Together we're strong!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 29, 2007 9:31 pm

Hallo Forummensjes, ik kom even met een vraagje tussendoor. In de loop van de jaren/maanden zijn er heel wat veranderingen opgetreden in onze Vereniging, heel wat aanpassingen gebeurd, maar is er zelden tijd geweest om al die dingen ook op de site te verbeteren. Jullie kennen dat wel hé, iemand ziet dat dan terloops staan en denkt "oh, morgen even vragen of dat veranderd kan" en tegen dat het morgen is, is het allang vergeten %) !!!

Een voorbeeldje dat me van de week zelf opviel, is de 20€ die het vorig jaar kostte om donateur te worden, die noodgedwongen gestegen is tot 25€, we hebben méér en meer fretjes in onze opvanggezinnen zitten en de Da-kosten lopen dus logischerwijze ook ferm op. Zo zijn er ook nog veranderingen bij oa de vaccinaties, het prikje tegen Leptospirose is niet meer noodzakelijk, het bleek overbodig geworden. Er zullen vast nog andere dingen instaan, maar we hebben echt niet te tijd alles te filteren op dit moment. Moesten jullie zo lief willen zijn ook eens te gaan lezen op de site én zoiets dan nog tegenkomen, kunnen jullie dat dat doorgeven op deze topic? Dan kan onze "website-verandwoordelijke" er een mouwtje aan passen!!!

We danken jullie al bij voorbaat, zo maken wij onze website ook wat samen !! :) Moest er iemand anderzijds ook een zeer belangrijk iets willen toegevoegd zien aan een bepaald hoofdstuk, je kan het altijd hier voorstellen, ik weet zeker dat je voorstel bekeken en besproken zal worden. Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » za sep 01, 2007 10:35 am

Ik zal het in het oog worden. Als je iemand nodig hebt voor het bijaanpassen of bijaanvullen van de site, laat maar iets weten. Ik maak buiten mijn schooluren ook websites voor andere mensen als kleine bijverdienste.
Voor de frettenark zou ik graag vrijwillig men handen uit mijn zakken willen steken.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » za sep 01, 2007 12:06 pm

Ik heb al eens gedacht...

Ik heb een tijd in het kunstonderwijs gezeten (ben daar weggegaan wegens verkeerde vriend toen...je bent jong e...)
Ik ga eens proberen om zo wat dingen in elkaar te flansen, misschien wel eens interessant voor het winkeltje ofzo :) ...
Naja, ik kan proberen he, 't is nu ni da'k een massaproductie kan make ofzo :P

Met andere dingen wil ik ook gerust helpen, laat maar iets weten ;)

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za sep 01, 2007 1:39 pm

iedereen die wil en kan is welkom om een handje toe te steken hoor!
en massaproductie is niet nodig hoor maar zie wel dat als je product aanslaat dat je de bestellingen baas kan he! :D :D :D
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo sep 02, 2007 10:37 pm

De kalender is niet aangepast en de inkom van de speelnamiddagen is ook niet meer van toepassing.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma sep 03, 2007 2:41 am

Fijn dat er wat medewerking te bespeuren valt. Amy, jou hebben we al vaker gezien hé, en Kenny, wààr blijf je ;) , jullie zijn op al onze evenementen even welkom hoor!! Van zodra wij een evenement aankondigen, gil je maar naar één van ons dat je bereid bent te komen helpen. :P :P Wij zeggen nooit "nee"!!

Jeanine, van jou weten we dat we de medewerking krijgen hé :P , maar toch, als je tijd hebt en we zouden het niet gevraagd hebben, gillen hé :D :D :D !!

De goede ideëen zijn méér dan welkom, het is altijd leuk als er iets in onze shop ligt wat nog niemand kent of heeft. Idd, zoals Bull zegt, als het aanslaat moet je op massaproductie voorbereid zijn!! :D :D

En onze kalender : ja, dat wordt tijd dat die eens veranderen gaat, er zijn zoveel leuke dingen in aantocht, die moeten er gewoon op!!! (Tohommeke??? Of wie moet ik daarvoor roepen :P ??)

Verder zoeken, verder zoeken, zowel op speciale dingetjes als veranderde gegevens, mercikes!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma sep 03, 2007 8:43 pm

niet meer werkende link fretten yucom.be
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr sep 07, 2007 10:34 am

Zeg die mannen werken daar nogal, de kalender is reeds bijgewerkt :D
Afbeelding

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » vr sep 07, 2007 9:39 pm

Origineel gepost door margit

Een voorbeeldje dat me van de week zelf opviel, is de 20€ die het vorig jaar kostte om donateur te worden, die noodgedwongen gestegen is tot 25€, we hebben méér en meer fretjes in onze opvanggezinnen zitten en de Da-kosten lopen dus logischerwijze ook ferm op. Zo zijn er ook nog veranderingen bij oa de vaccinaties, het prikje tegen Leptospirose is niet meer noodzakelijk, het bleek overbodig geworden.
Als ik het goed zag stond er zelfs nog 19€ op de site, als er ergens nog 20 staat, geef je dan even door waar? Wat betreft de vaccinaties, als iemand even een nieuw tekstje daarvoor wil maken is dat goed voor mij. Ik ga er nu niet zelf aan prutsen omdat ik ook niet helemaal bekend ben met al de geldige vaccins.
Origineel gepost door jeanine

