Jààààààààh, serieus!!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jul 30, 2007 10:51 am

Met een traan in m'n keel en zenuwen die door me uitgierden alsof het mezelf betrof, las ik net het berichtje van Johan op mijn gsm!! Hij en Anneke zijn BINNEN en niet terug naar huis gestuurd!! Het is dus effectief zover!! Afbeelding Baby Koyen is on the way!!!

Ik krijg niet gezegd wat ik voel voor 't moment. Twee jaar geleden kende ik Anneke en Johan nog niet eens, en nu leef ik al al die maanden zo mee met hun tweetjes. Die eerste maanden van angst als Anneke onverwachts belde, er is toch niks fout hé, tegen Johan zeggen dat hij haar niets meer mocht laten heffen enzo, terwijl hij zelf vol angst zat omdat er aan Anneke niks te zeggen viel toen :P en die grote maar toch nog steeds voorzichtige "Oef" toen die eerste 3 maanden voorbij waren. Ze hebben watertjes doorzwommen in die overige 6 maanden, er zijn de Dfa-zorgen geweest waar Anneke en Johan even ziek van waren als ik, ze hebben hun hond moeten afgeven en ook Nicka ging heen, familiale zorgen gevolgd door veel pijn maakten het er al helemaal niet gemakkelijker op en het feit dat Anneke zowel als Johan op zich al heel emotioneel zijn maakte het voor hen ook zwaarder. Maar net daardoor leeft een mens zo met hen mee, zij zijn in hun gevoelens naar anderen toe al even emotioneel, wat maakte dat ik het verdriet van Anneke en soms de innerlijke woede van Johan des te beter kon begrijpen.

Jullie zijn een paar apart allebei. Caro en ik hebben hier al eens lachend tegen mekaar gezegd dat jullie eigenlijk een 2 - éénheid zijn. Je ziet Anneke nooit zonder dat je tenlaatste in zin 2 de woorden "Den Bull ... hoort zeggen en je hoort Johan nooit of in diezelfde tweede zin valt al "Ons Ann ..." Afbeelding , geweldig vinden wij het vaak. Die "ons" gaat dus nu in no time veranderen in Onze Bull of Ons Ann en ... , ik twijfel er niet aan dat jullie tot het uiterste zullen genieten van elkaar. Hopelijk gaat de bevalling snel vooruit Anne-marjanneke, het zijn de laatste uren die je nog scheiden van je Boeleke!! Tot straks!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma jul 30, 2007 10:57 am

Aaaaah, das heel tof nieuws.

Strakjes een klein boeleke in huis. Echt super !

Ik hoop ook dat alles goed verloopt
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma jul 30, 2007 11:06 am

we wensen ze in ieder geval veel succes en geluk toe
geniet nog even met jullie 2tjes want strak ist gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

minoes

Berichtdoor minoes » ma jul 30, 2007 2:12 pm

Zet hem op jullie tweekes.
Veel sterkte en succes, dat ie maar snel komt voordat de zomer begint hihi.
En Johan flink meepuffen maar pas op dat je niet flauwvalt omdat jij straks harder puft als Ann en gaat hyperventileren (je zou niet de eerste zijn die dat lukt).
We denken aan jullie !!!!

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » ma jul 30, 2007 4:17 pm

good luck !!!!!

:) :) :)
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » ma jul 30, 2007 4:58 pm

Veel geluk en bij deze ook een dikke proficiat!!!
Een leeuwtje erbij... hoera! :P


[Gewijzigd door Angelique op 2007-07-30 16:58:59]

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma jul 30, 2007 5:02 pm

jeeeeeeeeeeeeeeeeehhj
:D

*wacht op een update*
succes anneke
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma jul 30, 2007 7:27 pm

veel succes anneke en johan!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma jul 30, 2007 9:07 pm

Nen dikke proficiat en een wolk van een baby moet dat wel zijn, je hebt er lang genoeg moeten op wachten :D
Spoedig herstel voor de mama en veel sterkte voor de papa :P
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten