op voorraad is wordt alles tegengehouden tot het er wel is.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Tamarables
Berichten: 39
Lid geworden op: di okt 25, 2005 5:53 pm

Berichtdoor Tamarables » vr jun 01, 2007 9:00 pm

Hey

Mijn buurvrouw had dit pakje helemaal niet aanvaard.

Een expressdienst wacht heus niet altijd voor een handtekening.

Ik zit in de logistiek. Als je trouwens de 'kleine lettertjes' leest bij Casper staat er duidelijk op dat ze niet aansprakelijk zijn voor verloren of beschadigde pakketjes.

EGL wacht niet altijd op een handtekening. Ik en mijn buurvrouw hebben er geen gezet.
Dikke zoen van Tamara, Bles, Bobke, Fritz en Frisco.
Pepper, je zit in mijn hart en zal je nooit vergeten.

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » za jun 02, 2007 10:12 am

Hier in mijn omgeving nogtans wel, en dan heb ik het niet enkel over de spullen die van capser worden geleverd met EGL.
Hier gaan ze zelfs een handtekening aan een buur ofzo vragen.

Zal er wss van afhangen wie zijn werk wel of niet correct wil doen want EGL is verplicht een handtekening te vragen van jou of van iemand uit de buurt.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Sky
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 7:52 pm

Berichtdoor Sky » ma jun 04, 2007 10:31 pm

Ze hebben me gebeld van EGl, ze komen het pakje morgen brengen dus ik hoef me niet meer ongerust te maken :D , toch bedankt voor de antwoorden

Groetjes Sky


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 29 gasten