thuiskomen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » za jul 07, 2007 2:10 am

wat is het toch zalig om na een lange dag van het werk thuis te komen bij fretjes die op je zitten te wachten bij de deur en je uitbundig allemaal tegelijk komen verwelkomen!
dit is echt mijn favoriet moment van elke dag:
na een heel gemurm om door de deur te geraken plof ik me neer op de donsdeken in de frettenkamer. alle drie mijn bollekes komen over me heen kruipen waarbij hier en daar een paar pootjes bij een wijd gegeeuw van hier tot in tokio zich helemaal tegen me uitstrekken, tussendoor ff een likje (wat bij ons milooke wel eens uitloopt tot een ondeugend maar lief bedoeld lik-beetje :P). ons paikootje die ik even apart op de arm moet nemen om een dikke knuf te geven omdat hij af en toe toch dat extra bevestigingetje nodig heeft dat ik hem graag zie, ondanks de littekens die hij bij ons soms nog wel eens durft nalaten :P
ons liamke die zich na de uitgebreide begroeting op de deken dicht tegen mij aankruipt, in een bolletje rolt en lekker zijn dutje gaat doen alsof hij er de ganse dag op heeft zitten wachten.
maar milo en paiko zijn dan nog lang niet moe hoor! dan toch maar proberen tijdens het zo stil mogelijk zitten, om liam tijdens zijn dutje bij zijn baasje niet te storen, om met milo en paiko wat te spelen. beetje plagen met rammelaartjes en dekentjes enzo :P maar dan beweeg ik al snel nét iets teveel waardoor liam suf zn hoofdje opheft om te zeggen, hey, ik probeer hier wel te slapen he! :P maar dat zal milo en paiko worst wezen want het baasje is thuis! en die moet natuurlijk geplaagd worden.
ahhhh! nee! paiko niet in mijn broekspijp! aahhhhhhhh lap, weer en gat bij in mijn sloefen! ondertussen is liam alweer wakker geworden door al het gefriemel (niet mijn schuld :P) en heeft zich een weg geklauterd tot op mijn schouders en voor ik het weet is mijn paardenstaartje weg en ligt ie alweer naast me op de deken stiekem op mijn elastiekje te kauwen.

dit is ons ritueeltje bij mij thuiskomst :D nu maar snel gaan slapen want morgen is weer een lange werkdag en ik kijk er alweer naar uit om erna snel naar huis te gaan en bij mijn schatjes te zijn :D
dit is zover ik weet het enige leuke aan werken als je fretjes hebt. het thuiskomen!
ma mij ventekes toch, ik zie jullie zo graag!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo jul 08, 2007 9:06 pm

Tientje,
ik weet precies wat je bedoeld. Fretjes slagen erin om van een slechte (werk)dag, nog een goede avond te maken en je alle zorgen te laten vergeten.
Daarom houden we er ook zo veel van :D
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 48 gasten