De kalender is niet aangepast en de inkom van de speelnamiddagen is ook niet meer van toepassing.
Deze was wel aangepast, maar blijkbaar stond er nog ergens een link naar de kalender van 2006 en zelfs nog eentje naar die van 2005 :)
Origineel gepost door jeanine

niet meer werkende link fretten yucom.be
Kan je even aangeven waar? Ik zie deze niet meteen staan.

De evenementen op de frontpage probeer ik ook te actualiseren zodra ik even iets meer tijd heb.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 07, 2007 9:45 pm

Goe bezig, eindelijk zien we beweging, komaan mannen en vrouwen, ni opgeven. Dit is hulp die we kunnen gebruiken. ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » za sep 08, 2007 9:34 am

Misschien tussen de links ook een link naar de dierenwinkel Aegten. http://www.aegten.be/home.html
Want da zijn toch nog sponsers van ons eh?
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 09, 2007 2:20 am

Alléé, ik zal zelf eens een duitje in het zakje doen!! Bij de belangrijke mededelingen staat dat jullie (wij!!) sinds kort ook op zoek zijn naar een zaal in het Limburgse. Tatarata ..... die is er al ff!!!

De speelnamiddagen in de andere provincies, staan die ook ergens apart vermeld? Ik vind die zo op het eerste zicht niet :( . Ik kan ook fout zitten hoor, ik kijk praktisch nooit verder dan het forum!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma sep 10, 2007 11:12 am

Ben nog eens gaan rondkijken!! Wat de aanpassing van de vaccinaties betreft zou het mss makkelijker zijn voor sommige mensen als ze wisten met welk vaccin het best geënt zou worden. Zouden we dan bij zowel puppy als volwassen fret er niet gewoon "Puppy DP" bijzetten, bij 1ste inenting én booster. Zo komen we uiteindelijk mss allemaal bij een juiste vaccinatie terecht en is het ook makkelijker te onthouden of door te geven aan de Da door de baasjes zelf. Er zijn nl jammer genoeg nog Da's genoeg die niets of weinig van fretten weten, op die manier wordt het mss sneller algemeen bekend.

De vaccinatie tegen Leptospirose is dus overbodig geworden volgens onze Da, Bart Van der Kuylen en Hanneke Moorman, dus ik vertrouw er wel op dat dat idd juist is hé :P :P . Daarentegen moet de inenting tegen Rabiës niet alleen gegeven worden aan fretten die boven Samber en Maas gaan wandelen, maar aan alle fretten die mee de grens over gaan. De kans dat je "gepakt" wordt met een niet correct gevaccineerde fret is natuurlijk klein, maar het moet je toch maar gebeuren :( , dus als je regelmatig naar Nl ofzo gaat met fretlief neem je beter geen risico. Ook een chip is verplicht om naar het buitenland te mogen.

Verder kan er op de kalender van Limburg bij ingevuld worden dat we op zaterdag 15 december een speelnamiddag mét aansluitend spaghetti-avond hebben in de zaal Kermeta te Kermt/ Hasselt. Aanvang 15uoo tot ... (een uur of 20u30) Verdere uitleg wordt op het forum gezet, hopelijk nog vandaag. De andere datum (2 december) mag geschrapt worden, die gaat niet door, de zaal bleek die dag al bezet te zijn.

Dan ben ik ook eens gaan kijken bij Interactief, zolang ik op het forum kom heb ik daar nog niks zien bij verschijnen. Is dat de bedoeling ook niet of mogen daar ook tekstjes bijgezet worden? Zowel bij het onderdeel "Rainbow Bridge" als "Verhalen" als "Poëzie" lijkt het mij al een hele tijd stil te staan. Ook "Humor" is met 2 mopjes afgewerkt, terwijl we toch een hoop leuke moppen hebben staan op het forum. Zouden we daar niet eens gaan kijken om er eventueel een paar fretgerelateerde of echte leuke moppen bij te zetten? Het is maar een voorstel, hé!!

Als voorlopig laatst gezien stukje dat mss niet meer terzake doet : de kalender voor 2006. Werkt mss verwarrend als iemand niet heel goed kijkt. Ik zou niet willen dat iemand onze speelnamiddag zou missen omdat ie net op die datum van vorig jaar niet kan!! :D :D Ik was ook bijna zelf overtuigd van het feit dat de BBQ op 9 september viel, en dat zou ZONDE geweest zijn!!

'k Zal straks nog eens verder zoeken!! Afbeelding
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten